• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb mijn reactie aangepast (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ^ Oké! ^^

    Eh, lieve schat [is niet aanvallend bedoeld].. Je heet Callum, geen Daniël :p.
    Nou, dan schrijf ik haar nu dus uit. Goed? :].

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh heb ik weer. Ik verander t. Beetje pissig dus heb t door de war gehaald.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ugh heb ik weer. Ik verander t. Beetje pissig dus heb t door de war gehaald.

    Oooh. What's the matter? ;o.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou mijn beste vriend (in ieder geval ik dacht dat hij me beste vriend was) gaat ook met mijn broer om. Hij is dit weekend net terug gekomen na een half jaar in spanje gezeten te hebben. En ik zei nog tegen me broer laat m niet komen als ik er ben en ja hoor. Ik ben gisteren de hele dag weg en wie kwam langs?
    nu valt het op dat hij telkens langs komt als ik er niet ben dus voel ik me behoorlijk genaaid en boos.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ooh, holy shit. Dat snap ik ja ;o. Maar heb je hem erover iets laten weten of niet? Het lijkt net of 'ie zoiets expres doet. Ik ken 'm verder niet, dus ik ga ook niet oordelen, maar ik dacht 't als eerste. Vind 't een beetje vaag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hem zelf nog niet eens gesproken.
    me moeder zei gister al : als jo hoort dat je hier vandaag bent geweest vandaag flipt ze
    Zijn antwoord: maar het is toch niet de laatste keer dat ik kom? -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leuk om daar zo achter te komen.. :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ja dacht ik ook dus.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pompom. Kan ik nog reacties verwachten vandaag? ^.^ sorry verveel me een beetje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou wel willen schrijven, maar ik wacht op Heartstring.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeah ik ook..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben eigk wel benieuwd wat ze zegt op hun antwoorden xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry. Mijn reactie zal morgen komen, omdat ik me voel alsof ik zo neer ga. Ik ben verschrikkelijk moe, dus ik denk niet dat het me zal lukken om te posten.
    Sorry, en mijn post zal in ieder geval morgen komen.
    Sweet dreams, alvast.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    waarom is het altijd zo dat als ik in de buurt ben van een pc en kán, ál mijn rpg's dood stil zijn, en wanneer ik niet kan en niet in de buurt van een pc of laptop ben alles heel levendig is. (morgen dus) >.<
    morgen ben ik zon beetje tot een uur or 23:00 de hort op,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]