• Het verhaal.
    Alicante, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden is Los asesinos de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. El pavor de España. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren en je dan te laten werken als prostituee/slaaf of misschien wel als je sterk genoeg bent als bendelid. Ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?



    Extra Info.
    • De twee bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens en de bloederige oorlog begint.
    • In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoerd en gedoemd om als hoer, slaaf of bendelid te werken.
    • In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.
    • De drugsdealers wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor Los asesinos. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor El pavor de España.


    Rollen. - Vrouwen voorlopig vol + stop op het prostitutie gedeelte (pooiers) + bendeleden Los asesinos nodig -

    Bendeleden Los Asesinos. |Maximaal 20|
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos
    Inamabilis • Samuel Eduardo Rodrigues Santos


    Bendeleden El pavor de España |Maximaal 20|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    Pwettyness • Crake Evan Blake Mullingford
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez

    Prostituees |Oneindig|
    Adamou • Amaryllis 'Amy' Felice Davis
    Pwettyness • Elanore Duvessa Woodward
    Eavan • Alvera Varinia Fuensanta
    Focus • Sophia 'Fee' Fresno

    Pooiers: |Maximaal 10|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    Clayton • Elijah Conroy • Alano
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez


    Drugsdealers |Oneindig|
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos

    Noorderlingen |Maximaal 15|
    RonaIdo • Savannah Catalina Castilla-Martinez
    Adamou • Alessandra 'Alessa' Cyrill Castilla-Martinez


    Regels.
    • Minimaal 200 woorden.
    • Reserveringen blijven vier dagen staan.
    • Maximaal vier rollen per persoon.
    • Huisregels van Q.
    • Niet beledigen/ruzieën in het praattopic/speeltopic.
    • Graag normaal ABN.
    • 16+ is toegestaan. Dûh
    • Topics worden geopend door Buzolic en Lorum.


    Invullijstje.
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer.
    • Welke bende? |Alleen voor bendeleden|
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Extra:




    Begin:
    We beginnen bij dat je zelf mag weten hoe je begint. Het is ergens aan het einde van de middag. Pooiers gaan of mensen zoeken of bezig zijn met wat hun moeten doen. Prostituee's doen wat hun moeten doen en de bendes + noorderlingen besteden hun tijd ook maar ergens aan.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 15:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

          Sal Conroy.

