• Heyhey lieve mensjes,

    Aangezien ik nog wat credits heb en er vrij weinig mee doe, heb ik besloten om het weg te geven aan de hand van een leuke wedstrijd waar iedereen van de site kan aan meedoen.
    Het enige wat je moet doen, is er voor zorgen dat je het geluid kan raden dat ik ga posten.
    Ja, dit spel is al eens eerder voorgekomen, maar ik vond het toen echt hilarisch om iedereen te zien stressen, dat ik het nu gewoon nog eens organiseer.
    Ik voorzie twee geluiden, maar de tweede komt pas vrij als de eerste is geraden.

    Wat valt er te verdienen?
    Diegene die het geluid kan raden, krijgt van mij 9 credits...Dat is net genoeg om iets in de spotlight te zetten.
    Het leek me wel een leuk initiatief...Indien de twee geluiden snel worden geraden, zal ik misschien nog overwegen om er nog een derde geluid bij te doen.
    Maar het hangt allemaal van jullie af.

    Er is trouwens maar 1 regel: Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    Het eerste geluid


    Hints:
    • Het geluid is versterkt --> Het klonk zachter toen ik het geluid maakte.
    • Het geluid is binnenshuis opgenomen.
    • Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt.
    • Het ding waar het geluid afkomstig van is, heeft vele mooie namen. Toch is het algemeen bekend onder één korte naam.
    • Het ding dat het geluid veroorzaakt, is niet erg groot. Als je het op de "A" van je toetsenbord zou leggen, komt het tot aan uiteinde van het knopje van de "T".


    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het bakje van het wasmachine?


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Dat spel met die visjes en die hengeltjes dat ik heeeel lang geleden helemaal geweldig vond


    Valar Morghulis.

    Serenitae schreef:
    (...)

    Het was maar een luttele poging. Ik kan niet weten waar je dat geluid hebt opgenomen, dus het geluid kan van alles zijn. Nooit geschoten is altijd mis, niet? :Y)

    Feit. ^^
    Ik heb het geluid zelf opgenomen, vandaag nog zelfs.
    En het antwoord is nog niet gezegd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Flappy bird.

    Nee, ik geef het op. Ik probeer het bij het andere geluid wel weer, of als ik denk dat ik het echt weet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het vermorzelen van iets, haha. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Een paard dat over het grind loopt?
    Ik ben hier echt vreselijk in.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vermorzel jullie brein ja. :'D
    Denk, denk zeg ik je!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blazen in een microfoontje?
    Ik weet het dus echt niet meer.


    Take risks and conquer your fears.

    Een lichtschakelaar aan en uit knippen?


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Schuurpapier?
    Iets anders dat schuurt..

    ik zit nog bij mijn nagelvijl.. Maar zelfs ik weet zo onderhand wel dat dat niet zo klinkt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Met je tanden klakken? :'))


    We're all mad here.

    Ik ben echt heel hard aan het nadenken, maar kan niks beters verzinnen dan de dingen die al gezegd zijn. (':
    Hmm, nog maar eens luisteren...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mindretall schreef:
    Met je tanden klakken? :'))

    Ik weet niet hoe jouw tanden klinken, maar de mijne in ieder geval niet zo, lol.:Y)

    En omdat ik een schatje ben, heb ik besloten dat ik ga slapen en jullie nog maar verder laat gokken.
    Have fun people.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh wacht, is het van dat knetterpapier kapot klappen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Met de zak kattebrokjes rammelen? :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }