• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - Ender
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lucy Hailey Johnson. Outfit

    'Wat denk je?' zei hij en ik kon het antwoord al raden. 'Het is hier werkelijk fantastisch."
    Hij zei het met een glimlach waardoor ik ook moest lachen. Hij stak zijn hand naar me uit en pakte zijn hand stevig aan. "Kom mevrouwtje lomp. Dan gaan we het huisje verkennen' zei hij en ik hoorde een plagerige ondertoon waardoor ik hem een beetje geërgerd aankeek. Hij trok me overeind en ik belande met een klein sprongetje op de grond. Hij keek naar mijn rugzak en grinnikte zachtjes.
    Jij hebt ook zeker heel je voorraad meegenomen?" vroeg hij met een glimlach. Ik moest lachen en besloot hem maar niet te vertellen dat ik een geheime afdeling van chocolade en chips erin had zitten. Die ging ik verstoppen op mijn kamer en dat was mijn vooraad. Mijn!
    'Het word hier echt fantastisch' zei hij. Ik keek naar hem op aangezien hij groter was dan ik. Ik stond even op mijn tenen en gaf hem snel een kus op zijn wang.
    'Bedankt voor het omhoog helpen,' zei ik grinnikend. 'En ja! Het word hier fantastisch.'
    Ik had al een enorme adrenaline door me heen gaan en was diep van binnen zelfs al klaar om voor een kamer te vechten.
    'Zullen we?' vraag ik, mijn arm uitstekend naar het huis. Ik keek vrolijk naar Jack en grinnsde ondertussen van oor tot oor.


    "Rebellion's are build on hope"

