• Heyhey lieve mensjes,

    Aangezien ik nog wat credits heb en er vrij weinig mee doe, heb ik besloten om het weg te geven aan de hand van een leuke wedstrijd waar iedereen van de site kan aan meedoen.
    Het enige wat je moet doen, is er voor zorgen dat je het geluid kan raden dat ik ga posten.
    Ja, dit spel is al eens eerder voorgekomen, maar ik vond het toen echt hilarisch om iedereen te zien stressen, dat ik het nu gewoon nog eens organiseer.
    Ik voorzie twee geluiden, maar de tweede komt pas vrij als de eerste is geraden.

    Wat valt er te verdienen?
    Diegene die het geluid kan raden, krijgt van mij 9 credits...Dat is net genoeg om iets in de spotlight te zetten.
    Het leek me wel een leuk initiatief...Indien de twee geluiden snel worden geraden, zal ik misschien nog overwegen om er nog een derde geluid bij te doen.
    Maar het hangt allemaal van jullie af.

    Er is trouwens maar 1 regel: Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    Het eerste geluid


    Hints:
    • Het geluid is versterkt --> Het klonk zachter toen ik het geluid maakte.
    • Het geluid is binnenshuis opgenomen.
    • Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt.
    • Het ding waar het geluid afkomstig van is, heeft vele mooie namen. Toch is het algemeen bekend onder één korte naam.
    • Het ding dat het geluid veroorzaakt, is niet erg groot. Als je het op de "A" van je toetsenbord zou leggen, komt het tot aan uiteinde van het knopje van de "T".


    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is bubbeltje plastic!


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Het is bubbeltje plastic!

    Nee dat is het niet!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    (...)
    Nee dat is het niet!


    Mweh!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, is het zo'n ding waar je groente mee kan snijden door ze in een cirkel te leggen en dan leg je er een kapje overheen waarna je op een knop moet drukken die al het groente snijdt?

    Wat is mijn grammatica toch geweldig.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Het geluid van het snijden van een komkommer?


    Ik geef het op, ik weet het echt niet meer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een printer?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goed, ik zal nog 1 tip geven voor vandaag en dan stopt het.
    Dan moet je maar wachten tot morgen, lol. ^^

    Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt...Dus het kunnen al geen groenten, paarden, sneeuw, wasmachines en dergelijke zijn. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vincie schreef:


    Ik geef het op, ik weet het echt niet meer.

    Whahah, die kat


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Cassia schreef:
    Goed, ik zal nog 1 tip geven voor vandaag en dan stopt het.
    Dan moet je maar wachten tot morgen, lol. ^^

    Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt...Dus het kunnen al geen groenten, paarden, sneeuw, wasmachines en dergelijke zijn. :'D


    Hoe kunnen wij nou weten wat er in jouw kamer staat :P
    Je kan net zo goed je bed aan het doorzagen zijn, of spijkers door je raam aan het slaan.
    Of ballonnen aan het opblazen en over je haar wrijven en aan het plafond hangen.
    Of stiekem is het Peter Pan die met toverzand gooit zodat we allemaal mee mogen vliegen naar Neverland (lol)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je trekt een gordijn dicht?
    Nu ik erover nadenk, klopt dit volgens mij niet. :')

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een pen met ribbeltjes(zo een bic balpennetje bijv) dat je langs de rand op en neer haalt

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je haalt de klink meerdere keren naar beneden? :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Is het... Een puntenslijper die aan het slijpen is?


    Deep inside, I've never felt alive

    De deur open en dicht..?


    I don't want you to die, I want you to suffer.