• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Done.:Y) Sorry. Beetje een crappy post, maar ik ben echt moe. Maar ik heb me wel aan mijn belofte gehouden.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik kan er wel wat mee hoor *grijns*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh lol. Dan ga ik nu aan mn post :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha is goed, ben benieuwd ;D Blijf toch nog wel ff op en achter me pc


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Haha is goed, ben benieuwd ;D Blijf toch nog wel ff op en achter me pc

    Ik ben bijna klaar!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klaar :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh hij gaat haar zo keihard jacey noemen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Oh hij gaat haar zo keihard jacey noemen...

    Zoiets zag ik al wel aankomen. :"D Nou die 3e wereldoorlog komt er aan hoor. Ze vind het niet leuk als hij zo doet en haar als een klein kind behandeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij verwacht het al. Hij kan er niet tegen als hij met een meisje praat en zij achterlijk gaat doen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Hij verwacht het al. Hij kan er niet tegen als hij met een meisje praat en zij achterlijk gaat doen xD

    Haha. Maar hij kan d'r niet zo veranderen van zichzelf xd. Ik ben benieuwd naar je post. This is gonna be gooód. c: Die mensen gaan echt bang worden denk ik, hoe hun ruzie hebben xd. Ik denk echt dat het een derde wereldoorlog gaat worden :"D.
    Btw, ben je nu aan het schrijven of niet? Lol. Straks denk ik dat je dat schrijft, doe je dat niet xd.

    Oh lololol. Je hebt al gepost. :"D Nevermind.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 1:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha xD Ja ik heb al gepost. En ze kunnen er inderdaad bang van worden als die twee ruzie hebben xD Ze zijn beide niet bepaald zachtzinnig of zo haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Denken degenen die alweer een tijdje niet gepost hebben eraan dat er mensen wachten? Desnoods schrijf je een reactie met dat je naar iemand toe gaat of naar je slaapkamer gaat, als je het erg druk hebt - maar meld dat dan ook voortaan van tevoren als je het druk hebt. Dat zou erg gewaardeerd worden. Sigil en ik blijven namelijk niet waarschuwen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Denken degenen die alweer een tijdje niet gepost hebben eraan dat er mensen wachten? Desnoods schrijf je een reactie met dat je naar iemand toe gaat of naar je slaapkamer gaat, als je het erg druk hebt - maar meld dat dan ook voortaan van tevoren als je het druk hebt. Dat zou erg gewaardeerd worden. Sigil en ik blijven namelijk niet waarschuwen.


    Mijn post komt zeker weten morgen. Nu even bij mama bedelen om nieuwe koffie.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heartstring schreef:
    (...)

    Mijn post komt zeker weten morgen. Nu even bij mama bedelen om nieuwe koffie.:')


    Weer als ik niet kan! >.< Volgens mij doe je het expres! :o (voor het geval je het niet door had, dit is een grapje)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chiroptera schreef:
    Denken degenen die alweer een tijdje niet gepost hebben eraan dat er mensen wachten? Desnoods schrijf je een reactie met dat je naar iemand toe gaat of naar je slaapkamer gaat, als je het erg druk hebt - maar meld dat dan ook voortaan van tevoren als je het druk hebt. Dat zou erg gewaardeerd worden. Sigil en ik blijven namelijk niet waarschuwen.


    Ik heb het op dit moment ontzettend druk met school (en natuurlijk ook met carnaval) – en ik wil geen korte flut post schrijven, aangezien iedereen hier hele lappen tekst typt.
    Over enkele dagen heb ik hoogstwaarschijnlijk weer tijd.


    •