          Wanneer ik mijn gezicht in haar nek duw, laat ze me gaan, wat me deels wel verbaasd, aangezien ze nogal een eigen wil heeft. Félice is in elk geval een onvoorspelbaar iemand, waardoor ik me op verschillende momenten heel erg aan haar kan ergeren. Ik murmel wat naar haar en maak haar badjas open, waarop ik merk dat ze geen BH aan heeft gedaan, niet dat het mij überhaupt wat kan schelen. Toch maakt dit bij mij enkel meer het wellust los, iets wat ik momenteel nog vrij goed in houdt, al zeg ik het zelf. Er dwaalt een grijns op mijn lippen wanneer er een goedkeurend geluidje uit haar keel komt, hierom streel ik mijn lippen weer over haar nek heen – gewoon om haar te plagen.
          ‘Niet in de keuken,’ mompelt ze dan, ‘dat is vies.’ Als enige antwoord laat ik een vermakelijk gegrinnik horen, verder ben ik stil. Ik druk kusjes in haar nek en op haar sleutelbeen, terwijl ik mijn handen vrije toegang geef tot haar bovenlichaam. Ze bevriest echter gelijk nadat ik had gezegd dat ik haar wel weer een hoer kon maken, zodat ze andere seks kon krijgen. Het was maar een grapje geweest, één waar ik in feite best wel de humor in kon zien, maar blijkbaar ziet zij dat niet.
          Waarschijnlijk had ze mijn shirt en handen, eindelijk, gezien, aangezien ze een afkeurend geluid maakt met haar tong. ‘Oh, ik dacht dat je het nooit zo leuk vond wanneer ik met andere mannen sliep, of is dat niet de reden dat je mijn onenightstands in elkaar slaat?’ Verteld ze op een luchtige, ietwat sarcastische toon. Shit, verdomme, daar had ze een punt ook nog – dat wijf krijgt me straks nog door. Als dat gebeurt, kan je me direct opvegen, want noway dat iemand – zelfs niet dat verdomde broertje van me – dát te weten mag komen. Mijn handelingen houden op dat moment ook direct op en ik kijk haar wat emotieloos aan. ‘Al maakt je dat waarschijnlijk niet uit wanneer ik er geld voor zou krijgen, hmm.’ Ze buigt langs me heen en zet het gas aan, terwijl ze zegt dat ze wil eten.
          ‘Precies,’ vermeld ik abrupt geërgerd. ‘Als je zo graag van bil wil, zal ik je wel wat geven.’ Met één hand pak ik haar gezicht vast en ruw druk ik mijn lippen op die van haar. Hierna besluit ik haar op dezelfde manier in haar zachte nekje te bijten, tot ik opeens een hard geluid boven de muziek van de radio hoor schallen. Mijn mobiel. Met veel verschillende scheldwoorden laat ik haar gaan en pak het ding uit mijn achterzak.
          ‘Je hebt geluk,’ murmel ik binnensmonds, doordat ik zie we het lef heeft mij te bellen. Amy. In plaats van mij te storen, kan ze beter haar verdomde werk gaan doen. Anders kan ze al die centen op een andere manier terug gaan betalen. Ik draai me wat van Félice weg en druk op het groene knoppie.
          ‘Wat?’ neem ik bot begroetend op, ‘Het kan maar beter goed zijn, anders weet je wat je te wachten staat.’ Ik laat een grom horen en wacht, erg ongeduldig welteverstaan, op haar antwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elijah 'Alano' Conroy
    Mijn lippen gleden behendig over haar blote huid terwijl mijn handen ongestoord hun eigen gang gingen. Ik hield ervan om met mijn slachtoffers een spelletje te spelen, om ze te laten verlangen naar hetgeen dat ongetwijfeld nog zou komen; naar de geweldige seks. En dus toen ik de kippenvel opmerkte, kon ik niet anders dan zachtjes lachen. “Een beetje koud?” rolde plagend maar verleidelijk over mijn lippen waarna ik mijn weg van kusjes voortzette. Haar vingers haakten zich in mijn shirt om me zo nog dichter naar haar toe te trekken. Haar rondingen voelde ik tegen me aanwrijven waardoor het verlangen naar haar lichaam steeds weer opnieuw in me oplaaide. Het werd langzaamaan nu toch wel moeilijk om haar lichaam te weerstaan. Alsof dat dat nog niet erg genoeg was, deed ze er nog een schepje bovenop en voelde ik hoe ze mijn onderbuik zachtjes streelden. Een nieuw opgewonden gevoel laaide in me op waardoor mijn aanrakingen even wilder werden maar ik mezelf al snel weer tot een halt riep. Ik was niet zo wanhopig als de meeste jongens van mijn leeftijd. Ik wist heus wel dat mijn knap koppie aan genoeg seksueel contact kon geraken. Ik liet me op het bed vallen waarna een nonchalante opmerking over mijn lippen rolde. Haa wenkbrauw schoot omhoog en deze werd beantwoord door mijn grijnzende gezicht. Als ze dat al brutaal vond dan wist ze zeker niet wat er haar nog allemaal te wachten stond. Maar och.. verrassingen waren altijd wel leuk. Zeker de verrassing die ik later voor haar in petto had.
    “Een Eleena-type nog wel?” Voor ik goed en wel besefte wat er gebeurde, was ze wijdbeens op mijn schoot gaan zitten. Ik keek haar voor enkele seconden verrast aan door de onverwachte wending die zich had plaatsgevonden. Het was dus een hoertje die graag zelf het heft in handen nam. Altijd erg handig, wetende dat de meeste mannen graag een lekker wijf hadden die genoeg ballen aan haar lijf had. Ik knikte waarna ik mijn handen op haar onderrug plaatste en deze liet afdwalen naar haar achterste. Hm.. stevig, goedgevuld, veel om vast te nemen.. Sal zal blij zijn. Het viel me niet eens op dat het leek alsof ik vlees aan het keuren was. Prostitutie was een zaak zoals een ander. Het was een harde wereld dus moest je zelf je mannetje staan. “Eleena’s zijn iets te burgerlijk, schat. En laat ik nou net niet dát type zijn.” Wederom glipte er één van haar handen onder mijn shirt. Ik voelde hoe haar nagels af en toe plagend over mijn onderbuik kraste.
    “Echt niet?” vroeg ik met een klein pruillipje terwijl ik mijn handen nu over haar billen liet glijden. “Oké, ik moet wel toegeven dat deze keuze van plek allesbehalve burgerlijk is. Maar-“ Ik stopte abrupt met praten toen haar vingers onder mijn broeksrand glipten en er een siddering van genot door me heen spoelde. Mijn handen gleden nu onder haar jurkje langs onderen. “Mijn naam is Alvera. Een naam die je na vanavond zeer zeker niet zult vergeven.” Haar onschuldige glimlach van daarnet was veranderd int ondeugend terwijl een kleine hint van zelfspot ook op te merken was.
    “Hmmh..” rolde er genietend over mijn lippen toen ze weer kusjes in mijn nek zette en even later het puntje van haar tong over mijn huid gleed. “Een vrouw met zelfvertrouwen.. Daar hou ik wel van.. We zullen zien of vanavond echt zo goed is dat ik je naam onthoud.” Ik schonk haar een knipoog gepaard met een triomfantelijke glimlach toen ze zachtjes in mijn nek beet. Nu was het spelletje echt begonnen..
    “En de jouwe? Vast iets macho-achtig, niet waar? Zo’n type lijk jij me wel.” Mijn tong maakte even mijn onderlip nat waarna ik hartelijk even lachte. “Macho-achtig zeg je..” begon ik waarna ik mijn linkerhand leidde naar haar zij en mijn rechterhand wreef over de binnenkant van haar bovenbeen. Ik plaatste weer enkele kusjes op haar schouder om daarna naar haar sleutelbeen te gaan en te stoppen op de plaats recht boven haar borst. Mijn rechterhand gleed nu naar haar buik terwijl onze blikken weer op elkaar gericht waren. Ze boog me naar me toe en vlak voordat onze lippen elkaar raakten hield ze halt. “Je bent natuurlijk niet de enige die iemand tevreden wilt houden door de juiste naam uit te roepen wanneer ze klaar komt.” verliet fluisterend haar mond alvorens ze haar lippen op de mijne drukte waardoor ik niet meer in staat was om te antwoorden op haar vraag. Het gevoel van eerder laaide weer op waarna mijn handen verplaatste naar haar rug zodat ik haar beter vast had. Ik ging mee met de kus tot mijn al te bekende beltoon door de ruimte klonk. Ik gromde geërgerd. Ik haatte het als ze me stoorden tijdens iets enorms belangrijks. Ik viste mijn telefoon uit mijn broekzak om daarna Amy’s naam te zien oplichten. Ik drukte meteen op het rode telefoontje waarna ik hem op één of andere stoel gooide. Ze had me waarschijnlijk weer nodig omdat Sal haar één of andere blauw oog had geslagen. Ik had wel wat beters te doen nu.
    Ik zette mijn handen in Alvera’s zijden waarna ik haar met één simpele zwaai op het bed gooide.
    “Nou nee, tenzij Elijah een Spaanse zongebruinde profeet is met een voorliefde voor snelle auto’s, vrouwen en geld.” gaf ik als antwoord op haar vraag van eerder. Mijn stem klonk speels en plagend terwijl ik begeertelijk op haar neerkeek. “Heb je het niet te warm?” vroeg ik onschuldig waarna ik met één enkele beweging haar jurkje over haar hoofd trok en daarna over haar heen leunde. Mijn lippen gleden naar haar hals terwijl mijn handen in haar zijden waren geplaatst en vervolgens mijn kussen steeds lager gingen tot haar buik. Daarna brak ik even het contact en trok ik mijn shirt over mijn hoofd.

    [Niet mijn beste stukje but oh well.]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 21:25 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Alvera Varinia Fuensanta

