• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @ Walt ; Ferocia ; Sillage ; Mills ; NCIS: Ik kan één van jullie wel aan het einde meeten, zodat de beginpost gemakkelijker wordt? Zeg het maar, dan verander ik het even. Dan is er in elk geval weer iemand die gepost heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke ^^ Eetsmakelijk, ghihi c: Ik ga nu aan de slag voor de post.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hihi dankje, was erg lekker. Is goed succes haha

    @NCIS. Ik kan er maar niet over uit, je personage is zo knap, t is dat ik niet op vrouwen val haha! Oh en ze rookt. Ze mag best bij Callum een sigaretje bietsen hoor -wbw-hij heeft zn slof bij zich haha xD oke sorry kon t niet laten...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Godver, nog niet klaar! En ik ben meestal binnen een halfuur klaar. :"D Damn, deze word echt lang. Just give me one, extra, long minute :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    haha neem je tijd!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    1291 words and still writing! :"D

    Nee, ik moet er echt een eind aan breien. Ik wil een film kijken die nu op de tv is en ik moet nodig naar de plee, maar ik wil niet voor die klaar is. :"D Lolol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha wauw! XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Like it! Ze heeft iets grappigs!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, vind je? :"D Mooi, want ik dacht dat je er echt geen reet aan had lol. Ik wou 'm nog veeeél langer maken, maar nou ja, ik moest echt nodig en besloot er maar een end aan te draaien :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, zij is zo veel drukker dan hij haha. Hij gelooft hun moeder wel, de arme schat. Maar dat merk je wel bij de volgende post. Morgen komt die denk ik.
    Ehm wat gebeurd er als ze aankomen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat zal snel vergaan als ze de anderen tegemoet komt.
    En ik zal in het speeltopic veranderen wat er dan gaat gebeuren. Wat vind jij beter: dat er iemand staat die hen begroet/een hologram of dat het op die muur staat (weetjewel, die 3D-television)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk wel dat er iets moet zijn dat hen begroet. Anders weten ze nooit hoe ze binnen moeten komen en wat ze moeten doen en welke kamer voor wie is xD.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Welke kamer ze krijgen maakt niets uit. Een soort scanner zit naast de deurpost waar je, je pols voor moet houden, zodat de deur opengaat en de rest van de informatie kan op de 3D-television staan of door die hologram. Maar anders doe ik wel die hologram, das wel iets beter.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja dat had je inderdaad verteld maar zij weten dat toch niet :p zoals ik gelezen heb komen de meeste uit een arme buurt, dus dan kunnen ze moeilijk van die technologie afweten of zie ik dat verkeerd? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ja dat had je inderdaad verteld maar zij weten dat toch niet :p zoals ik gelezen heb komen de meeste uit een arme buurt, dus dan kunnen ze moeilijk van die technologie afweten of zie ik dat verkeerd? :p

    Nee hoor, sommigen kunnen dat inderdaad niet weten maar de technologie is wel zo ver gevorderd dat het niet alleen bij de Rijken is, maar ook bij de winkels, etc. Dus misschien kunnen ze het daarvan weten. Het is ook een grote stad, dus grote gebouwen met enorme billboards die bewegen waarop de nieuwste technologie bekend word gemaakt enzo kunnen ze ook daarvan weten. Idunno zoiets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.