    Renej Eduard Smith

    Ik voelde Timothy wat bewegen en grinnik zacht even. Ik vind dit zo leuk om te doen. Timothy pakt mij beet en trekt me rustig met zich mee.
    "Mijn tas begint zwaar te worden," zegt hij met ern gespeeld moe gezicht en ik lach even zacht. Zo leuk.
    "Daarbij heb ik Ade al een tijd niet gezien en het wordt hoog tijd dat we weer eens bijpraten," vertelt hij er achteraan en ik trek een pruillipje. Dan knik ik uiteindelijk even en kijk hem aan.
    "Is oké, ik snap het wel. Ik moet ook weer eens wat bij gaan praten met een aantal mensen," zeg ik grinnikend en verstrengel mijn vingers met die van Timmy.
    "Regel eens een kamer joh," ik kijk op naar Ade.
    "Bitch," lach ik dan. Ik meende het niet eens. Het is gewoon een dolletje.
    "Trouwens, als Timmy en ik ieder een kamer gevonden hebben wil hij met je bijpraten. Blijf uit zijn cirkel, missy," zeg ik en steek mijn tong speels naar haar uit. Ik geef haar een cluchtige knuffel en trek Timothy mee naar binnen toe, waar ik een gil slaak.
    "Awesome!" Ik ren naar de trap toe. "Ik wil een kamer bovenin! Kom Timmy!" Ik ren de trap al op met mijn koffers.
    Eenmaal boven aangekomen ben ik flink aan het hijgen, maar ik ga gewoon door. Ik kies kamernummer 8 en laat mezelf op het bed vallen.
    "Timothy, hug me!" Ik steek mijn armen naar het plafond uit en wacht rustig tot Timmy komt, als hij überhaupt naar boven komt gelopen. Ik zou her best begrijpen als hij dat niet ziet zitten, ik word er ook niet boos om. Ik kan hem dan lekker straffen. Ik grinnik bij het idee en wacht rustig af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    Lucy keek me even geërgerd aan, maar ah ik wist heus wel dat het niet kwaad bedoeld was. Ik trok haar rechtop en met een sprongetje belande ze weer met haar beide voeten op de grond. Bij mijn opmerking moest ze lachen en ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Lucy zou Lucy niet zijn als ze wat zou verbergen, maar aar ging ik later wel achter komen. Ik grijnsde bij die gedachte. Ze haf me plots een kus op mijn wang en ik keek haar zacht lachend aan en glimlachte dan. 'Bedankt voor het omhoog helpen,' zei ze grinnikend. 'En ja! Het word hier fantastisch.' vervolgde ze en ik knikte instemmend. Dit word gewoon top. 'Zullen we?' vroeg ze terwijl ze haar arm uitstak. Ik haakte mijn arm in de hare en keek haar met een speelse glimlach aan om vervolgens iets te zeggen met een bekakt accent. "Ofcourse my Lady.' zei ik en nam haar mee naar het huis. Ik zag hoe actief Renej wel niet was, hij leek echt op een hyperactieve eekhoorn en Timmy was weer eens de rustige, maar toch nieuwsgierige kat die hem volgde. Ik lachte even om hun zo bezig te zien. Ik versnelde mijn pas en keek Lucy uitdagend aan. "Wie het eerst bij het huis is wint vanavond een warme choco." zei ik grijnzend en liet haar dan los om vals te gaan spelen en al voorop te rennen. Ik wist dat Lucy sportiever was dan ik dus een voorsprongetje kon geen kwaad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    "Regel eens een kamer joh," zei Ade speels en ik grinnikte geruisloos. "Bitch," antwoordde Renej lachend en ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik was zijn baldadige gedrag tegen anderen wel gewend, maar af en toe werd het storend. Ik denk niet eens dat hij mijn ergernis opmerkte, zo druk was hij bezig met het huis. "Trouwens, als Timmy en ik ieder een kamer gevonden hebben wil hij met je bijpraten. Blijf uit zijn cirkel, missy." Meteen werd ik naar binnen getrokken en even later stond ik in de keuken. Een zachte, verwonderde 'damn' verliet mijn mond. Natuurlijk was Renej alweer buiten zichzelf van blijdschap. "Ik wil een kamer bovenin! Kom Timmy!" Binnen een seconde was hij de trap opgerend, maar ik wilde eerst de tijd nemen om een deel van de benedenverdieping te ontdekken. "Timothy, hug me!" hoorde ik Renej van boven roepen, maar ik negeerde zijn geroep voor nu. Ik vond zijn spontaniteit leuk, maar zelf was meestal tamelijk rustig en Renej's pushy gedrag werd soms even teveel voor me. Ik zette mijn tas voorzichtig op de keukentafel en ik keek rond. Ik had nu nog maar een fractie van het huis gezien en het was al veel beter dan het huis van mijn ouders in zijn geheel. Even later liep ik terug naar de gang om Ade op te zoeken. "Hé Addie," zei ik met een brede glimlach. Binnen een seconde stond ik naast haar en had ik haar in een omhelzing. "Alles kits?" Ik zwaaide naar Finley en deed een stap opzij zodat ze binnen konden komen. "Renej is al boven, dus als we slim zijn maken we nu gebruik van de gelegenheid." zei ik met een geamuseerde knipoog. "Nieuwtjes? Roddels? Beter hebben jullie chips bij, want ik sterf van de honger," ratelde ik terwijl ik Ade en Finley omstebeurt aankeek.

    [Timmy mag Ade wel 'Addie' noemen toch? ^^]


    Caution first, always.

    [Ehm mag ik jullie idee met de outfit stelen? :Y)]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    “Bitch,” lachte Renej. “Ik heb jou ook gemist hoor,” zei ik lachend, terwijl ik hem in zijn zij prikte. “Trouwens, als Timmy en ik een kamer hebben gevonden wil hij met je bijpraten. Blijf uit zijn cirkel, missy.” Ik stak onschuldig mijn handen omhoog. “Maak je maar geen zorgen, ik zal van hem afblijven,” zei ik lachend, terwijl ik een blik op Timmy wierp. Renej gaf me een vluchtige knuffel en trok daarna Timmy mee naar binnen. Ik keek even naar Finley, die naast me stond. “Zullen wij ook maar naar binnen gaan dan?” vroeg ik aan hem. Ik was ook wel benieuwd hoe het er van binnen uitzag, de buitenkant was in ieder geval al veel belovend. “Hé Addie,” zei Timmy met een brede glimlach, iets later. Er verscheen weer een brede glimlach op mijn gezicht bij het horen van de bijnaam die Timmy mij altijd gaf. Timmy was de enige die toestemming van mij had gekregen om me Addie te noemen, de anderen moesten me Ade noemen, desnoods Adrianna. Timmy omhelsde me. Zijn geur rook vertrouwd. “Alles kits?” vroeg hij. Ik knikte. “Beter dan kits,” zei ik lachend. “Met jou?”
    Ik keek even achterom naar Finley en liep vervolgens het huis binnen. Binnen was het even mooi als het huis er van buiten uit zag, mooier zelfs. “Renej is al boven, dus als we slim zijn maken we nu gebruik van de gelegenheid,” zei Timmy met een geamuseerde knipoog. Ik lachte even. Ik zette mijn tas onderaan de trap neer en liep door naar de keuken. “Nieuwtjes? Roddels? Beter hebben jullie chips bij, want ik sterf van de honger,” ratelde Timmy aan één stuk door. “Er zal hier vast wel iets in de kast liggen,” zei ik. Ik zette mezelf af en ging op het aanrecht zitten. “Ik heb eigenlijk niet echt iets interessants te vertellen,” kwam ik tot de conclusie. Ik keek Finley en Timmy allebei aan. “Jullie wel?”