    Een glimlach had op mijn lippen gespeeld toen de jongen moest toegeven dat deze omgeving alles behalve burgerlijk was. Ik hield totaal niet daarvan, en deze omgeving mocht dan misschien niet alles meer zijn gezien de staat waarin het verkeerde, ik kende hem beter dan wie dan ook en dat maakte het met nieuwelingen tenminste een beetje vertrouwd. Het feit dat hij wel hield van een vrouw met zelfvertrouwen streelde mijn eigendunk lichtelijk, tenslotte had ik zelfvertrouwen genoeg. Misschien soms wel net iets te veel, maar dat deed me vrij weinig, ongeacht wat andere daarover konden denken.
    Zijn handen gleden over mijn billen heen, streelden licht omhoog naar mijn zijden waarna hij er een op mijn bovenbeen legde en daar zachtjes overheen wreef. De opwinding die vanbinnen steeds meer oplaaide gloeide langzaam steeds verder door mijn lichaam heen en maakte het dat ik hongerig begon te worden naar meer. Dit waren een van de weinige keren dat ik zelf ook kon genieten van wat er gebeurde, en daarbij zelf ook nog eens met de minuut opgewonden raakten. Jongere klanten, in vergelijking met de meeste die ik had, waren schaars en vonden vaak hun prostituees via pooiers omdat dat veel makkelijker was. Ik moest de mijne echt tegenkomen op de straten waar ik zo af en toe liep, en daarbij ook nog eens goed liegen over het feit dat ik wel degelijk onder een pooier stond. Als ze me zouden verlinken was ik de pineut, iets wat me gelukkig tot nu toe nog steeds niet was overkomen doordat ik redelijk goed vol zat en niet echt de nood had aan nieuwe. Hoogstens wanneer er een weg viel, en liet dat nou net een paar weken geleden gebeurd zijn. Precies de reden waarom ik wel weer een nieuwe erbij moest hebben, en gelukkig voor mij was deze knappe jongeman naar me toegestuurd door een van mijn andere klanten waardoor ik een stuk minder risico liep als wanneer ik echt de straat op moest.
    De kus die ik hem gaf had hij zonder te aarzelen beantwoord, maar het was uiteindelijk zijn telefoon die het verstoorde en hem deed laten stopppen. Lichtjes trok ik me terug, om hem de privacy te geven en niet met mijn neus op zijn schermpje te zitten. Zijn geërgerde grom deed me licht grinniken terwijl hij zijn mobiel afdrukt en met een boog wegsmijt op een van de stoelen die in de kamer staan. Zonder pardon plaatsten hij daarna zijn handen in mijn zij, lichtte me op en gooide me vervolgens op het bed neer.
    ‘Nou nee, tenzij Elijah een Spaanse zongebruinde profeet is met een voorliefde voor snelle auto’s, vrouwen en geld,’ reageerde hij, net alsof het belletje van zijn telefoon ons nooit gestoord had, als antwoord op mijn vraag hoe hij dan wel mocht heten. In zijn stem klonken speelse en plagende tonen terwijl in zijn ogen een en al begeerte was te zien. ‘Heb je het niet te warm?’ vroeg hij er vrij direct achterna en trok in één behendige beweging mijn jurkje uit over mijn hoofd. ‘Nu, al een stukje minder,’ bracht ik uit en draaide mijn hoofd iets opzij wanneer hij voorover buigt om zijn lippen in mijn hals te drukken. Wederom rolde er een lading kippenvel over mijn huid heen en rilde ik licht van genot.
    Naarmate hij steeds verder naar beneden ging laaide de opwinding hoger op, en kon ik een zachte kreun niet onderdrukken toen hij stopte. Oplettend volgde ik zijn bewegingen en wanneer hij zijn shirt uit trekt laat ik mijn ogen verlekkerd over zijn bovenlijf heen glijden. Godallemachtig wat was hij een stuk om te zien. ‘Hebben niet alle mannen een voorliefde voor snelle auto’s, vrouwen en geld?’ vroeg ik hem en trok hem naar me toe waarna ik mijn hakken met mijn voeten uitduwden en ze met een plof op de grond terecht liet komen. Mijn handen gleden verkennend over zijn ontblootte bovenlijf heen terwijl ik er kleine kusjes opdrukte.
    ‘Ik durf te wedden dat ook jij vast één van die dingen graag hebt,’ mompelde ik zacht terwijl ik hem nog iets dichter tegen me aantrok en met mijn lippen naar de zijne zocht. Hongerig, en gewillig drukte ik ze weer op die van hem terwijl mijn vingers via zijn zijden over zijn rug heen streelden.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 17:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elijah 'Alano' Conroy
    Ik had haar zonder al teveel moeite en zonder toestemming te vragen – niet dat een hoer echt op de juiste plaats stond om iets te eisen maar toch – bij haar zijden genomen en haar vervolgens op het bed neergegooid. Het was eigenlijk een slim plan als je het eenmaal grondig analyseerde. Ik had al langer mijn oog laten vallen op deze Spaanse schone en was dan ook met het idee gekomen om een vriend op haar pad te sturen. Hij werd al snel één van haar vaste klanten en een week geleden kwam hij met het geweldige nieuws dat een klant bij haar had afgehaakt. Nou ja.. ‘afgehaakt’, tuurlijk had ik er wel voor iets tussen gezeten dat hij haar klant niet meer wilde zijn maar daar gaat het nu niet om. Het was dus de perfecte gelegenheid om een ontmoeting in eigen persoon met haar te regelen waardoor we hier nu in deze geweldige positie verkeerde. Ze had werkelijk geen enkel vermoeden van wat er straks zou plaatsvinden en de goede onverwachte seks was voor mij een bonuspuntje. Voor haar was ik weer één van de zoveelste wanhopige mannen die dringend aan zijn trekken moest komen. Maar geloof mij, ik wist wel dat mijn looks zorgden voor genoeg kandidaten.
    Ik had een heel pad van kusjes op haar geweldige lichaam gedrukt nadat ik haar jurkje met één handige beweeg had uitgetrokken. “Nu al een stukje minder.” Ik maakte een tevreden geluidje waarna ik me voorover boog en een heel pad van kusjes over haar geweldige lichaam trok. Het kippenvel was duidelijk te voelen onder de toppen van mijn vingers die dwaalden over haar lichaam. Met een glimlach om mijn lippen kuste ik dan ook verder en toen ik eenmaal meer naar beneden ging, hoorde ik hoe een zachte kreun haar mond verliet. Ik trok mijn shirt uit en verloor haar gezicht geen seconde uit het oog.
    Ik merkte op hoe ze haar ogen verlekkerd over mijn bovenlijf liet glijden alsof ik één of ander toetje was, “Bevalt het je wat je ziet?” rolde dan ook verleidelijk en uitdagend over mijn lippen terwijl ik haar charmant glimlachend aankeek. Een van mijn wenkbrauwen was opgetrokken toen ik het shirt door de kamer heen zwierde. Het antwoord dat ik van haar kreeg waren echter geen woorden maar stelde een actie voor toen ze me dichter naar haar toe trok.
    “Hebben niet alle mannen een voorliefde voor snelle auto’s, vrouwen en geld?” Haar hakken vielen met een plofje op de grond terwijl ik haar – haar gang liet gaan op mijn blote bovenlijf. Haar aanrakingen lieten tintelende plekjes achter terwijl ik meer en meer voelde hoe het einde zou naderen en ik me niet langer zou kunnen inhouden. “Ik durf te wedden dat ook jij vast één van die dingen graag hebt.” Het was er zacht mompelend uitgekomen waarna onze lichamen nog dichter tegen elkaar werden geduwd en even later onze lippen weer met elkaar verstrengeld waren. Ik drukte mijn lippen dwingend en gewillig op de hare terwijl mijn handen zich tevreden stelden met haar lichaam. Al mijn spieren werden opgespannen door het hongerige gevoel dat in me opwelde terwijl mijn vingers vanaf haar knieën naar haar heupen kietelden. Mijn handen gleden daarna langs haar zijden, zo naar haar rug waar mijn vingers aan haar bh-aansluiting begonnen te frullen.
    “Eerlijk gezegd...” begon ik tussen de kussen door, “heb ik voor alle drie een voorliefde..” De bh-aansluiting had ik losgekregen terwijl onze lippen geen seconde van elkaar afweken. “..maar vrouwen steken er met hoofd en schouders bovenuit.“ Ik gooide de bh met een zwier door de kamer waarna ik nu op mijn rug ging liggen en haar bovenop me trok terwijl een klein grijnsje om mijn lippen speelde.
    “En dan zeker zelfverzekerde vrouwen zoals jij.” Mijn handen dwaalden af naar haar rug terwijl ik haar lichaam dicht tegen het mijne trok. Mijn ademhaling werd gejaagder en mijn lippen hadden hun eigen willetje en gingen dan ook de hele tijd van haar hals naar haar oor om weer terug te gaan naar haar lippen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Samuel Eduardo Rodriguez Santos

    'Eigenlijk wel... Maar om nou nog een uur langer te zitten met die mensen...' was haar reactie geweest. Een grinnik verliet mijn mond. 'Geen denken aan.' vervolgde ze. 'Zo lang je maar niet blijft zitten kleine.' Ik schonk haar een charmante knipoog waarna ik van het keukenblad sprong.
    'Dus,' Begon ik en liep naar Savannah toe. 'Wat.' Zei ik terwijl ik mijn ene arm naast haar linkerzij plaatste. 'Gaan.' Rechterarm langs haar rechter zij. 'We.' Boog een stuk naar voren. 'Doen.' Ik glimlachte en blies in haar gezicht. 'Vertel eens op dame.' Terwijl ik Savannah eens in me op nam en haar observeerde liet ik mijn ellebogen steunen op het aanrecht. 'Tik-tak, tik-tak.' zei ik ongeduldig en ik begon te grijnzen.
    'Je hebt trouwens niet heel veel gemist. De dagelijkse dingen, maar vanavond gaan we wel uit. Dus ga je outfit maar alvast bedenken.'
    Ik boog nog een stuk naar voren en greep met mijn hand naar de fruitschaal achter haar. Ik pakte er een glimmend rode appel uit en glimlachte.
    'Dus schiet maar op.' Ik knipoogde en beet in de zoetzure appel, waarna ik een stap naar achteren deed en een stukje van Savannah wegliep.
    'Ik wacht nog steeds.' riep ik na enige tijd en was al bijna de kamer uit gelopen richting de centrale kamer waar ik plaats nam op de grote bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alvera Varinia Fuensanta

    ‘Oh, zeker wel,’ was mijn reactie geweest nadat hij zijn shirt had uitgetrokken. Ontkennen had al geen nut meer gehad aangezien mijn lichaam volledig op hem had gereageerd en daarbij was het ook nog eens aan mijn blik te zien dat het me zeker beviel. Zachtjes rilde ik onder hem toen hij met zijn vingers over mijn blote benen omhoog streelde, en ging dieper in op onze kus. Ik genoot van het voorspel wat er gaande was, zelfs de uitdagende woorden tussendoor maakten het niet minder. Of daar nou brutaliteit, een hoog eigendunk, of plagerijen aan was verbonden. Het was heerlijk, en beloofde al genoeg voor wat er nog komen ging.
    ‘Eerlijk gezegd ..’ begon hij tussen onze kussen door, waarop ik zijn hand via mijn zijden naar mijn rug voelde gaan. ‘Heb ik voor alle drie een voorliefde..’ Lichtjes kromde ik mijn rug iets toen ik voelde dat hij met de sluiting van mijn BH aan het frunniken was, zodat zijn hand gemakkelijk tussen mijn rug en het bed in kon. ‘..Maar vrouwen steken er met hoofd en schouders bovenuit,’ ging hij nog steeds tussendoor verder en trok mijn losgemaakte BH uit waarna hij deze ergens de kamer in zwierde. Daarna rolde hij ons om, waardoor ik nu bovenop hem zat en een voldane grijns op mijn gezicht liet glijden.
    Niet eens zozeer om zijn woorden, maar het was natuurlijk niks zo fijn als op je partner neerkijken tijdens een potje goeie seks. Natuurlijk lag het er wel aan bij wie, er waren enkele mannen waar ik het liefste niet naar toe wilde kijken omdat ik bang was anders te veel te moeten faken. Niet dat dát nou bepaald gemakkelijk was. Gelukkig was daarvan hier allesbehalve spraken, de jongen wist zonder te veel moeite flinke lust en verlangen op te roepen. Mijn lichaam leek langzaam te smeken om meer.
    ‘En dan zeker zelfverzekerde vrouwen zoals jij,’ voegt hij als laatste daarna nog toe waarop hij me weer terug naar zich toe trekt en zijn lippen plagend een baan laat trekken van mijn hals naar mijn oor en terug naar mijn lippen. ‘Ik zie dat als een heel mooi compliment,’ glimlachte ik terwijl ik hem even aankeek en een van mijn handen over zijn buik heen naar beneden liet glijden. Daar liet wederom een keer mijn vingers tussen zijn broekrand door glippen en maakte vervolgens zonder problemen de knopen van zijn broek open.
    Een zachte rilling volgde bij het voelen van de flinke bobbel die er zat, en maakte het dat ongeduld op kwam zetten. ‘Zelfverzekerd of niet..’ mompelde ik vol verlangen toen mijn vingers een keer over zijn erectie heen gleden. ‘We hebben voor even genoeg gepraat,’ voegde ik er met een wat versnelde ademhaling er achteraan. Ik begon de concentratie op het gesprek te verliezen, en wilde ondertussen nog maar een ding; die laatste kleding stukken uit, en hem in me.


    [Niet de beste post, vandaar dat ie iets te kort is naar mijn zin :') ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elijah 'Alano' Conroy
    “Ik zie dat als een heel mooi compliment.” Haar zoete stem klonk in mijn oren terwijl mijn lippen plagend een weg zochten van haar hals naar haar oor en zo terug naar haar lippen. Dit was niet zomaar een vluggertje; dit was een potje seks waarbij we beide elkaars grenzen leken af te tasten en we ongetwijfeld veel plezier aan zouden beleven. Hoelang zou het duren vooraleer één van ons zou toegeven aan het genot?
    “Moet je ook. Ik geef niet zo vaak complimentjes.” verliet zacht mijn mond terwijl ik even diep in en uitademde toen haar vingers weer richting mijn broek gleden. De baan die haar vingers over mijn buik had getrokken, liet kippenvel achter. Mijn handen hielden haar bovenarmen stevig vast toen ze zonder problemen de knopen van mijn broek opende. Oh god.. ze wist me echt gek te maken.
    Een zachte kreun verliet mijn mond toen haar vingers over mijn erectie gleden. De woorden die ze daarna zei, had ik gemist doordat het opgewonden gevoel dat haar aanrakingen veroorzaakte in me oplaaide. Mannen waren steeds het zwakke geslacht als het op seks aankwam en bij deze werd dit nog maar eens uitvoerig bewezen. Haar bovenarmen had ik nu beter vastgepakt. Ik zou me nu niet meer zo lang kunnen bedwingen. Het spelletje naderde zijn einde.
    “We hebben voor even genoeg gepraat.” Aan haar manier van praten was te horen dat ook haar ademhaling was versneld. Ik knikte terwijl mijn borstkas op en neer bewoog. Het volgende moment zat ik rechtop terwijl haar benen langs weerskanten van mijn lichaam waren geplaatst. Ik drukte een ruwe kus op haar lippen om daarna in haar onderlip kort te bijten. Zonder al te veel aarzelen begon ik daarna aan haar jarretels te frutselen. Het duurde me echter veel te lang waardoor een geïrriteerde grom mijn mond verliet. “De volgende keer..” Ik gaf haar een diepe gewilde kus. “dat je me ontmoet, moet je écht wat simpelers aandoen.” Ik klonk verlangend waarna ik het op mijn zenuwen kreeg en de jarretels gewoon kapot trok. “Ik betaal je ze wel terug.” Ik keek haar even onschuldig en ondeugend aan om daarna de kapotte stukken door de kamer te gooien en een kus op haar wang drukte. De rest van haar kledingstukken waren binnen no time uit waardoor ik even later neerkeek op haar geweldige lichaam. Hoewel ik nu niet erg rationeel kon denken gezien het hongerige gevoel in me langzaam zijn hoogtepunt bereikte, wist ik dat ze een goede vangst was en Sal met haar tevreden zou zijn. We zouden veel aan d’r verdienen.
    Ik likte verlekkerd over mijn lippen terwijl mijn handen op haar heupen rustte en ik haar lichaam tegen de mijne aandrukte en haar geur in me opnam. Mijn ademhaling versnelde waardoor ik haar van me af duwde en mijn schoenen, broek en boxer uit trok. Ik wilde haar. Nu.
    Mijn lustige blik kruiste even voor enkele seconden met de hare waarna alles in een versneld tempo verliep en ik even later boven op haar lag. Ik pakte haar stevig bij haar polsen vast waarna ik haar armen boven haar hoofd hield en zo kusjes begon te drukken. “Je.” Ik drukte een kusje net onder haar oor, “ziet.” Kusje op haar kaaklijn. “er verdomd.” Mijn stem klonk hees. “lekker uit.” Mijn lippen drukte ik even kort plagerig op de hare terwijl mijn handen daarna hun grip verloren. Mijn ademhaling ging nu zwaar en oncontroleerbaar verder terwijl het echte werk nog niet eens begonnen was. Het gebeurde niet zo vaak dat een vrouw me al zo hevig kon krijgen bij een pietluttige voorspel. Mijn handen verplaatste ik daarna meteen naar haar heupen waarna ik haar een beetje dichter naar me toe trok en vervolgens mezelf bij haar naar binnen duwde. Een kreun rolde over mijn lippen terwijl ik zachtjes begon met stoten. Mijn rechterhand gleed naar haar bovenbeen terwijl ik kussen in haar hals plaatste. Het ritme werd versneld waardoor mijn rechterhand zachtjes in haar bovenbeen kneep als teken van reactie. Gekreun rolde over mijn lippen waarna ik de strijd aanging met haar lippen en even later onze tongen met elkaar verwikkeld waren terwijl het ritme automatisch nog wat werd opgevoerd.

    [Hier is 'ie dan eindelijk. Niet de beste but who cares. :'D]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 17:40 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Félice Maréchalle
    Sal lijkt mijn opmerking niet zo leuk te vinden, aangezien hij abrupt ophoudt met zijn handen over mijn bovenlichaam te laten glijden en mij emotieloos aankijkt, al ben ik dat laatste wel gewend. Ik houd een zacht gegrinnik binnen, om hem vervolgens te vermelden dat ik wil eten en om daad bij woord te voegen zet ik het gas weer aan.
    ‘Precies,’ zegt Sal geërgerd. Het is een wonder hoe snel hij soms van humeur kan veranderen, in dat opzicht is hij net een vrouw. Maar wel goed dat hij niet echt een vrouw is, dan zouden we hem vast en zeker op moeten sluiten wanneer hij ongesteld zou zijn. Nu is hij al een donderwolk zonder überhaupt ongesteld te worden. '‘Als je zo graag van bil wil, zal ik je wel wat geven.’ Ik trek mijn wenkbrauwen iets op, maar tijd om echt te reageren heb ik niet, aangezien hij met één hand mijn gezicht vast pakt en nogal ruw zijn lippen op de mijne drukt. Veel vrouwen vinden ruw gedrag maar niks. Ik vind soft gedrag echter niks, daar is niks aan. Ruw is veel spannender, opwindender. Sal heeft inmiddels zijn lippen naar mijn nek gebracht, waar hij vervolgens in bijt, wat een zacht, genietend geluidje bij mij los maakt. Hij weet na al die jaren precies wat ik leuk vind, al had hij dat eigenlijk best wel snel door.
    Ik wil hem net terug bijten, als er het geluid van een mobiel boven de muziek uit klinkt. Sal gooit er een aantal scheldwoorden uit en haalt zijn telefoon te voorschijn. ‘Je hebt geluk,’ murmelt hij, wanneer hij een korte blik op zijn mobiel heeft geworden. Hij draait zich van mij weg, waarop ik van het aanrecht afglijd en ik verder ga met mijn ei, die al zowat klaar. is. ‘Wat? Het kan maar beter goed zijn, anders weet je wat je te wachten staat.’ Zoals altijd klinkt het zonnestraaltje weer wat ongeduldig.
    Ik werp een korte blik op mijn ei, die nu echt klaar is, en draai het vuur uit. Hierna zet ik een paar stappen naar voren, om de afstand tussen Sal en mij te overbruggen, en pak ik zijn mobiel uit zijn handen, waarop ik vlug weer een eindje bij hem uit de buurt ga, aangezien ik niet zeker weet of hij dit wel zal waarderen. Ik zal er vanzelf wel achter komen. Na een blik op het schermpje weet ik dat hij met Amy belt en breng ik de telefoon naar mijn oor. 'Sorry Amy, Sal is momenteel even... bezig. Bel later maar terug, of bel anders Elijah.' Voor Amy kan antwoorden hang ik op, zet ik Sal's mobiel op de stille modus en laat ik hem in de zak van mijn badjas, die nog steeds halfopen hangt, inglijden.
    'Geen dank,' meld ik Sal met een onschuldige glimlach en ik loop naar het fornuis, waar ik een stukje van het ei afscheur en hiermee naar Sal lopen. 'Mondje open.' Ik stop het stukje ei in zijn mond, waarbij mijn vingers lichtjes zijn zachte lippen aanraken. Hierna glijdt mijn blik naar zijn handen, waar nog steeds bloed op zit. 'Je moet jezelf trouwens echt eens wassen. Ik wil niet dat je dat bloed straks op me smeert.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 23:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amaryllis 'Amy' Felice Davis

