• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hmeh. Ik vind zoiets persoonlijk erg verwarrend. Ik denk dat het óf beter is als deuren open staan als ze aan komen rijden, en ze zo naar het scherm of de hologram worden geleid. Óf dat ze voor de deur worden opgewacht door iets.
    En dat ze daar instructies krijgen dat ze met hun pols de deur openen en zich inschrijven en verdere instructies binnen. Of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:10 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik stem voor dat iemand er moet staan, want Rochelle heeft niet heel veel geduld om al dat gedoe uit te dokteren of zo. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, ik was er al over uitgekomen om een andere man in het nette pak er klaar te laten staan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Ja, ik was er al over uitgekomen om een andere man in het nette pak er klaar te laten staan.


    oke. Ik moet alleen nu wel gaan slapen, anders hebben ze niks aan me op stage morgen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ghehe, oke! Weltrusten C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zin om nog een personage aan te maken, mannelijk dit keer :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ergens zou ik Marina uit willen werken D:
    Maar zij heeft niets met Het spel te maken
    Kunnen we ook niet gewoon wat dudes hebben die naar het spel zelf kijken ofzo?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Marina? Ik weet niet, ook niet hoe Sigil daar verder over denkt? Misschien vind zij het goed. Maar dat heeft verder niet echt iets met de RPG te maken, als in het in voorkomen, en dan zal het dus betekenen dat je niet met anderen kan communiceren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga zo mijn post schrijven ^^

    ehm ik weet niet. Lijkt me een beetje lastig?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oke ^^
    Ja, daarom. Het is echt meer om het Spel zelf. Je kan best eens in je eigen post een kijker beschrijven, maar niet wetend dat diegene kijkt, maar ik denk dat 't nogal lastig is om echt daarvoor een personage aan te maken. Ook vooral omdat het niet zelf met de andere personages in contact kan komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, ik ga er nu aan beginnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Willen degenen die nog geen post hebben geschreven er minstens voor zorgen dat ze deze week een post hebben geschreven? Zo moeilijk is 't niet en ik wil niet dat de karakters nu al verwaarloosd worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CrueIIa schreef:
    @ Vandinha ; Ferocia ; Sillage ; Mills: Ik kan één van jullie wel aan het einde meeten, zodat de beginpost gemakkelijker wordt? Zeg het maar, dan verander ik het even. Dan is er in elk geval weer iemand die gepost heeft.

    Mijn aanbod staat nog steeds. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ze genoeg materie hebben om mee voort te kunnen. Ze hebben ook lang genoeg gewacht. Dus deze week hebben ze nog de tijd voor de eerste post.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]