• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh, hehe, wat snap je van dit gesprek niet dan? :'D.


    nou alles. XD wat er mis is met de naam Marcel en zo. Je zei dat t je vaders naam is. Maar dan snap ik t nog niet. :$


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik moet wel even zeggen dat het Spel naar jou toekomt, dus er eerst geen weet van hebben. Het is namelijk maar een gerucht dat te rondte gaat en ze komen pas in het Spel als ze de koffer en een simpele brief zijn toegestuurd. Sommigen hebben namelijk in hun rol geschreven dat het al contact enzo heeft opgenomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    (...)

    nou alles. XD wat er mis is met de naam Marcel en zo. Je zei dat t je vaders naam is. Maar dan snap ik t nog niet. :$

    Oh, nee, niets belangrijks. Ik heb daar gewoon niets mee, laat ik het daar maar op houden.

    Ik zal je er trouwens bijzetten, Elrohir!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, dan zal ik dat even veranderen.


    Stenenlikker



    Naam: Forrest Rochester
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:Forrest is een kerel van zo'n 1.80 meter. Hij is een beetje gespierd, maar daar heeft hij ook geen behoefte aan. Hij is niet dik en is wel sportief gebouwd omdat hij altijd een soccerplayer geweest is. Nu is die sport veranderd in boksen.
    Forrest heeft donkerblonde krullerige haren waar hij ook niet al te veel moeite in steekt. Hij heeft zo'n typische mannenlook. Nonchalant, maar toch mannelijk. Onder zijn al even blonde wenkbrauwen heeft hij twee blauwe ogen met een kaki groen accent erin.
    Forrest heeft best een opvallende neus die een beetje krom en bollig is. Het is niet zo dat hij te lui is om zichzelf te scheren, maar hij loopt meestal wel rond met een baardje, tot deze te lang wordt en hij het weer afscheert. Meestal is dat na een aantal dagen, soms een week.
    Forrest heeft een jongensachtige kledingstijl. Je ziet hem eerder rondlopen met een jeansbroek en een capuchontrui dan dat je hem in een hemd ziet. Hij doet liever dingen aan die lekker zitten dan dat hij er goed in uitziet. Het enige waar hij een beetje op let is de kleurencombinatie, zodat deze er toch nog een beetje schappelijk uitziet. In zijn schoenen is hij wel kieskeurig.
    Innerlijk: Forrest is een levengenieter. Iemand die het liefst doet waar hij zin in heeft en leeft een beetje van dag tot dat. Niet op die manier dat super speciale dingen doet, maar op die manier dat als hij ergens zin in heeft, hij dat gewoon doet. Hij is daardoor ook makkelijk content te stellen. Geef hem een biertje en een voetbalmatch en hij is blij. In ieder geval, als je er niet doorheen begint te praten, want hij kan niet televisie kijken en praten te gelijk. Dan mist hij de helft en wordt je waarschijnlijk genegeerd. Als hij terug begint te praten wanneer hij tv kijkt, dan moet je wel speciaal zijn.
    Forrest heeft een goed gevoel voor humor en is een grappenmaker, ook al kan hij daar soms te ver in gaan. Dat betekend dat de andere persoon het niet meer leuk of grappig vindt en hij het dan niet door heeft. Het is iets wat aan hem duidelijk gemaakt moet worden. Hij voelt zich dan wel even slecht erom, maar zulke dingen is hij al snel weer vergeten.
    Forrest is een vergeetachtig persoon. Hij denkt vooral aan dingen die niet belangrijk of dingen die op dat moment in zijn hoofd opkomen. Maar als je hem de dag ervoor zegt dat hij wat moet doen, dan is hij dat de volgende dag al lang weer vergeten en wordt het niet gedaan. Daardoor kan hij flink lastig worden op de mensen die hem erop wijzen en denken dat hij het expres doet. Of omdat hij lui is, want dat is hij allesbehalve. Soms lijkt het zo, omdat hij liever doet wat hij zelf wil. Hij kan best behulpzaam zijn, maar enkel op bepaalde momenten die maar zelden voorkomen.
    Geschiedenis:Forrest heeft geen erg boeiende geschiedenis. Zijn vader was een houthakker en zijn moeder was een verpleegster. Het enige spannende in zijn leven was zijn geboorte, waar zijn naam vandaan komt. Zijn moeder is in het bos van hem bevallen toen zijn vader moest overwerken en zijn moeder hem kwam voorzien van wat warms om te drinken, gezien ze vlak naast het bos woonden. Toen hij in de lagere school zat, werd hij een beetje gepest, maar uiteindelijk was dat vanzelf gestopt toen hij in High School kwam en sinds toen is hij wij hij nu is
    Expert in: boksen
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:10 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bijgewerkt! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dames (en heren?) Ik hoop dat jullie beseffen dat het "expert in" te maken moet hebben met een vevechtsport?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Dames (en heren?) Ik hoop dat jullie beseffen dat het "expert in" te maken moet hebben met een vevechtsport?




    Oh, lol - nee dat had ik niet door cx.


    •

    Inderdaad. Want er worden wel een op een gevechten georganiseerd, dus je moet je vechtsport daar opschrijven. :]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben bezig met die van mij. Nu heb ik eigenlijk wel een vraagje; hoe heet deze versiering? Let niet op de tekst.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Ik ben bezig met die van mij. Nu heb ik eigenlijk wel een vraagje; hoe heet deze versiering? Let niet op de tekst.


    Line dividers, hunny.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 18:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik heb eerlijk teams gemaakt met een random picker. Dit zijn ze:

    Team 1.
    Walt - Morticia.

    Team 2.
    Ncis - Nephele.

    Team 3.
    Chiroptera - Sigil

    Team 4.
    Elrohir - Ferocia.

    Team 5.
    Mills - Sillage.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is t niet wat makkelijker als de personage's namen er staan of er bij staan?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Is t niet wat makkelijker als de personage's namen er staan of er bij staan?

    Jawel. Ik ga 't zo doen, maar ik ben nu even met iets anders bezig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elrohir ---> GilGalad


    Stenenlikker