• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De geschiedenis is nogal redelijk kort, als je deze iets langer wilt maken dan kan ze er van mijn part door. Ik weet niet of Sigil er wat op aan te merken heeft?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke. Kan het trouwens wel dat haar vader in het leger werkt?? :p

    Edit: en is het wel mogelijk dat je niet heel rijk bent, maar gewoon gemiddeld? Of kan je alleen rijk of arm zijn met de huidige situatie?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:03 ]

    Als je gemiddeld ben, heb je dat spel dus niet nodig, dus zul je niet uitgenodigd worden. Het is voor de mensen die het écht nodig hebben en er alles voor zouden doen, dus dat gemiddeld vind ik geen top idee

    de geschiedenis moet sowieso langer.
    En in een leger verdien je goed... dus lijkt me ook geen strak plan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke, dat staat verder niet in de beginpost dat alleen arme mensen uitgenodigd worden, dus dat wist ik niet. Maar dan weet ik genoeg ;).

    Best wel logisch in zo'n wereld als je een beetje nadenkt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oké.. Keep it nice, guys. Dus, even de geschiedenis wat langer maken en dan is die goedgekeurd! :]
    Goed, mijn post is bijna klaar voor jou en GilGalad!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangepast

    Chiroptera schreef:
    Oké.. Keep it nice, guys. Dus, even de geschiedenis wat langer maken en dan is die goedgekeurd! :]
    Goed, mijn post is bijna klaar voor jou en GilGalad!


    Well, I'm curious :')


    Stenenlikker

    Oké, ik zal je zo in de story zetten als ik klaar ben met de post! Of Sigil wil dat even doen?
    @ GilGalad: Haha, ze gaat aardig doen hoor. Of nou ja, ja, aardig. Voor haar doen. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben momenteel op me tel met een bijna lege batterij, sorry.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat maakt niet uit! Dan zet ik d'r zo erbij. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, Pudge is eruit gehaald Sigil.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okido


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Alex Michael Magini
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Alec heeft een wat getinte huidskleur vanwege zijn Italiaanse afkomst, zijn ogen hebben een donkerbruine kleur net als zijn ogen. Hij is redelijk gespierd waardoor hij ook een sixpack heeft.
    Als hij glimlacht krijgt hij kuiltjes in zijn wangen en zul je zijn witte tanden zien die nog witter lijken vanwege zijn huidskleur.
    Met zijn 1.90 komt hij zo'n beetje boven iedereen uit. Je zult Alex niet snel in lichte kleuren zien, hij houdt er niet van en hij vind het niet bij hem staan.
    Innerlijk: Alex is iemand die niet echt open staat tot vreemdelingen. Hij vertrouwt ze niet en let altijd op of ze wel betrouwbaar zijn. Toch maakt hij makkelijk contact met anderen, dit betekent echter niet dat hij ze gelijk vertrouwt. Alhoewel hij makkelijk contact maakt benadert hij zelf niet zo snel anderen mensen. Dit is niet omdat hij verlegen is, want dat is hij verre van.
    Alex is vaak zelfverzekerd en kan goed omgaan met de meeste mensen. Hij kan het echter al wel snel merken als hij niet mer iemand over weg kan.
    In de ochtend kun je beter bij hem vandaan blijven want de meeste tijd heeft hij een ochtendhumeur. Nadat hij zijn koffie heeft gehad is hij meer aanspreekbaar. Dus als je met hem moet praten in de ochtend kun je beter koffie voor hem meenemen.
    Alex is sarcastisch aangelegd en zal dan ook vaak zijn mond open doen om te zeggen wat hij vindt. Hij zal zich niet snel door anderen te laten commanderen en hij zal door anderen ook niet snel geïntimideerd worden. Hij wordt niet snel bang van anderen en als iemand hem dan bedreigt laat hij duidelijk merken dat je die dreigement beter ergens kan stoppen waar de zon niet schijnt.
    Alex lijkt misschien gemeen maar als je met hem overweg kunt zal je snel merken dat hij ook zijn aardige kant heeft en lief kan zijn. Als hij je mag en vertrouwt zou hij veel voor je doen, maar je moet zijn vertrouwen niet ten schande maken want dan heb je een probleem.
    Alex zal niet zo snel laten merken dat hij iemand mag, maar je zult het kunnen merken aan de manier waarop hij met je omgaat.
    Hij zal zijn emoties niet snel laten zien dus je moet opletten als je wilt weten hoe hij zich voelt. Alex heeft al van jongsafaan een lichtelijke vorm van hoogtevrees, iets wat hij zo min mogelijk probeert te laten zien. Het is niet zo dat hij staat te shaken op zijn benen en niet op hoogtes durft te lopen, maar hij staat niet te popelen om hoog te gaan en zal niet dicht bij een rand gaan staan. Hij wordt nerveus en wilt het liefst weer weg zodra hij daar is.
    Geschiedenis: Alex komt uit Italië, om precies te zijn komt hij uit Venetië. Samen met zijn ouders heeft hij daar tot zijn 16de gewoond. Zijn moeder overleed echter aan kanker en zijn vader kon er niet overheen komen. Hij begon te drinken en zorgde ervoor dat hij altijd wel wat in huis had. Zijn vader kreeg losse handjes. Dit was het moment dat hij begon te leren vechten. Naarmate de maanden verstreken werd hij sterker en zorgde ervoor dat hij zichzelf kon verdedigen tegen zijn vader. Hij had een vriend die hem daarin les gaf. Maar Alex werd rusteloos en wou zijn hoofd afleiden en begon met meswerpen. Iets waar hij goed in was.
    Op zijn 17de liet hij zijn vader met een soort schuldgevoel achter en vertrok. Naarmate de jaren verstreken hoorde hij nooit wat van zijn vader. Hij had geleerd voor zichzelf te zorgen en alhoewel hij geen perfect leven had toen hij op zichzelf was, was hij eer toch tevreden mee.
    Alex ging door met vechten en messen werpen. Vechten was meer een baan voor hem.
    Expert in: Messen werpen, boksen, eskrima.
    Extra: He's a smoker. 

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 23:48 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal je er wel alvast bijzetten.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 21:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.