    ‘Wat?’ neemt Sal bot begroetend op, ‘Het kan maar beter goed zijn, anders weet je wat je te wachten staat.’ Ik zucht even. Ik kan nu beter gelijk ophangen. Sal laat een grom horen en wacht even. 'Als je alleen maar goed nieuws wilt horen kan je beter gelijk ophangen,' begin ik te praten. Ik denk even na. Hoe kan ik het beste verwoorden dat hij zojuist een prostituee is verloren, maar zonder dat helemaal gek wordt?
    'Het is namelijk iets, wat je liever niet wilt horen. Althans, daar ga ik maar van uit. Je bent zojuist een prostituee verloren. Eigenlijk Elijah eerder, maar ik verwacht toch wel dat jullie ze delen..' Voordat ik verder kan praten hoor ik een andere stem aan de lijn.
    'Sorry Amy, Sal is momenteel even... bezig. Bel later maar terug, of bel anders Elijah.' Felicé. Voordat ik überhaupt kan antwoorden hangt ze al op. Ik rol even met mijn ogen. Waarschijnlijk zou hij er later wel weer op terugkomen, maar dan had hij pech. Welja, ik wilde dat hij pech had. Hij zou me toch wel zover krijgen dat ik alles eruit zou gooien. Zo gewelddadig was hij en zo'n flapuit was ik.
    Ik berg mijn mobiel maar weer op en loop naar binnen. Elijah bellen had nu ook geen nut, die was ook te druk bezig met zijn prooien, tenminste, dat is wat ik denk. Meestal neemt Elijah wel zijn mobiel op en laat hij ze niet afpakken. Ik zucht nog een keer. Ik moet even denken aan hoe Sal op dit nieuwtje zou reageren en ik begin te lachen. Kwaad zou hij zeker zijn en misschien zou het met Elijah ook niet al te goed aflopen.
    Ik ga zitten op het dichtsbijzijnde plekje waar ik zitten kan en staar naar een punt toe. Ik ging me alvast voorbereiden op het ergste, dan zou de rest alleen nog maar kunnen meevallen. Mijn mobiel zette ik uit. Gestoord worden wilde ik nu liever niet. Ik ben dan wel een prostituee, ik heb nog steeds mijn eigen wil. Ik doe nog steeds wat ik zelf wil, dan wel wanneer er geen klanten of pooiers bij zijn, maar ik doe het nog steeds.


    That is a perfect copy of reality.

    // Ik zal vanavond posten, zit atm op school.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [ Ik post zsm, maar ben op dit moment weinig thuis ivm carnaval ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

          Sal Conroy.

          Als ik besluit mijn lippen ruw op die van haar te drukken, waarna ik ze naar haar nek breng en in de zachte huid bijt, brengt ze een zacht, genietend geluidje voort. Ik kan het niet laten te grijnzen, omdat ik al wist dat ze dit fijn zou vinden – en zelfs als ze het niet fijn zou vinden, zou ik doorgaan. Daarom ben ik al snel in de mood om haar ergens anders te nemen, gezien ze had gezegd niet in de keuken te willen. Zie je wel? Ik kan wel aan anderen denken. Mijn mobiel verstoort dit moment echter, het gaat af en zorgt voor een hard geluid – Amy is degene die belt. Zij is dan ook degene die ik momenteel hard aan wil pakken, het geërgerde gevoel begint de kop weer op te steken en niet alleen door wat zij me net verteld.
          ‘Als je alleen maar goed nieuws wilt horen kan je beter gelijk ophangen,’ begint ze, waarop ik een diepe, geërgerde zucht laat horen. Haar toon spreekt me ook niet bepaald aan; zij is immers de hoer hier en ik de pooier.
          ‘Jij belt mij op, dus kom op – je weet dat je me niet om nutteloze zaken hoort te bellen,’ grauw ik terug. Het duurt even voor ze antwoord geven, maar eindelijk komen er dan toch woorden haar mond uit. Ik wilde al zowat opnieuw beginnen wat te schelden.
          ‘Het is namelijk iets, wat je liever niet wilt horen. Althans, daar ga ik maar van uit. Je bent zojuist een prostituee verloren. Eigenlijk Elijah eerder, maar ik verwacht toch wel dat jullie ze delen.’ Mijn mond valt open, wat absoluut geen goed teken was.
          ‘WAT?’ schreeuw ik pisnijdig uit, maar precies op dat moment pakt Félice het mobieltje uit mijn handen en kijk ik haar ongelovig aan. What the fuck flikt ze me nou? Weet ze dan niet dat zaken voor plezier gaan? Hoewel dat erg ironisch is met dit werk, maar godverdomme, een hoer kwijt. Ik had nog zo tegen Elijah verteld dat hij verdomme op die hoeren moet letten, maar waar is hij nu mee bezig? Als hij nu maar niemand ligt te naaien, want anders zal ik hem wat geven. Minder hoeren betekent minder geld – nou, de overgebleven prostituees werken maar extra hard om dat terug te verdienen. Het kan me niet schelen hoe ze het doen; als ik dat geld maar krijg. Een reeks verschillende scheldwoorden verlaat mijn mond.
          ‘Sorry Amy, Sal is momenteel even… bezig. Bel later maar terug, of bel anders Elijah.’ Met het helse vuur die in mijn duistere ogen oplichtten kijk ik Félice aan, waar ik binnen een paar stappen opnieuw voorsta en de telefoon probeer af te pakken, wat niet lukte. Ze heeft echter al opgehangen en ik laat een beestachtige grauw horen.
          ‘Ben je godverdomme ge–?’ De vrouw liep echter ondertussen met een onschuldige glimlach naar het fornuis, waar ze een stukje ei had gepakt en dit in mijn mond had gestopt. Verstomd kijk ik haar voor luttele seconden aan, ik was zo pissig dat ik niet eens een normaal woord kon vormen, die daarna wel mijn mond verlieten.
          ‘Elijah heeft een fucking hoer verloren, Félice, dus ik zit niet meer op seks met je te wachten,’ gromde ik witheet van woede, terwijl ik een grote stap naar haar toe zette om haar tegen het aanrecht te duwen. Hardhandig pakte ik haar bij de middel en liet mijn hand in de zak van haar badjas glijden, waar ik mijn mobiel terug pakte. Als ze het niet terug zou geven, nam ik het zelf terug. Het eerste wat ik deed was Amy terug bellen, die niet opnam, mobiel uit – hiervoor kreeg ze enkel nog een zwaardere straf. Eentje die haar nog vast bij zou staan, aangezien ze me eerst dit nieuws vertelde en vervolgens leuk dacht te zijn door het uit te zetten. Daarna draaide ik mijn rug nogmaals naar Félice toe en belde Elijah op. Als die klootzak van een broertje niet opneemt, bedenk ik ook wel wat voor hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alvera

