• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Brianna Valeria Felicity Amoris
    Alhoewel Brianna haar eerste naam is, stelt ze zich altijd voor als Felicity. Dit omdat ze een hekel aan de naam Brianna heeft en het haalt haar herinneringen aan haar ouders naar boven toe wat ze liever niet heeft, behalve die van haar moeder.
    Leeftijd: 24 jaartjes oud, ze verjaart op 1 maart. Wat betekent dat ze Vissen is als sterrenbeeld.
    Uiterlijk:

    Felicity heeft rode krullen die tot haar middel rijken, haar ogen hebben een donkerbruine kleur en van zelve heeft ze al redelijk rode en volle lippen. Vaak draagt ze geen make-up, alleen op z'n tijd mascara.
    Je zult haar nooit zien in korte broeken, dat is iets waar ze een hekel aan heeft. Met haar 1.68 is ze niet heel lang, maar dit vindt ze echter geen probleem. Door haar lengte kan ze zich sneller bewegen.
    Felicity is slim en kan snel nadenken als ze zich in een een moeilijke situatie bevindt. Alhoewel ze hard lijkt houdt ze ook wel van liefdesverhalen, dit is iets wat ze echter nog niet toe zou geven als ze met de dood bedreigt wordt.
    Innerlijk: Felicity is niet iemand die snel op haar mondje gevallen is, ze zal zeggen wat ze vindt al weet ze wel wanneer ze iets beter niet kan zeggen. Vaak kan ze sarcastisch overkomen en ze zal nogal sceptisch zijn. Felicity zal echter geen vooroordelen over iemand trekken, ze weet dat mensen anders kunnen zijn dan je zelf denkt.
    Snel vertrouwt ze iemand niet, maar als ze dat wel doet moet je haar vertrouwen maar beter niet beschadigen. Veel vrienden heeft ze niet en vaak is ze dan ook liever alleen. Felicity kan nogal hard uit de hoek komen, maar verteld wel de waarheid.
    Ze heeft haar harde kant, maar ze kan ook met iemand lachen en houdt ook wel van grappen. Ze is over het algemeen een lief persoon al zal ze deze kant van haar niet vaak laten zien. Ook heeft ze snel medelijden met iemand wat een zwakte van haar is, daarom heeft ze zichzelf aangeleerd om haar emoties te verbergen.
    Felicity houdt van dieren en als ze ooit iemand een dier ziet mishandelen kan ze heel kwaad worden en kun je maar beter uit haar buurt blijven.
    Alhoewel Felicity vaak sarcastisch over kan komen spreekt ze merendeels van de tijd de waarheid, van liegen houdt ze niet en dat kun je dus maar beter niet bij haar doen. Als ze dan liegt heeft ze daar een goede reden voor of wilt ze over iets gewoon niet praten. Al zal ze dat tweede waarschijnlijk gewoon zeggen.
    Geschiedenis: Felicity is opgegroeid met twee oudere broers en nog drie jongere zusjes en een jonger broertje. Ze had ook nog een tweelingzus, Lily. Op jonge leeftijd heeft Felicity haar moeder verloren waardoor ze alleen nog maar met hun vader overbleven. Alhoewel haar vader nog een redelijke baan had voor zover dat kon, waren er zes kinderen om te voeden. Samen met haar broers en haar tweelingzus zocht ze dan ook een baan. Ze nam het huishouden over terwijl haar vader aan de drank raakte.
    De woedeaanvallen die haar vader meemaakte werden steeds erger en al snel volgden de eerste klappen. De oudste twee broers namen vaak de klappen op of hielden hem tegen, hun waren het sterkst en het meest beschermend tegen over hun zusjes. Op een dag waren ze echter eens niet thuis, de woedeaanval die hun vader kreeg was de ergste ooit. Lily ging dood.
    Felicity was hier kapot van en heeft vanaf toen geen woord meer gewisseld met haar vader. Samen met haar broers heeft ze vechttraining gedaan en alhoewel ze er zo niet uit ziet is ze erg sterk en snel. Zodra ze achttien werd ging ze gelijk het huis uit ook al had ze niet veel geld. Om haar broers en zusjes te helpen wil ze de 1 miljoen euro winnen.
    Expert in: Taekwondo en karate. Samen met haar broers heeft ze veel getraind. Ze is klein en snel wat haar vaak goed uitkomt.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 18:56 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    What a beauty (heart2)__(heart2)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    What a beauty (heart2)__(heart2)