    [Natuurlijk mag dat haha]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:41 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Finley Nathan Smiths
    Ze haalde simpel haar schouders op, "we zijn nog gewoon vrienden, maar het zal nooit meer hetzelfde worden als voor we iets kregen.'' Mijn ogen glijden over haar heen en ik bijt even op mijn lip. "Ik ben allang blij dat we gewoon met elkaar om kunnen gaan zonder elkaar iets aan te doen, hoewel ik dat soms wel zou willen,'' voegde ze er aan toe en ik glimlachte gemaakt. Ik kon haar moeilijk helpen met z'n situatie maar ze leek het dan toch te waarderen. ''Dankjewel,'' zei ze met een glimlach en niet veel later kwamen we aan bij de deur - bij Timmy en Renej.
    ''Regel eens een kamer joh,'' merkte ze lachend op en ik lachte kort mee. ''Bitch,'' reageerde Renej - ik wist dat je zijn opmerkingen nooit te persoonlijk op moest nemen en waarschijnlijk wist iedereen dat. Mijn gedachten dwaalde kort af en het gesprek tussen hun kon ik niet echt volgen.
    Ik ving nog net op dat Timmy Ade een knuffel gaf en mij vriendelijk begroette. Het was niet dat ik behoefte aan lichamelijk contact dus ik glimlachte liefjes naar hem. ''Alles kits?'' Zijn stem klonk vertruwd. Het werd z'n typisch gesprekje. ''Beter dan kits,'' zei Ade lachend en ik schudde kort lachend mijn hoofd en wrong mezelf langs hun naar binnen. “Renej is al boven, dus als we slim zijn maken we nu gebruik van de gelegenheid,” zei Timmy vervolgens met een licht geamuseerde knipoog en ik rolde kort met mijn ogen en had een lichte grijns op mijn gezicht. We liepen door naar de keuken aangezien Timothy honger had, Adrianna nam plaats op het aanrecht en ik keek even de kamer rond. “Nieuwtjes? Roddels? Beter hebben jullie chips bij, want ik sterf van de honger,” ratelde hij aan een stuk door en ik zuchtte zachtjes en hees me toen ook op het aanrecht naast Ade. ''Sinds wanneer heb jij geen roddels meer?'' Vraag ik dan aan Timothy en kijk hem ongelovig aan. Hij was meestal degene die alles wist. ''En het gaat wel lekker tussen jou en Renej hé?'' Vraag ik dan en haal een hand door mijn haar heen en grijns dan kort naar hem. Het was overduidelijk dat die twee het meer dan gezellig hadden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Renej Eduard Smith