    'Moet je ook. Ik geef niet zo vaak complimentjes.'
    De woorden gleden langs me af en leken niet eens meer echt binnen te komen, mijn concentratie lag inmiddels op geheel wat andere dingen dan ons gesprek. En een van die dingen was dat ik hem zo snel mogelijk naakt wilden hebben. De kreun die zijn mond verliet zorgde ervoor dat een rilling over mijn lichaam heen gleed terwijl mijn vingers zijn erectie zachtjes bleven plagen. Tot nu toe had ik nog steeds niet mogen klagen, voor het eerst sinds een tijdje wist ik mezelf ook eens te plezieren terwijl ik met een klant bezig was en dat beviel me meer dan genoeg.
    Ruw drukt Elijah zijn lippen op de mijn, bijt kort in mijn onderlip waarop ik een zachte kreun slaak en toe laat dat hij mijn jarretels na wat gefrunnik besluit kapot te trekken. 'De volgende keer,' begon hij waarop hij me een gewillige kus gaf. '.. dat je me ontmoet, moet je écht wat simpelers aan doen,' vervolgde hij waarop een speelse glimlach op mijn gezicht verscheen. 'Ik kan het je toch niet altijd even gemakkelijk maken, de aankomende keren?' plaagde ik zacht en drukte kort mijn lippen op de zijn waarna ik ze in zijn hals plaatste en mijn tanden zacht over zijn huid heen liet gaan. Het idee alleen al dat hij nog vaker van plan was te komen, iets wat hij me wel een beetje duidelijk had gemaakt, liet me nog meer naar hem verlangen. Dat konden nog eens leuke uurtjes worden.
    'Ik betaal je ze wel terug,' hoorde ik hem zeggen en bij het opkijken zag ik de onschuldige blik op zijn gezicht, het was dat de ondeugd en meer vanaf straalde anders zou ik bijna echt gaan geloven dat hij spijt had van het kapot maken van mijn jarretels. Overigens was ik hem wel van plan hier aan te houden, ik mocht dan al het verdiende geld voor mezelf kunnen houden, wat de klanten kapot maakten mochten ze ook betalen en daar zou een knap koppie niks aan veranderen,
    Zo vlug als ik kon werkte ik mezelf samen met hem uit de rest van het kleine beetje kleding wat ik nog aan had, om vervolgens toe te kijken hoe hij dat ook bij zichzelf deed en mijn ogen vol verlangen, verlekkerend over hem een te laten glijden. De lustige blik in zijn ogen deed het verlangen nog meer oplaaien en een zachte kreun over mijn lippen rollen. Zodra hij boven op me lag en mijn handen boven mijn hoofd vast pinde, kronkelde ik licht onder hem. De plekken die hij raakten mijn zijn lippen zetten me alleen maar nog meer in vuur en vlam, en voor heel even was ik bang mezelf nu al te gaan verliezen.
    'Je. Ziet. Er verdomd. Lekker uit,' klonk zijn hese stem terwijl hij tussendoor nog wat kusjes plaatsten. Een zacht, mompelende en half instemmend gekreun was het enige wat ik nog wist uit te brengen en liet mijn nagels een keer zacht over zijn rug heen krassen. Zodra zijn hand naar beneden glijd om me nog dichter naar zicht toe te brengen duw ik mijn heupen licht op en voel hoe hij zich, zonder enig moment van aarzelen, naar binnen duwt. Een hijgende, harde kreun verliet mijn lippen terwijl ik mijn benen om hem heen sloeg en mijn heupen zo kantelde dat hij er nog dieper in leek te komen. Wanneer hij het tempo begint te versnellen voel ik hoe mijn spieren zich langzaam opspannen en mijn lippen hongerig zijn kus beantwoord.
    'In dit tempo hou ik het niet meer,' kreunde ik zachtjes nadat ik de kus verbrak en mijn rug iets bolde om zo mezelf nog dichter tegen hem aan te drukken terwijl hij tempo nog een beetje opvoerde. Een ding was zeker, de tijd die ik met hem door moest brengen konden nog weleens leuk worden. Stiekem kon ik het dan ook niet laten te hopen dat hij er een was van elke week wel een keer 3-4. Tenslotte was hij nog een jongeman, en die konden best wel wat hebben. 'Elijah.. Sneller,' kreunde ik harder liet mijn vingers door zijn haren heen glijden om ze vervolgens vast te pakken en dit keer mijn lippen ruw op die van hem te drukken. Het geluid van een telefoon die overging, wederom de zijne, deed me de kus doen verbreken terwijl ik met veel moeite onze bewegingen probeerde te stoppen. Met een licht opgetrokken wenkbrauw keek ik op naar Elijah terwijl mijn ademhaling te gejaagd ging om er een verdere opmerking over te maken. Het moest vast heel erg belangrijk zijn wilde hij voor de tweede keer in korte tijd gebeld worden. En dat ook nog eens uitgerekend op een niet juist moment, en een hoogtepunt wat naderde.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 13:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elijah 'Alano' Conroy
    Haar benen had ze om me heen geslagen waarna een diepe luide kreun haar mond verliet. Tuurlijk streelde haar reactie mijn ego als daarmee nogmaals werd bewezen dat ik een goede bedpartner was. Het tempo versnelde ik nog een beetje waarna ik voel hoe al mijn spieren zich opspanden en ik door de actie begon te hijgen. “In dit tempo hou ik het niet meer,” verliet al zachtjes kreunend haar mond nadat zij de eerste was die de kus had verbroken.
    Ik was veel te veel bezig met haar lichaam en de acties die daarop volgde dat ik geen tijd had om terug te antwoorden, laat staan na te denken over wat ik moest zeggen. Ik versnelde het tempo nog een beetje terwijl ze haar rug bolde zodat haar lichaam nog meer contact met de mijne maakte. Ik had geen besef meer waar mijn handen gingen terwijl mijn lippen hongerig weer naar de haren zocht. Alles was op automatische piloot en ik liet me meedrijven met het gevoel van verlangen en lust.
    “Elijah..Sneller.” Deze woorden had ik maar goed genoeg gehoord. Het zweet parelde nu van mijn borstkas en rug af waarna ik het tempo nog versnelde en Alvera nu het heft in handen nam en haar lippen ruw op de mijne drukte. Haar vingers gleden door mijn haren waarna ze werden vastgepakt en ik haar bevel opvolgde. Hoe sneller ik ging, hoe meer ik voelde dat het einde ging naderen en hoe meer er zich een genotzalige gevoel door mijn lichaam verspreidde.
    Echter werd dit gevoel op een pauze gezet toen het geluid van de al te bekende beltoon voor de tweede keer in dit voorbije uurtje door de ruimte klonk.
    Ik zuchtte geïrriteerd, niet van plan om te stoppen en me te laten afleiden. Het gebeurde zoveel dat ik twee keer een telefoontje in een uur kreeg. Al mijn vangsten in het noorden hadden immers deze gsm-nummer en geloof me, ze zouden niet aarzelen om te bellen. Het was al een normale zaak maar nu moesten ze maar eventjes wachten. Hun geliefde vriendje was immers bezig met het rampetampen van een andere vrouw. Geweldig.. ze moesten eens weten. Ik voelde hoe Alvera met veel moeite onze bewegingen probeerde te stoppen. Ze keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan terwijl haar borstkas nog oncontroleerbaar op en neer ging. Ik schudde mijn hoofd, teken dat ik niet van plan was om te stoppen.
    “Ze bellen me vast nog een keer terug.” zei ik tussen mijn gejaagde ademhaling door terwijl ik gewoon weer verder deed zoals ik bezig was. “Nu ben jij belangrijker.” Met deze woorden en een klein glimlachje om mijn lippen boog ik daarna naar voren om mijn lippen te vestigen in haar hals om daarna naar beneden te gaan, over haar borsten, buik en terug om daarna te eindigen bij haar lippen. Eventjes glimlachte ik tegen haar lippen waarna ik weer besloot om het tempo op te voeren. Een kreun rolde over mijn lippen door mijn actie en even wreef ik het zweet van mijn voorhoofd met mijn rechterhand af.
    Net op het moment dat Alvera haar hoogtepunt bereikte, gebeurde hetzelfde bij mij. Mijn spieren trokken zich samen met een luide kreun waarna ik me met een bezweet lichaam naast haar op het bed liet vallen. “Dat was geweldig. Correctie: jij was geweldig.” Mijn stem klonk schor waarna ik haar met deze woorden een knipoog schonk en even kort een kus op haar lippen drukte. Ik haalde vervolgens een hand door mijn haren om daarna op te staan en mijn boxer en broek weer aan te doen. Zonder nog iets te zeggen of een blik te werpen op de Spaanse schone liep ik naar de stoel waar ik mijn gsm eerder had op gegooid. Twee gemiste oproepen; Amy en Sal. Bij de combinatie van deze twee fronste ik even kort mijn wenkbrauwen. Waarom hadden ze me gebeld?
    Het eerste scenario dat door mijn hoofd schoot was een furieuze Sal die wederom zijn koelte niet kon bewaren en weer een ontmoeting voor Amy met zijn vuisten had geregeld. De eerste zou bellen om me mee te delen dat Sal haar weer een lesje had geleerd en dat blauw haar nieuwe kleur was. De tweede had waarschijnlijk gebeld om me duidelijk te maken wat hij had gedaan om me daarna erop te wijzen dat ik me niet mocht bemoeien.
    Ik besloot om onmiddellijk met Sal te beginnen om een beetje tijd te winnen en een leuk broederlijk gesprek te beginnen. Het was duidelijk dat ik sarcastisch was. Ik drukte op zijn naam waarna ik de telefoon aan mijn oor hield en even zo bleef staan terwijl de toon overging.
    Toen hij na enkele seconden nog niet opnam, verplaatste ik me door de kamer richting het shirt dat ik ergens had gegooid.
    “Wat is er?” Mijn stem klonk normaal met toch een lichte toon van irritatie. Ik had het shirt over mijn hoofd getrokken, “Heb je ze weer eens kennis laten maken met de kleur blauw?” Ik schonk even een onschuldige blik naar Alvera waarna ik teken deed dat ik dit zo snel mogelijk zou afronden. Alleen wist ze nog niet wat er haar daarna te wachten stond..

