• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hebben we geen extra personages nodig als de anderen niet reageren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ze reageren lijkt me dat niet nodig. Maar als mede eigenaar wil ik wel graag op de hoogte gesteld worden van dit soort dingen -.- en ik kan behoorlijk pissed off worden als ik daarin niet serieus genomen word en dus dit soort dingen gebeuren. Ik ben nu dan ook echt pissed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lijkt het me dan niet handig om dit tegen mijn zus in PB/GB te zeggen? ;x.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lijkt me niet het verstandigste idee aangezien ik heel erg pissig ben, daarnaast doet ze dat toch ook niet bij mij?

    Maar weetje, doe lekker wat jullie willen ik ben slapen ciao


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Als ze reageren lijkt me dat niet nodig. Maar als mede eigenaar wil ik wel graag op de hoogte gesteld worden van dit soort dingen -.- en ik kan behoorlijk pissed off worden als ik daarin niet serieus genomen word en dus dit soort dingen gebeuren. Ik ben nu dan ook echt pissed.

    Ik heb daar op dat moment niet aan gedacht. Het leek me dat er altijd wel personages bij konden komen, zeker omdat er sommigen niet reageerden. Ik deed het niet om jou te pesten of iets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je beslissingen alleen wilt nemen, neem dan geen mede eigenaar punt.
    Ik ga nu voor ik dingen ga zeggen waar ik spijt van ga krijgen, like i said earlyer. Je maakt me echt heel erg pissig als je me niet serieus neemt, daar valt dit onder.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn rol is al verwijderd. Rustig aan.

    Sigil schreef:
    Als je beslissingen alleen wilt nemen, neem dan geen mede eigenaar punt.
    Ik ga nu voor ik dingen ga zeggen waar ik spijt van ga krijgen, like i said earlyer. Je maakt me echt heel erg pissig als je me niet serieus neemt, daar valt dit onder.

    Dit heeft niets te maken met het niet serieus nemen. Dit heeft te maken met het vergeetachtig zijn en dingen aan je kop hebben, zoals ik al zei, ik heb er op dat moment niet aan gedacht en het was niet mijn bedoeling dat je het gevoel kreeg dat je niet serieus word genomen. Volgens mij had ik ook gezegd dat ik nog een personage aan wilde maken en daar werd verder alleen op gereageerd met een 'lol'. Als ik die rol aan zou maken, dan zou het even zijn, omdat Disaronno dan ook meedeed. Ik wil hier geen misverstanden, ruzies of dergelijke over hebben.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 23:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Sigil: Ik weet zeker dat mijn zus het niet zo bedoelt heeft, ze probeerde ook enkel maar wat meer leven in het topic te krijgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als er niks gezegd word en er zomaar rollen worden aangemaakt komen die er dus wel, helemaal als er gezegd word "Chiroptera vroeg me" en ik weet van niks. Het is niet gek dat ik dan pissig word hoor.

    oke, goed dan is dat uit de lucht. Nu moet ik wel echt gaan maffen want moet om kwart voor zeven de deur uit morgen ochtend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Even voor the record: ik wist het ook niet dat ze het niet met jou had overlegd.

    Maar op deze manier wil ik ook niet meer meedoen. Thnx.

    We hebben wel rollen nodig, als degenen die dus nog niets hebben geschreven, uitschrijven of iets. En met meer mensen is er meer vreugde, dacht ik zo.
    Maar goed, ik zal dus voortaan met je overleggen. Vind je het goed als Disaronno mee doet of niet? :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee ik heb er geen probleem mee, nooit gehad ook. Het ging op de manier waarop. Maar dat is opgelost. En dan kunnen we idd meer personen gebruiken. Ik vind t prima.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Nee ik heb er geen probleem mee, nooit gehad ook. Het ging op de manier waarop. Maar dat is opgelost. En dan kunnen we idd meer personen gebruiken. Ik vind t prima.

    Oké, dan is het opgelost. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Disaronno schreef:



    Naam: Mikaela Hailey Hayes
    Leeftijd: 26 – 15 november

    Uiterlijk: Mikaela heeft een getinte huid en heeft donker haar met een lichte slag erin dat over haar schouders valt. Ze heeft mooie groene ogen met een lichte bruine kleur erin. Ze is 1,78m. lang en heeft een redelijk slank/normaal postuur door sporten.

