• Heyhey lieve mensjes,

    Aangezien ik nog wat credits heb en er vrij weinig mee doe, heb ik besloten om het weg te geven aan de hand van een leuke wedstrijd waar iedereen van de site kan aan meedoen.
    Het enige wat je moet doen, is er voor zorgen dat je het geluid kan raden dat ik ga posten.
    Ja, dit spel is al eens eerder voorgekomen, maar ik vond het toen echt hilarisch om iedereen te zien stressen, dat ik het nu gewoon nog eens organiseer.
    Ik voorzie twee geluiden, maar de tweede komt pas vrij als de eerste is geraden.

    Wat valt er te verdienen?
    Diegene die het geluid kan raden, krijgt van mij 9 credits...Dat is net genoeg om iets in de spotlight te zetten.
    Het leek me wel een leuk initiatief...Indien de twee geluiden snel worden geraden, zal ik misschien nog overwegen om er nog een derde geluid bij te doen.
    Maar het hangt allemaal van jullie af.

    Er is trouwens maar 1 regel: Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    Het eerste geluid


    Hints:
    • Het geluid is versterkt --> Het klonk zachter toen ik het geluid maakte.
    • Het geluid is binnenshuis opgenomen.
    • Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt.
    • Het ding waar het geluid afkomstig van is, heeft vele mooie namen. Toch is het algemeen bekend onder één korte naam.
    • Het ding dat het geluid veroorzaakt, is niet erg groot. Als je het op de "A" van je toetsenbord zou leggen, komt het tot aan uiteinde van het knopje van de "T".


    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Schudden met een zak knikkers?

    Zou het niet handig zijn om een lijstje van foute antwoorden in de beginpost te zetten? Is maar een suggestie. [:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een hondenklikker? Of hoe zo'n ding ook heet.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hmm, schudden met een bakje paperclips?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Een nietmachine

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 17:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Je handen langs elkaar wrijven (het is immers versterkt) :Y)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 17:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het een naaimachine?


    Tijd voor koffie.

    Het is het op play of pauze drukken van een bandrecorder? Of een oude radio die van de cassetjes kan afspelen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zo'n knoop vast klikken?


    From these ashes, I will rise

    IJsklontjes uit zo'n vormpje proberen te krijgen? :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    De deksel van een potje steeds open en dicht draaien


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wordt het geschoten of zo?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een lucifer aansteken?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Nee :)
    En zo'n lijst ga ik niet maken aangezien het dan te lang gaat worden.
    Mischien dat ik wel vaak vernoemde antwoorden ga opsommen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Een nagelschaartje?


    From these ashes, I will rise