• Heyhey lieve mensjes,

    Aangezien ik nog wat credits heb en er vrij weinig mee doe, heb ik besloten om het weg te geven aan de hand van een leuke wedstrijd waar iedereen van de site kan aan meedoen.
    Het enige wat je moet doen, is er voor zorgen dat je het geluid kan raden dat ik ga posten.
    Ja, dit spel is al eens eerder voorgekomen, maar ik vond het toen echt hilarisch om iedereen te zien stressen, dat ik het nu gewoon nog eens organiseer.
    Ik voorzie twee geluiden, maar de tweede komt pas vrij als de eerste is geraden.

    Wat valt er te verdienen?
    Diegene die het geluid kan raden, krijgt van mij 9 credits...Dat is net genoeg om iets in de spotlight te zetten.
    Het leek me wel een leuk initiatief...Indien de twee geluiden snel worden geraden, zal ik misschien nog overwegen om er nog een derde geluid bij te doen.
    Maar het hangt allemaal van jullie af.

    Er is trouwens maar 1 regel: Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    Het eerste geluid


    Hints:
    • Het geluid is versterkt --> Het klonk zachter toen ik het geluid maakte.
    • Het geluid is binnenshuis opgenomen.
    • Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt.
    • Het ding waar het geluid afkomstig van is, heeft vele mooie namen. Toch is het algemeen bekend onder één korte naam.
    • Het ding dat het geluid veroorzaakt, is niet erg groot. Als je het op de "A" van je toetsenbord zou leggen, komt het tot aan uiteinde van het knopje van de "T".


    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Euh... Met je nagel of iets dergelijks over de ringbanden van een schrift gaan?

    Dribbelen met een bal. Ik bedoel zoals een voetbal de hele tijd omhoog schoppen met je voet en terug opvangen. Alleen ken ik de vakterm daarvoor niet

    LeLouisx3 schreef:
    Dribbelen met een bal. Ik bedoel zoals een voetbal de hele tijd omhoog schoppen met je voet en terug opvangen. Alleen ken ik de vakterm daarvoor niet


    ^ hooghouden :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is het trampoline springen?


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Rits open en dicht doen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je schudt met een pak rijst/macaroni?


    everything, in time

    Je gaat met een kwastje langs de tafel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In een haarborstel knijpen? :') Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh dear, dit wordt nog iets. Hhaha, het was zo leuk stressen de vorige keer xD
    Maare goed, een deksel in elkaar blijven deuken?
    Een machiene die je laat bewegen? Meh, kan niet eens uitleggen wat voor machine en beweging. Hoe pathetic ben ik wel niet?
    Ach, ik weet niet. Ik ga maar erover nadenken.


    -

    Nee...Het goede antwoord is er nog steeds niet. ^^
    Ik wil iedereen er wel op wijzen dat het geluid versterkt is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het klinkt al in sneeuw 'hakken' met een sneeuwschep.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dit is moeilijk. :')
    Over een kam strijken?

    Een nietmachine waar je mee niet? Een drumstel?


    Tijd voor koffie.

    *gaat dit volgen puur voor de lol*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nope ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.