• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Inderdaad. Er is genoeg materie om minstens een post van 300 woorden te schrijven.
    Ik snap dat men het ook druk kan hebben, maar er zijn ook heus dagen die je aan een post van ongeveer zo'n halfuurtje kunt werken. Zo niet? Er is hulp aangeboden. Ik moet nu wel wat strenger zijn, want er zijn ook mensen die hier wachten en het is niet leuk dat er valse hoop word geboden en de RPG nu al lijkt dood te gaan. Sorry dat ik dit zo vermeld, maar ja, dit is dus mijn mening en ik moet hier wel op gaan letten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I agree. Ik heb het ook druk stage, stage opdrachten, school unit én examen opdrachten maar kan heus wel een gaatje maken zo nu en dan.
    We gaan nu gewoon wat strenger worden. Jullie hebben tijd genoeg gehad.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oké, sorry sorry sorry voor het wachten. Morgen schrijf ik mijn post. First thing after school. Waar kan ik Forrest heensturen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lees en je zult er achter komen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eerst naar de aankomsthal van de villa gaan, lijkt mij het handigste. Hij heeft namelijk, net zoals de anderen, een doos gekregen met daarin de koffer met geld. Daarboven ligt een briefje met 'Alleen openen als je mee wilt doen aan Het Spel.' De doos word geopend en een hologram-man komt tevoorschijn die zegt: 'Welkom deelnemer! Je hebt zojuist de doos geopend en de uitdaging om aan Het Spel mee te doen aangenomen. Voor een miljoen zit er in de koffer die je moet bewaken. De verdere instructies worden gegeven als je vanavond in het huis bent. Dus pak je spullen, om half 9 deze avond word je opgehaald door een taxi. Veel plezier!' :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks, al bedoelde ik eigenlijk gewoon een persoon al denk ik dat ik aan dit bovenste wel al genoeg heb voor een post. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Of je laat d'r lezen Chiroptera :'D. We kunnen niet alles telkens blijven voorkouwen haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Of je laat d'r lezen Chiroptera :'D. We kunnen niet alles telkens blijven voorkouwen haha.


    True, maar het was wel lief van haar. :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ferocia schreef:
    Oké, sorry sorry sorry voor het wachten. Morgen schrijf ik mijn post. First thing after school. Waar kan ik Forrest heensturen?

    Rochelle. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Rochelle. :Y).


    Komt eraan. :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sigil schreef:
    Of je laat d'r lezen Chiroptera :'D. We kunnen niet alles telkens blijven voorkouwen haha.

    Klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik wil simpelweg geen ruzies of iets. Het klinkt misschien wat als matsen of iets - zo bedoel ik het niet, maar ik weet dat ze het al druk genoeg heeft en ze haar best doet. Ik word er soms alleen nogal erg chagrijnig en ongeduldig van als iemand niet schrijft, terwijl diegene zegt dat ze een post gaan schrijven. Idunno, ik ben weird (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ferocia schreef:
    (...)
    Komt eraan. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Chiroptera: yeah, maar dit weekend ga ik alles proberen bij te werken. :Y)
    @Cruella:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik wil simpelweg geen ruzies of iets. Het klinkt misschien wat als matsen of iets - zo bedoel ik het niet, maar ik weet dat ze het al druk genoeg heeft en ze haar best doet. Ik word er soms alleen nogal erg chagrijnig en ongeduldig van als iemand niet schrijft, terwijl diegene zegt dat ze een post gaan schrijven. Idunno, ik ben weird (':


    nee je bent niet weird, ik word ook chagrijnig als er niet geschreven word als ze het wel beweren tr doen. Ik heb het ook ontzettend druk maar ik lees ook gewoon alles door wat er gepost word. Ze zijn allemaal al veels te laat, dan moeten we ze ook niet eens alles gaan zitten voorkouwen. Dan gaan ze maar een keer lezen. Dan kunnen we wel lief en aardig blijven doen. Sorry hoor, ik Word hier een beetje geirriteerd van, ze wilde meedoen, dan mogen ze de moeite ook gaan doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    nee je bent niet weird, ik word ook chagrijnig als er niet geschreven word als ze het wel beweren tr doen. Ik heb het ook ontzettend druk maar ik lees ook gewoon alles door wat er gepost word. Ze zijn allemaal al veels te laat, dan moeten we ze ook niet eens alles gaan zitten voorkouwen. Dan gaan ze maar een keer lezen. Dan kunnen we wel lief en aardig blijven doen. Sorry hoor, ik Word hier een beetje geirriteerd van, ze wilde meedoen, dan mogen ze de moeite ook gaan doen.

    Geen sorry, ik snap het helemaal hoor! :]. Ze mogen er inderdaad wel de moeite voor doen, ja. Anders word je blij gemaakt met een dode mus.

    @ Ferocia: That is just freaking me out o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.