• Het verhaal.
    Alicante, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden is Los asesinos de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. El pavor de España. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren en je dan te laten werken als prostituee/slaaf of misschien wel als je sterk genoeg bent als bendelid. Ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?



    Extra Info.
    • De twee bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens en de bloederige oorlog begint.
    • In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoerd en gedoemd om als hoer, slaaf of bendelid te werken.
    • In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.
    • De drugsdealers wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor Los asesinos. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor El pavor de España.


    Rollen. - Vrouwen voorlopig vol + stop op het prostitutie gedeelte (pooiers) + bendeleden Los asesinos nodig -

    Bendeleden Los Asesinos. |Maximaal 20|
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos
    Inamabilis • Samuel Eduardo Rodrigues Santos


    Bendeleden El pavor de España |Maximaal 20|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    Pwettyness • Crake Evan Blake Mullingford
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez

    Prostituees |Oneindig|
    Adamou • Amaryllis 'Amy' Felice Davis
    Pwettyness • Elanore Duvessa Woodward
    Eavan • Alvera Varinia Fuensanta
    Focus • Sophia 'Fee' Fresno

    Pooiers: |Maximaal 10|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    Clayton • Elijah Conroy • Alano
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez


    Drugsdealers |Oneindig|
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos

    Noorderlingen |Maximaal 15|
    RonaIdo • Savannah Catalina Castilla-Martinez
    Adamou • Alessandra 'Alessa' Cyrill Castilla-Martinez


    Regels.
    • Minimaal 200 woorden.
    • Reserveringen blijven vier dagen staan.
    • Maximaal vier rollen per persoon.
    • Huisregels van Q.
    • Niet beledigen/ruzieën in het praattopic/speeltopic.
    • Graag normaal ABN.
    • 16+ is toegestaan. Dûh
    • Topics worden geopend door Buzolic en Lorum.


    Invullijstje.
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer.
    • Welke bende? |Alleen voor bendeleden|
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Extra:




    Begin:
    We beginnen bij dat je zelf mag weten hoe je begint. Het is ergens aan het einde van de middag. Pooiers gaan of mensen zoeken of bezig zijn met wat hun moeten doen. Prostituee's doen wat hun moeten doen en de bendes + noorderlingen besteden hun tijd ook maar ergens aan.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 15:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elanore Duvessa Woodward.

    Ik had geen idee, maar ze hadden gezegd dat ze klanten waren, en ik had geen zin dat Elijah of Sal, want die bemoeide zich ook wel eens met me, me zou slaan en weer tegen me zou gaan schreeuwen dat ik te weinig verdiende, met hoe ik er uit zag. Nou, dan zou ik eens wat verdienen, dacht ik vinnig terwijl ik met de twee mee liep. Natuurlijk had ik nooit gedacht wat zo ging gebeuren, waar zou zijn. Dat het gewoon een nare droom was. Als ik dit had geweten had ik nooit met hen mee gegaan, maar ik wist het niet. De grootste fout die ik denk, na voor Elijah te zijn gevallen gemaakt heb.
    Maar, geld, dat is waar alles tegenwoordig om ging. Als ik gewoon bij de andere gebleven was, was ik nu "Veilig" geweest. Mijn zwarte jas zat strak om me heen en mijn korte donkerrode jurkje kwam er wat onderuit. Ik zag Amy langslopen, ze keek maar zei er niks van. Even later wist ik niet wat me overkwam. Ineens werd ik vastgepakt om mijn polsen, die strak tegen elkaar zaten ineens. Mijn gezicht verried alles, ik was doodsbenauwd. Even wist ik niet wat ik moest doen, ik voelde mijn stem niet meer in mijn keel. Kort dacht ik na, Amy hoorde me vast wel als ik begon te schreeuwen. Na een paar keer proberen verliet de eerste schreeuw mijn mond. Gevolgd door meerdere schreeuwen en enkele keren Amy's naam. Ze waren met z'n tweeën en algauw werd mijn mond gesnoerd door een doekje, dat wel proper was, in mijn mond die elke schreeuw tegenhield. Ik voelde de grond onder mijn voeten verdwijnen. ik was opgetild, kon mijn armen en voeten niet bewegen en niet schreeuwen. Ik was zeker alles verloren. Ik had dan mijn telefoon nog wel, maar uiteindelijk zouden ze die wel vinden dan.
    Even werd alles zwart, ik wist niet wat er gebeurde. Tot ik weer licht zag, tenminste, het kleinschallige lampje in de ruimte gaf niet veel licht aan, maar voldoende om te kunnen zien dat ik alleen was. Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en gebruikte de sneltoets van Sal. Elijah was druk, dat wist ik gewoon zeker. Gespannen luisterde ik, hij ging over. Maar was in gesprek. Fijn. Ik belde toen Amy, die ging wel over en ik hoopte dat ze op zou nemen. " Amy alsjeblieft.." Snik ik haast.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.