• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hij's best grappig, hahaha. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ferocia schreef:
    Hij's best grappig, hahaha. :'D

    SWING IT!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    SWING IT!


    AW YEAH.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Juistem....


    ahum. Chiroptera wat vond je trouwens van mijn laatste post?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ferocia schreef:
    (...)
    AW YEAH.


    HAHAHA. Omfg, waarvandaan is die gif? Trololol.
    En wat theheck moet de middelste dan voorstellen? :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    HAHAHA. Omfg, waarvandaan is die gif? Trololol.
    En wat theheck moet de middelste dan voorstellen? :'D.


    Eh, iets met lady Gaga? Ik heb echt geen idee. :'D
    Ik denk een zoutpot. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ferocia schreef:
    (...)
    Eh, iets met lady Gaga? Ik heb echt geen idee. :'D
    Ik denk een zoutpot. :'D

    Ik vond het eigenlijk best wel grappig. ;x.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik neem aan dat dat hologram tegen iedereen hetzelfde zegt?
    Mijn post is bijna af :')


    Stenenlikker

    Momenteel aan het schrijven op Schiphol, zodat jullie toch nog een stukje hebben voordat ik het vliegtuig instap (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    GilGalad schreef:
    Ik neem aan dat dat hologram tegen iedereen hetzelfde zegt?
    Mijn post is bijna af :')

    Ja, klopt. Zegt tegen iedereen hetzelfde :').

    @ Calorae: Eh, vliegtuig?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Zegt tegen iedereen hetzelfde :').

    @ Calorae: Eh, vliegtuig?


    Jup, ik ga op vakantie en aangezien het land waar ik heen ga niet makkelijk te bereiken is met een auto ga ik met het vliegtuig. Want ik heb nog nooit een zwemmende auto gezien :']
    + Die gif is van Saturday Night Live, voor degene die het wilde weten.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 17:26 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Jup, ik ga op vakantie en aangezien het land waar ik heen ga niet makkelijk te bereiken is met een auto ga ik met het vliegtuig. Want ik heb nog nooit een zwemmende auto gezien :']
    + Die gif is van Saturday Night Live, voor degene die het wilde weten.

    Welk land ga je dan? Lolol. Zwemmende auto. Genius.

    @ Sigil: Om je vraag nog te beantwoorden. Ik vond 'm goed hoor. Maar ik vind je zoiezo een goede RPG'ster. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Welk land ga je dan? Lolol. Zwemmende auto. Genius.

    @ Sigil: Om je vraag nog te beantwoorden. Ik vond 'm goed hoor. Maar ik vind je zoiezo een goede RPG'ster. :]


    Ik ga naar Amerika :3 Ga op bezoek bij een goede vriend en omdat er dan een vriendin van mij daar ook is hebben we daar ook afgesproken + Ik ga dan ook alvast mijn toekomstige uitwisselingsfamilie leren kennen voor volgend jaar dus tja :'D En tja et is waar, auto's kunnen niet zwemmen want ze verdrinken :Y) -


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Welk land ga je dan? Lolol. Zwemmende auto. Genius.

    @ Sigil: Om je vraag nog te beantwoorden. Ik vond 'm goed hoor. Maar ik vind je zoiezo een goede RPG'ster. :]


    oke :3. Ik ga dit weekend naar me vriend toe maar heb me laptop bij me dus kan wss wel reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Calorae schreef:
    (...)

    Ik ga naar Amerika :3 Ga op bezoek bij een goede vriend en omdat er dan een vriendin van mij daar ook is hebben we daar ook afgesproken + Ik ga dan ook alvast mijn toekomstige uitwisselingsfamilie leren kennen voor volgend jaar dus tja :'D En tja et is waar, auto's kunnen niet zwemmen want ze verdrinken :Y) -

    Nee, toch? Ik dacht dat auto's konden zwemmen. Lolol.
    And nice, nice. :3 Hoelang blijf je daar?

    Sigil, ik ga zo reageren als ik een andere post heb geschreven. :]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 19:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.