    Innerlijk:
    Actief – sportief – impulsief – moedig – eerlijk – ongeduldig

    Mikaela heeft een sterk karakter en laat zich niet zomaar uit het veld slaan. Als kind was ze altijd goed van vertrouwen en impulsief. Ze dacht vaak niet na bij dingen die ze deed, wat als gevolg heeft gehad dat ze een keer is aangevallen toen ze 11 jaar was. Ze ging alleen naar de speeltuin toe toen het al avond was en daar is ze aangevallen door twee mannen. Door haar harde geschreeuw en gegil kwam er een vrouw uit haar huis om te kijken wat er aan de hand was, wat de mannen heeft afgeschrikt. Hoewel deze gebeurtenis een flinke impact heeft gehad op haar, is ze niet bij de pakken neer gaan zitten. Wel vertrouwt ze hierdoor mannen niet meer snel en gaat ze eigenlijk geen vaste intieme relatie aan. Ook heeft ze nog regelmatig nachtmerries over de aanval.

    Door de aanval is Mikaela op een verdedigingssport gegaan zodat ze niet weerloos zou zijn mocht het ooit nog eens gebeuren. Ze heeft zich sindsdien actief opgesteld en is naast een verdedigingssport, ook andere sporten gaan doen zoals hardlopen en zwemmen. Beide voor een goede conditie en uithoudingsvermogen. Ze is een doorzetter en gaat net zo lang door totdat ze bijna neervalt of totdat het lukt.

    Daarnaast is Mikaela ook een impulsieve jongedame. Ze gaat vaak zonder na te denken over tot actie, wat soms tot rare situaties kan leiden. Zo kan ze helemaal losgaan als ze uit gaat en iets te veel opheeft. Ze denkt dan helemaal niet meer na bij wat ze doet en gaat er gewoon voor. Dat laatste is eigenlijk meer een reflex die ze zichzelf heeft aangeleerd om niet nog een keer mee te maken wat al die jaren terug is gebeurd.
    Vaak zegt ze ook dingen zonder er al te veel over na te denken, wat andere mensen kan kwetsen. Wel is dit vaak de waarheid, of in ieder geval in haar ogen. Als ze iets van je vind of het ergens niet mee eens is, laat ze dat weten. Het is niet zo dat ze meteen zegt dat ze je niet mag als ze je voor het eerst ziet.

    Verder kan Mikaela ook ongeduldig zijn en gunt ze zichzelf de tijd niet om eerst even te denken. Zo leest ze vaak dingen zoals instructies of bijsluiters niet en gaat ze gewoon aan de slag, wat dus niet altijd goed uitpakt.

    In de liefde is ze erg terughoudend en gaat ze eigenlijk geen relatie aan. Simpelweg omdat ze zich niet open wil stellen hiervoor en ze mannen niet vertrouwt. Wel kan ze er op los flirten als ze iemand op het oog heeft.

    Geschiedenis:Mikaela komt uit een gezin dat vijf hoofden telt. Van de drie kinderen is zij de middelste. Ze heeft nog een oudere broer en een jongere zus. Niemand in het huis heeft een baan, dus ze hebben niet veel om rond van te komen. Ondanks het geld tekort, heeft ze een fijne en gelukkige jeugd gehad, op de aanval na.
    Haar vader probeert geld bij elkaar te sprokkelen waar dat kan en haar oudere broer probeert hem hierin te helpen, maar doet ook ‘extra’ dingen die hun ouders liever niet zien. Als hun ouders hier over beginnen wordt hij vaak boos en zegt hij dat het nodig is.

    Zelf doet Mikaela ook iets wat haar familie niet goedkeurd. Sinds haar 23e werkt ze als ‘danseres’ in een club om ook wat extra geld bij elkaar te krijgen. Het feit is alleen dat je meer betaald krijgt als je ook meer doet en dus ook voor seks. Hoewel ze hier nog steeds niet heel veel voor krijgt, krijgt ze er in ieder geval iets voor en kunnen ze eten kopen.

    Expert in: Krav Maga. Ze heeft voor deze, eigenlijk, verdedigingssport gekozen, omdat Krav Maga zich richt op realistische situaties. Hierbij kan gedacht worden aan (poging tot) ontvoering, gevaren die ’s nachts dreigen, aanvallen met een vuur-, en/of steekwapen etc.

    Extra: Naast Krav Maga doet Mikaela aan (lichte) krachttraining en hardlopen om in conditie te blijven.

    Kan ze ermee door?? =)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:48 ]