• Heyhey lieve mensjes,

    Aangezien ik nog wat credits heb en er vrij weinig mee doe, heb ik besloten om het weg te geven aan de hand van een leuke wedstrijd waar iedereen van de site kan aan meedoen.
    Het enige wat je moet doen, is er voor zorgen dat je het geluid kan raden dat ik ga posten.
    Ja, dit spel is al eens eerder voorgekomen, maar ik vond het toen echt hilarisch om iedereen te zien stressen, dat ik het nu gewoon nog eens organiseer.
    Ik voorzie twee geluiden, maar de tweede komt pas vrij als de eerste is geraden.

    Wat valt er te verdienen?
    Diegene die het geluid kan raden, krijgt van mij 9 credits...Dat is net genoeg om iets in de spotlight te zetten.
    Het leek me wel een leuk initiatief...Indien de twee geluiden snel worden geraden, zal ik misschien nog overwegen om er nog een derde geluid bij te doen.
    Maar het hangt allemaal van jullie af.

    Er is trouwens maar 1 regel: Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    Het eerste geluid


    Hints:
    • Het geluid is versterkt --> Het klonk zachter toen ik het geluid maakte.
    • Het geluid is binnenshuis opgenomen.
    • Het geluid dat je hoort, is gemaakt door iets dat zich in mijn kamer bevindt.
    • Het ding waar het geluid afkomstig van is, heeft vele mooie namen. Toch is het algemeen bekend onder één korte naam.
    • Het ding dat het geluid veroorzaakt, is niet erg groot. Als je het op de "A" van je toetsenbord zou leggen, komt het tot aan uiteinde van het knopje van de "T".


    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    rammelen met een zak met scrabblesteentjes (of andere spelsteentjes)


    Valar Morghulis.

    Over een cracker/beschuitje gaan met een mes, maar dan redelijk ritmisch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    pureren van aardappelen met dit

    sambaballen?


    -

    Ik weet het echt niet. Is het iets dat je hebt geschud?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schudden met een zak m&m's. Of smarties.


    Searching heavens for another earth

    Urgh ik weet niet meer wat ik w ilde zeggen haha, ik wilde iets zeggen maar ik weet niet meer wat.........

    Edit: Oh ja, een elektrische gitaar

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:33 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je hand over je spijkerbroek/broek halen. (Aangezien het geluid versterkt is, klinkt dat best logisch)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wacht, wacht. Is het het krabben met zo'n spateltje/lepeltje tegen zo'n Nesquik-achtig doosje? Je snapt wel wat ik bedoel, denk ik.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het raspen van een wortel (Het lijkt er helemaal niet op, maar ik moet toch iets raden...)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Tipmachine?


    " A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real " - Harry Styles

    Het geluid is nog niet geraden. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sloffen langs elkaar schuren(al was dat de vorige keer ook het antwoord, dus ik denk het niet)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfftt moeilijk....


    " A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real " - Harry Styles

    Schudden met een pak cornflakes? Oh men, dit is echt frustrerend moeilijk.


    Searching heavens for another earth