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 15:23 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Félice Maréchalle
    Sal kijkt me aan met ogen die vlammen van woede en hij probeert zijn mobiel terug te pakken, maar ik heb al opgehangen en laat het elektronische apparaat in de zak van mijn badjas glijden, waarop er een haast beestachtig gegrauw over zijn lippen komt. ‘Ben je godverdomme ge–?’ begint Sal, maar ik besteed er geen aandacht aan, loop naar het fornuis om vervolgens terug te lopen en een stukje ei in zijn mond te stoppen, iets wat Sal nogal lijkt te verbazen, maar de woedende blik staat nog steeds in zijn ogen.
    ‘Elijah heeft een fucking hoer verloren, Félice, dus ik zit niet meer op seks met je te wachten,’ gromt hij witheet van woede. Het feit dat ze een hoer kwijt zijn vond ik eerlijk gezegd best wel hilarisch, maar ik erger me dood aan het tweede wat hij zei. 'Oh, maak je geen zorgen hoor. Ik had ook geen zin in seks met jou, zoals je nu toch wel weet begint het me nogal te vervelen,' meld ik hem vinnig. Wedden dat hij vanavond wel ineens seks wilt, nou, dat kan hij dan mooi vergeten.
    Hij duwt me tegen het aanrecht, om me vervolgens hardhandig bij mijn middel vast te pakken en zijn mobiel uit de zak van mijn badjas te grissen. Degene die hij belt neem schijnbaar niet op, aangezien hij iets later op een ander nummer klikt. Hij keert zijn rug naar me toe, waarop ik mijn tong naar zijn rug uitsteek. Wie er ook kwijt geraakt mocht zijn, dat meisje mag blij zijn.
    Nog steeds geïrriteerd en chagrijnig leg ik een broodje op een bord, waar ik vervolgens het ei op leg en bestek pak. Wanneer ik de keuken uit loop, kan ik het niet laten om expres hard tegen Sal op te botsen. 'Helaas voor mij ben ik niet degene die "verloren" is,' brom ik daarbij binnensmonds. Hierna begeef ik me naar de woonkamer, waar ik met een nogal stuurs gezicht mijn eten op begin te eten terwijl ik tv kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered