• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik hoop het ook!!! Wil het echt zo graag. Wil zo enzo een stage doen in NZ. Wil daar al heel lang echt heel graag naartoe en als ik dat kan combineren met een stage is dat helemaal leuk. En ik hoop ook echt dat het met zeezoogdieren gaat lukken. Dat wil ik ook ecjt super graag en lijkt me echt super gaaf en leuj :p.

    Maar het is nu afwachten. Het kan soms nogal lang duren voordat je een antwoord hebt en dan ben je er nog niet.

    Sorry, ik wist niet wat te plaatsen voor Xavier s;
    dus het is een beetje crappy

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 23:17 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik vind 'm goed geschreven hoor. Alleen klopt er een stukkie niet.. "Hij liep op een rustig tempo de trap op, de deuren die toegang verschaften tot het huis waren nu nog gesloten, maar zodra hij had aangebeld, werd hem al snel duidelijk hoe het in zekere zin in zijn werk ging. De dame die de deur opende, leek hem in eerste instantie te willen vragen wat hij hier had te zoeken, maar zodra ze de koffer in zijn handen zag, veranderde haar houding. Aan de andere koffer besteedde ze nauwelijks aandacht. Ze liet me binnen en sloot daarna de deur. Ze zweeg, wees enkel met een vinger naar een stel dubbele deuren voor ze weg liep. Juist." Er moet namelijk een hologram voor de deur verschijnen die je van hoe en wat zo uitleggen en dan vertellen dat je, je pols voor de scanner (naast de deurpost) moest houden, zodat de deur openging.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 23:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Ik vind 'm goed geschreven hoor. Alleen klopt er een stukkie niet.. "Hij liep op een rustig tempo de trap op, de deuren die toegang verschaften tot het huis waren nu nog gesloten, maar zodra hij had aangebeld, werd hem al snel duidelijk hoe het in zekere zin in zijn werk ging. De dame die de deur opende, leek hem in eerste instantie te willen vragen wat hij hier had te zoeken, maar zodra ze de koffer in zijn handen zag, veranderde haar houding. Aan de andere koffer besteedde ze nauwelijks aandacht. Ze liet me binnen en sloot daarna de deur. Ze zweeg, wees enkel met een vinger naar een stel dubbele deuren voor ze weg liep. Juist." Er moet namelijk een hologram voor de deur verschijnen die je van hoe en wat zo uitleggen en dan vertellen dat je, je pols voor de scanner (naast de deurpost) moest houden, zodat de deur openging.

    Lol, op zulke details let ik nooit xD daar ben ik te lui voor.
    Maar speciaal voor jou zal ik het nog gaan veranderen

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 0:27 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)
    Lol, op zulke details let ik nooit xD daar ben ik te lui voor.
    Maar speciaal voor jou zal ik het nog gaan veranderen

    Haha, da's erg lief van je. ;d Sorry dat ik als een zeur overkom. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even een klein vraagje – dit is toch geen RPG waar personages na drie post helemaal verliefd op elkaar zijn hè? (':


    •

    Vandinha schreef:
    Even een klein vraagje – dit is toch geen RPG waar personages na drie post helemaal verliefd op elkaar zijn hè? (':


    Hahaha.

    Hahaha, lol. Nee naar 4 posts.:')
    Just kidding. Mijn personage wordt niet zo snel verliefd en ik denk dat alle anderen hoer wel zo lang rpg'en dat ze hun personage niet zo snel verliefd laten worden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vandinha schreef:
    Even een klein vraagje – dit is toch geen RPG waar personages na drie post helemaal verliefd op elkaar zijn hè? (':


    Well, dat was niet mijn bedoeling :')
    En sowieso heeft mijn personage een vrouw thuiszitten en het ligt gewoon niet in zijn natuur om vreemd te gaan of iets in die richting.


    Stenenlikker

    Haha, ja ik schrok al toen ik zag dat iedereen helemaal in shock was door een andere persoon (': Maaar mooi dat dat niet zo is dan!


    •

    Vandinha schreef:
    Haha, ja ik schrok al toen ik zag dat iedereen helemaal in shock was door een andere persoon (': Maaar mooi dat dat niet zo is dan!

    Haha, nee, alsjeblieft niet zeg. Ben ik ook tegen en Sigil ook voor zover ik weet. Hoezo dat dan? Ging het over mijn personage? Zo ja, die is niet verliefd maar vind de gozer alleen knap :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ben daar idd ook tegen, en zoals Chiroptera ook zei haha callum vind felicity alleen erg knap hij word niet snel verliefd en wil dat ook niet. ik ga overigens vanavond reageren


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Staat trouwens ook in de regels dat een liefdesrelatie niet is toegestaan :).

    Is het al bekend of ik een partner heb of is dat morgen pas zeker??

    edit: mijn post komt waarschijnlijk ook vanavond. Hoef morgen niet vroeg op, omdat ons onderzoeksbezoek niet doorgaat. (Lang leve "goede" communicatie...)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 16:39 ]

    Oh, klinkt nogal ongelukkig. Wat is er aan de hand dan? En ja, ik/we wachten denk ik nog even af. Als ze vanavond niet reageert dan schrijven we haar uit. Ik weet alleen niet wat voor tijd geschikt is? Ze heeft immers al genoeg tijd gehad. Wat denk jij Sigil?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nee je begrijpt de regels verkeerd, er staat dat banden afgesproken mogen worden maar liefdes relatie verboden is. dat houd in dat een liefdes relatie niet afgesproken mag worden. Een liefdes relatie mag wel ontstaan.

    @ Chiroptera uurtje of 8?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 17:08 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oooohh. Verkeerd gelezen en begrepen dan inderdaad. Ik snap em.

    je kan de zin op 2 manieren opvatten :p

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 17:12 ]