    Lol, thanks.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sigil schreef:
    What a beauty (heart2)__(heart2)

    Dit precies. I love redheads. :9~
    But, seriously? "Ze verjaart op 1 maart. Wat betekent dat ze Vissen is als sterrenbeeld."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Dit precies. I love redheads. :9~
    But, seriously? "Ze verjaart op 1 maart. Wat betekent dat ze Vissen is als sterrenbeeld."


    Ik meestal niet echt but she ís gorgeous:9~


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    Ik meestal niet echt but she ís gorgeous:9~

    She really is, ze heeft zo'n uitdagende uitstraling over zich heen, maar tegelijkertijd ziet ze eruit als een "engeltje" of zo, haha.
    Either way;
    :9~:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Dit precies. I love redheads. :9~
    But, seriously? "Ze verjaart op 1 maart. Wat betekent dat ze Vissen is als sterrenbeeld."


    Tja, ik moest aan jullie denken, daarom.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS; Oh, facking wauw. I would freaking date her. She is so beautiful. o.o
    Calorae, ik lees nu pas trouwens dat je 't bijgewerkt hebt. Lief dat de credits van 't innerlijk naar mij gaan, ghehe ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    She really is, ze heeft zo'n uitdagende uitstraling over zich heen, maar tegelijkertijd ziet ze eruit als een "engeltje" of zo, haha.
    Either way;
    :9~:9~


    gelukkig speel ik een man haha:Y) haha nee grapje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chiroptera schreef:
    NCIS; Oh, facking wauw. I would freaking date her. She is so beautiful. o.o


    Hahaha, lol.:') Ik waarschijnlijk niet, maar als het een man zou zijn en ik wat ouder was wel ja.;)

    Sigil schreef:
    (...)

    gelukkig speel ik een man haha:Y) haha nee grapje.



    Hahahah, lol. Ik moest echt lachen om dit.:')

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)


    Hahahah, lol. Ik moest echt lachen om dit.:')


    haha! Als ik in character ben, ben ik echt een pig hoor hahaha xD. Wel niet zo zeer, maar mijn character heeft niet zo goede ervaringen met liefde dus hij doet alleen seks xD.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    haha! Als ik in character ben, ben ik echt een pig hoor hahaha xD. Wel niet zo zeer, maar mijn character heeft niet zo goede ervaringen met liefde dus hij doet alleen seks xD.


    Hahaha.:') Daar zal mijn personage vast blij van worden.x'D Lol'd.

    'K ben zo klaar met haar.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Hahaha.:') Daar zal mijn personage vast blij van worden.x'D Lol'd.

    'K ben zo klaar met haar.:Y)

    Dat is goed. Dan stel ik je nu alvast de vraag voor wanneer je denkt/wilt dat 't speeltopic word geopend? Want sommige vinden het niet fijn als er word begonnen zonder hun. Daarom stel ik je nu de vraag, want ik wil geen discussie of iets maken. Anders maak ik morgenavond wel het speeltopic open, maar aangezien jij al bijna je karakter af hebt..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Dat is goed. Dan stel ik je nu alvast de vraag voor wanneer je denkt/wilt dat 't speeltopic word geopend? Want sommige vinden het niet fijn als er word begonnen zonder hun. Daarom stel ik je nu de vraag, want ik wil geen discussie of iets maken. Anders maak ik morgenavond wel het speeltopic open, maar aangezien jij al bijna je karakter af hebt..


    Lol, ik dacht eerst dat je het aan Sigil vroeg.:')
    Maar, van mij mag het nu al geopend worden. Het is niet alsof er 1 topic in een avond vol gespamd word, en ik ben toch al bijna klaar. Dus ik zou hem gewoon openen.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:

    Naam: Brianna Valeria Felicity Amoris
    Alhoewel Brianna haar eerste naam is, stelt ze zich altijd voor als Felicity. Dit omdat ze een hekel aan de naam Brianna heeft en het haalt haar herinneringen aan haar ouders naar boven toe wat ze liever niet heeft, behalve die van haar moeder.
    Leeftijd: 24 jaartjes oud, ze verjaart op 1 maart. Wat betekent dat ze Vissen is als sterrenbeeld.
    Uiterlijk:

    Felicity heeft rode krullen die tot haar middel rijken, haar ogen hebben een donkerbruine kleur en van zelve heeft ze al redelijk rode en volle lippen. Vaak draagt ze geen make-up, alleen op z'n tijd mascara.
    Je zult haar nooit zien in korte broeken, dat is iets waar ze een hekel aan heeft. Met haar 1.68 is ze niet heel lang, maar dit vindt ze echter geen probleem. Door haar lengte kan ze zich sneller bewegen.
    Felicity is slim en kan snel nadenken als ze zich in een een moeilijke situatie bevindt. Alhoewel ze hard lijkt houdt ze ook wel van liefdesverhalen, dit is iets wat ze echter nog niet toe zou geven als ze met de dood bedreigt wordt.
    Innerlijk: Felicity is niet iemand die snel op haar mondje gevallen is, ze zal zeggen wat ze vindt al weet ze wel wanneer ze iets beter niet kan zeggen. Vaak kan ze sarcastisch overkomen en ze zal nogal sceptisch zijn. Felicity zal echter geen vooroordelen over iemand trekken, ze weet dat mensen anders kunnen zijn dan je zelf denkt.
    Snel vertrouwt ze iemand niet, maar als ze dat wel doet moet je haar vertrouwen maar beter niet beschadigen. Veel vrienden heeft ze niet en vaak is ze dan ook liever alleen. Felicity kan nogal hard uit de hoek komen, maar verteld wel de waarheid.
    Ze heeft haar harde kant, maar ze kan ook met iemand lachen en houdt ook wel van grappen. Ze is over het algemeen een lief persoon al zal ze deze kant van haar niet vaak laten zien. Ook heeft ze snel medelijden met iemand wat een zwakte van haar is, daarom heeft ze zichzelf aangeleerd om haar emoties te verbergen.
    Felicity houdt van dieren en als ze ooit iemand een dier ziet mishandelen kan ze heel kwaad worden en kun je maar beter uit haar buurt blijven.
    Alhoewel Felicity vaak sarcastisch over kan komen spreekt ze merendeels van de tijd de waarheid, van liegen houdt ze niet en dat kun je dus maar beter niet bij haar doen. Als ze dan liegt heeft ze daar een goede reden voor of wilt ze over iets gewoon niet praten. Al zal ze dat tweede waarschijnlijk gewoon zeggen.
    Geschiedenis: Felicity is opgegroeid met twee oudere broers en nog drie jongere zusjes. Ze had ook nog een tweelingzus, Lily. Op jonge leeftijd heeft Felicity haar moeder verloren waardoor ze alleen nog maar met hun vader overbleven. Alhoewel haar vader nog een redelijke baan had voor zover dat kon, waren er zes kinderen om te voeden. Samen met haar broers en haar tweelingzus zocht ze dan ook een baan. Ze nam het huishouden over terwijl haar vader aan de drank raakte.
    De woedeaanvallen die haar vader meemaakte werden steeds erger en al snel volgden de eerste klappen. De oudste twee broers namen vaak de klappen op of hielden hem tegen, hun waren het sterkst en het meest beschermend tegen over hun zusjes. Op een dag waren ze echter eens niet thuis, de woedeaanval die hun vader kreeg was de ergste ooit. Lily ging dood.
    Felicity was hier kapot van en heeft vanaf toen geen woord meer gewisseld met haar vader. Samen met haar broers heeft ze vechttraining gedaan en alhoewel ze er zo niet uit ziet is ze erg sterk en snel. Zodra ze achttien werd ging ze gelijk het huis uit ook al had ze niet veel geld. Om haar broers en zusjes te helpen wil ze de 1 miljoen euro winnen.
    Expert in: Taekwondo en karate. Samen met haar broers heeft ze veel getraind. Ze is klein en snel wat haar vaak goed uitkomt.
    Extra: -


    Done.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki