• Heyhey lieve mensjes,

    Aangezien ik nog wat credits heb en er vrij weinig mee doe, heb ik besloten om het weg te geven aan de hand van een leuke wedstrijd waar iedereen van de site kan aan meedoen.
    Het enige wat je moet doen, is er voor zorgen dat je het geluid kan raden dat ik ga posten.
    Ja, dit spel is al eens eerder voorgekomen, maar ik vond het toen echt hilarisch om iedereen te zien stressen, dat ik het nu gewoon nog eens organiseer.
    Ik voorzie twee geluiden, maar de tweede komt pas vrij als de eerste is geraden.

    Wat valt er te verdienen?
    Diegene die het geluid kan raden, krijgt van mij 9 credits...Dat is net genoeg om iets in de spotlight te zetten.
    Het leek me wel een leuk initiatief...Indien de twee geluiden snel worden geraden, zal ik misschien nog overwegen om er nog een derde geluid bij te doen.
    Maar het hangt allemaal van jullie af.

    Er is trouwens maar 1 regel: Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    Het eerste geluid


    Hints:
    • Het geluid is versterkt --> Het klonk zachter toen ik het geluid maakte.
    • Het geluid is binnenshuis opgenomen.
    • Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt.
    • Het ding waar het geluid afkomstig van is, heeft vele mooie namen. Toch is het algemeen bekend onder één korte naam.
    • Het ding dat het geluid veroorzaakt, is niet erg groot. Als je het op de "A" van je toetsenbord zou leggen, komt het tot aan uiteinde van het knopje van de "T".


    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je kauwt op iets? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een bakje met punaises(of hoe je dat woord schrijft) schudden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga je met je vinger langs de microfoon?


    "After all this hurt and pain, will we find our answers if we change? Will we find our way if we change?" - EXO - MAMA

    De wijzers van een klok?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Xuenv schreef:
    Ga je met je vinger langs de microfoon?


    Als je oortjes in doet hoor je duidelijk dat er iets beweegt naast het gekgg-



    EEN SPUITBUS SCHUDDEN!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De vriezer schrapen of het deurtje van de vriezer open en dicht doen?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Je sleutel op de tafel op en neer tikken?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Een mes slijpen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Onze kookwekker klinkt zo ^^ Ik ga dit volgen, echt geniaal hoeveel mensen hier op af vliegen. Volgens mij is het vele van deze Q-ers nu al meer te doen om het feit dat ze er niet tegen kunnen dat ze het niet kunnen raden en het echt willen weten dan om de credits :')

    Is het iets in typen?
    Nee, wacht dat lijkt er helemaal niet op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op een knopje op je mobiel drukken?


    From these ashes, I will rise

    Het doet me serieus denken aan de inpakmachine van ons vers gesneden vlees op de verslijn, maar dat kan niet. (Tenminste, ik neem aan dat je die niet zomaar thuis hebt staan x'D )
    Is het een trektouwtje van een lamp dat je aan en uit doet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Een flesje water dat heen en weer geschud word?

    Haha, iedereen is bijna radeloos xd
    Ben best benieuwd naar het antwoord. Ik heb alvast niet echt een idee. :Y)
    Waarschijnlijk is het weer iets zo voor de hand liggend. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het antwoord is er nog steeds niet. ^^
    Ik weet niet echt of het zo voor de hand liggend is eigenlijk...Je moet goed nadenken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.