• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Calorae schreef:
    Alles is af behalve zijn karakter maar als je mij wil helpen mag dat best. Dan weet ik zeker dat hij af is :3

    Ik ben nog even een hele belangrijke mail versturen en dan zal ik je helpen. Als je mij een pb wilt sturen met daarin korte sleutelwoorden voor zijn karakter, dan zal ik je ermee helpen en proberen het te omschrijven voor je! ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera weet je toevallig hoe het staat met de rol van je zusje? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Chiroptera weet je toevallig hoe het staat met de rol van je zusje? :3

    Haha, jij wilt echt heel graag beginnen hé? ;p. Nou, dat vrolijkt me een beetje op x'D. Ik weet niet hoe het zit met haar rol, maar ze heeft het erg druk en ze moet een laptop met ons broertje delen. Ik zal haar een pb sturen om te vragen wanneer ze denkt deze af te hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Haha, jij wilt echt heel graag beginnen hé? ;p. Nou, dat vrolijkt me een beetje op x'D. Ik weet niet hoe het zit met haar rol, maar ze heeft het erg druk en ze moet een laptop met ons broertje delen. Ik zal haar een pb sturen om te vragen wanneer ze denkt deze af te hebben.


    Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon streng met deadlines xD had ik dat niet gezegd tijdens onze overleggingen dan? Haha. Zal wel door me opleiding komen, maar yeah. Ben daar dus vrij streng in. Niet dat ik niet graag wil beginnen of zo. Maar dat is niet de reden dat ik het vroeg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon streng met deadlines xD had ik dat niet gezegd tijdens onze overleggingen dan? Haha. Zal wel door me opleiding komen, maar yeah. Ben daar dus vrij streng in. Niet dat ik niet graag wil beginnen of zo. Maar dat is niet de reden dat ik het vroeg.

    Oh, jawel dat weet ik. Ik ben daar ook vrij streng in, maar ik denk niet zo streng als jij.. haha. Maar dat maakt niets uit! :].

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 21:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh, jawel dat weet ik. Ik ben daar ook vrij streng in, maar ik denk niet zo streng als jij.. haha. Maar dat maakt niets uit! :].


    yeah i'm pretty strict xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Cruella's second profile]
    Even hier zeggen dan: Als we vanavond nog, bij wijze van spreken, beginnen, dan kan ik geen beginpost schrijven.
    Ik ben namelijk best druk bezig nu.


    †

    OpheIia schreef:
    [Cruella's second profile]
    Even hier zeggen dan: Als we vanavond nog, bij wijze van spreken, beginnen, dan kan ik geen beginpost schrijven.
    Ik ben namelijk best druk bezig nu.


    well de rollen zijn nog niet af en ik ga zo slapen dus ik betwijfel of t zal gebeuren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    well de rollen zijn nog niet af en ik ga zo slapen dus ik betwijfel of t zal gebeuren.

    Ik was eigenlijk van plan om een datum af te spreken met de anderen om te kijken wanneer zij tijd hebben, zodat ik 't topic kan openen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan deze week bijna elke avond, maar vrijdag, zaterdag en misschien zondag ben ik sowieso niet in de buurt van een pc of laptop. Donderdag is nog een twijfel geval. Naast dat maakt het me niks uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb het idd druk, maar mijn rol zal sws morgen komen.:Y) Sorry dat mijn rol een beetje laat komt. :'$ Maar nu eerst slapen.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    Ik heb het idd druk, maar mijn rol zal sws morgen komen.:Y) Sorry dat mijn rol een beetje laat komt. :'$ Maar nu eerst slapen.:')

    Is goed schatje. Niet vergeten hé! :p Ik weet hoe je bent ;]. En weltrusten, poep. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    Ik kan deze week bijna elke avond, maar vrijdag, zaterdag en misschien zondag ben ik sowieso niet in de buurt van een pc of laptop. Donderdag is nog een twijfel geval. Naast dat maakt het me niks uit.

    Oké. Hm, dan als de rollen af zijn (en dan vooral van m'n zusje) denk ik wel dat we kunnen beginnen toch? Het is niet de bedoeling om het een sneltrein te maken, maar het is inderdaad wel fijn als we niet zo lang meer hoeven te wachten op de rollen, zodat we kunnen beginnen.
    Ik vind jouw personage echt nog steeds zo cool. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, haha ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Is goed schatje. Niet vergeten hé! :p Ik weet hoe je bent ;]. En weltrusten, poep. <3


    Ik? Iets vergeten? Lol. Ik nooit.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oké. Hm, dan als de rollen af zijn (en dan vooral van m'n zusje) denk ik wel dat we kunnen beginnen toch? Het is niet de bedoeling om het een sneltrein te maken, maar het is inderdaad wel fijn als we niet zo lang meer hoeven te wachten op de rollen, zodat we kunnen beginnen.
    Ik vind jouw personage echt nog steeds zo cool. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, haha ^^


    we merken t vanzelf c:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]