• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niet een van mijn langste posts helaas, morgen kan ik waarschijnlijk niet online komen, ga namelijk na stage met wat collega's wat eten en wat leuks doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ah, oke. ^^ Veel plezier ;D Ghehe.
    Ik weet al meteen wat Roxy gaat zeggen op 't 'Jezus Rox. Zie je dat?' Haha :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankjewel ^^.
    Hahaha ik ben benieuwd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeps. Had ik met een post moeten wacht?:'$


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ Oh nee hoor. Dat maakt niks uit. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    ^ Oh nee hoor. Dat maakt niks uit. :]


    Oki, daar ben ik blij om. Ik begon me al schuldig te voelen.:')
    Ik had zin om een post te schrijven, en nu zit ik hier en wil ik nog steeds een post schrijven. Maar ik heb geen RPG's meer waar ik op moet reageren...):


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Toch nog wat tijd gevonden voor een post :Y)
    Ik heb Rogier maar tegen de muur aan geparkeerd, zodat hij daar rustig kan blijven staan zonder dat iemand echt op hem/mij wacht. Maar als iemand toch zin heeft om met hem te komen kletsen, be my guest :') Je zal waarschijnlijk wel nog anderhalve week moeten wachten tot ik weer kan reageren.


    Stenenlikker

    Heartstring schreef:
    (...)

    Oki, daar ben ik blij om. Ik begon me al schuldig te voelen.:')
    Ik had zin om een post te schrijven, en nu zit ik hier en wil ik nog steeds een post schrijven. Maar ik heb geen RPG's meer waar ik op moet reageren...):

    Hahaha, ik heb ook nog wel 's zulke momenten. :p Ik heb nu bijvoorbeeld wel inspiratie, maar is het de verkeerde soort inspiratie voor de RPG's waar ik aan meedoe lol xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GilGalad schreef:
    Toch nog wat tijd gevonden voor een post :Y)
    Ik heb Rogier maar tegen de muur aan geparkeerd, zodat hij daar rustig kan blijven staan zonder dat iemand echt op hem/mij wacht. Maar als iemand toch zin heeft om met hem te komen kletsen, be my guest :') Je zal waarschijnlijk wel nog anderhalve week moeten wachten tot ik weer kan reageren.

    Hahahah, oké. c: Dan ga ik zo ook wel posten. Ik wou mijn karakter op jou afsturen, maar daar zal ik dan wel even mee afwachten. Als je het weer wat rustiger hebt dan kan je ook schrijven dat je al in je kamer bent geparkeerd enzo. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand mag zijn/haar personage ook naar die van mij sturen =)

    Ik zou het best willen, maar dat van mij gaat nogal moeilijk. Die zou het namelijk niet uit zichzelf doen, omdat ze vrouwen haat..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha :p. Ik kijk morgen of ik een reactie kan schrijven en anders wordt het vrijdag. Had vandaag iets anders belangrijks te doen: het versturen van motivatiebrieven voor mijn buitenlandstage (in 2015.. yup.. far far away in the future). Het is nu hopen dat ze reageren en hopen dat ze stageplekken hebben xD.

    Maar dan kijk ik wel wie er nog vrij zijn en wie er eventueel interesse hebben =).

    Haha oke, no rush ^^
    En oh, wauw, oke. Doe je goed ^^ Waar ga je, misschien, stage lopen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop in Nieuw Zeeland. Lekker ver weg haha. Ik hoop een stage te kunnen doen met zeezoogdieren :p

    Oh echt? Zo cool! ^^ Ik hoop ook dat je daar dan naartoe mag gaan ghehe c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.