• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heartstring schreef:
    (...)
    Mijn post komt zeker weten morgen. Nu even bij mama bedelen om nieuwe koffie.:')

    Hahaha. Ik snap 't. Koffie is natuurlijk het belangrijkste :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Hahaha. Ik snap 't. Koffie is natuurlijk het belangrijkste :"D.


    I know right.:')

    Net weer koffie gedronken. Ik kan er weer tegenaan.:Y) Dan ga ik nu maar eens beginnen aan de post. Al moeten jullie er niet heel veel van verwachten.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heartstring schreef:
    (...)

    I know right.:')

    Net weer koffie gedronken. Ik kan er weer tegenaan.:Y) Dan ga ik nu maar eens beginnen aan de post. Al moeten jullie er niet heel veel van verwachten.:')

    Ik ook *_*
    Well, je weet hoe ik ben met mn koffie. Lolol. Zin in Zaterdag. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Ik ook *_*
    Well, je weet hoe ik ben met mn koffie. Lolol. Zin in Zaterdag. :'D


    Ghehe. Inderdaad.

    Zaterdag.... Wat is er dan? I can't remember....:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh je gaat het zo spelen? Oke. (duivel)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Oh je gaat het zo spelen? Oke. (duivel)





    Oeh. Party hard!:')


    You freakin' kidding me.

    I'm glad you remembered, but not everyone has to remember it.

    Wacht maar tot volgend jaar. (duivel)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:38 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heartstring schreef:
    (...)



    Oeh. Party hard!:')


    You freakin' kidding me.

    I'm glad you remembered, but not everyone has to remember it.

    Wacht maar tot volgend jaar. (duivel)

    Nah, I'm not kidding ya. Be glad, you have me. I'll remember your b'day. [a'] Oh, dear god. Volgend jaar ben je het toch vergeten hahaha. Dus ik heb nergens om bang voor te zijn :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Nah, I'm not kidding ya. Be glad, you have me. I'll remember your b'day. [a'] Oh, dear god. Volgend jaar ben je het toch vergeten hahaha. Dus ik heb nergens om bang voor te zijn :"D.


    I'm really glad.:')

    Yeah, sure. Daarom heb ik het net ook in mijn mobiel gezet voor volgend jaar.(duivel) No, just kidding. Dat zou raar zijn.... x'D Ghehe, nee. Ik heb het echt niet gedaan.

    En geen zorgen, ik herinner je verjaardag ook. 20 februari toch?:') No, just kidding bro.

    En ik heb gepost.:Y)

    Maar ik ga slapen, dus als je me nodig hebt ben ik niet bereikbaar.:Y) Sweet dreams.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:46 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    HAPPY BIRTHDAY ZATERDAG :D
    Ik kom je opzoeken in je dromen, hehehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heartstring schreef:
    (...)

    I'm really glad.:')
    Yeah, sure. Daarom heb ik het net ook in mijn mobiel gezet voor volgend jaar.(duivel) No, just kidding. Dat zou raar zijn.... x'D Ghehe, nee. Ik heb het echt niet gedaan.
    En geen zorgen, ik herinner je verjaardag ook. 20 februari toch?:') No, just kidding bro.
    En ik heb gepost.:Y)
    Maar ik ga slapen, dus als je me nodig hebt ben ik niet bereikbaar.:Y) Sweet dreams.

    Nee, 30 februari.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik schrijf trouwens zo terug.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I like! Ik zal vanavond waarschijnlijk reageren was gisteren pas 22.15 thuis.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn reactie komt eraan.. Ben even aan het bedenken naar wie ik haar stuur.

    Don't mind, I like it! Zullen we anders naar de volgende dag gaan? Als Sigil dat dan ook goed vind.
    Dan is er ook wat meer speel/schrijfgelegenheid en kan misschien ook de rest wat meer schrijven? Want ik zie nu vooral een bepaald aantal users en sommigen schrijven niet meer, wat ik erg jammer vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Don't mind, I like it! Zullen we anders naar de volgende dag gaan? Als Sigil dat dan ook goed vind.
    Dan is er ook wat meer speel/schrijfgelegenheid en kan misschien ook de rest wat meer schrijven? Want ik zie nu vooral een bepaald aantal users en sommigen schrijven niet meer, wat ik erg jammer vind.


    Naar de volgende dag gaan is goed. Ik kan alleen vanavond niet kunnen reageren denk ik. Ik ga bij een vriendin slapen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]