    Gecontroleerd laat ik mijn handen naast mij op het bed zakken als ik doorheb dat Timothy niet komt. Ik snap het wel, ik ben te druk. Waarom zegt hij dit dan niet gewoon? Ach ja, ik kan er niets aan doen, ik word vanzelf wel weer stil.
    Na een aantal minuten zo te hebben gelegen op het bed besluit ik op te staan en pak mijn koffer, die ik nog op de gang heb laten staan, te pakken. Ik leg hem op het bed en open deze. Meteen pluk ik er het nummerbord, waarop mijn naam staat, uit en loop naar de deur. Ik haal de plastic lasg van de plakstrips af en plak het nummerbord op de deur. Kamer acht is van mij. Ik hou van dat getal, het is mijn geluksgetal.
    Wanneer ik dat gedaan heb loop ik naar de kast in de kamer en open deze, ik wandel naar mmijn koffer, sorteer alles zorgvuldig en berg het in de kast op. Ik loop weer naar mijn koffer en haal er een pakje condooms uit, deze berg ik rustig op in het nachtkastje naast het bed en grinnik even zacht als ik deze sluit. Als laatste haal ik mijn knuffelaap, ja een knuffel, genaamd Fresco uit de koffer en leg ik deze naast mijn kussen. Ik sluit mijn koffer en duw deze onder het bed. Rustig kom ik overeind en rek me even uit, waarna ik mezelf weer op het bed laat vallen. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en stuur een sms naar Timothy; 'Knappe gozer van me xx'. Grijnzend stuur ik hem en leg mijn mobiel naast mijn hoofd neer. Ik heb het gevoel dat Timmy en ik wel een tijdje samen blijven.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    “Beter dan kits,” zei Ade lachend. “Met jou?” Ik knikte en haalde mijn schouders op. "Niets te klagen." Ik liep met Ade en Finley door naar de keuken, waar ze plaats namen op het aanrecht. “Ik heb eigenlijk niet echt iets interessants te vertellen," antwoordde Ade. “Jullie wel?” Ik schudde mijn hoofd. "Niets bijzonders." Finley keek me ongelovig aan. ''Sinds wanneer heb jij geen roddels meer?'' vroeg hij verbaasd. ''En het gaat wel lekker tussen jou en Renej hé?'' Ik grijnsde en knikte. Op dat moment voelde ik mijn telefoon vibreren. Ik checkte het sms'je: 'Knappe gozer van me xx'. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik trok één van de keukenkastjes open waar al een aantal boodschappen waren opgeruimd, klaargelegd door de werkster waarschijnlijk. Ik pakte willekeurig een zak chips en hield die omhoog. "Ik pik deze in, oké?" Ik ga even mijn tas naar boven brengen. Ik zie jullie zo weer." Ik wilde niet te klef overkomen, dus ik hield Renej's naam er even buiten.
    Toen ik bij de trap was, pakte ik mijn tas op en ik liep in één keer door naar boven. Ik duwde de eerste de beste deur open en gooide mijn tas op het lege bed. Dichtbij hoorde ik gerommel en het was duidelijk dat Renej zijn plek ook al had gevonden. Ik klopte zachtjes op de deur van kamer 8 en toen ik geen bezwaar hoorde, opende ik de deur. "Hé," zei ik en ik hield met een grijns de zak chips omhoog. Ik opende de verpakking en daarna liet ik mezelf op zijn bed vallen. Ik trapte mijn schoenen uit en plaatste uiteindelijk mijn benen ook op het bed.


    Caution first, always.

    Renej Eduard Smith

    Ik lag daar wat, op het bed, na te denken over van alles en nogwat. Ik was weer helemaal terug gekalmeerd en geniet er best wel van. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op de voetstappen die ik de trap op hoor komen. Bij geklop op mijn deur geef ik geen antwoord, het zou toch maar een persoon kunnen zijn. Ik kijk langzaam op als de deur open gaat en die leuke blonde gozer binnen komt stappen met een zak chips in zijn handen.
    "Hè," zegt hij dan en grijnst, terwijl hij de zak chips omhoog houd. Ik grinnik naar hem en kom wat overeind als hij de zak oprn trekt en op het bed komt vallen.
    "Zo, dus mijn mannetje kon het niet laten chips mee te nemen? Hè, ik wil geen vet zien hoor!" Lach ik. Ondertussen grits ik de zak chips uit Timmy zijn handen en kijk hem speels aan. Ik pak een paar chippies en prop deze in mijn mond, vervolgens pak ik een chipje en hou deze voor de mond van de blonde jongen naast mij.
    "Ik heb hier echt zin in, zeg. Ik vind dit alles zo fijn," zeg ik rustig met een ietwat dromerige blik. "Ik kijk ook al uit naar leuke nachten," nu komt er een ondeugende grijns op mijn gezicht te staan. Timmy en ik hebben nog helemaal geen seks gehad, we hebben elkaar alleen wat ondekt en uitgeprobeerd wat we leuk vinden, maar nog geen letterlijke seks. Dat komt nog wel, ik weet dat voor honderd procent zeker. Alleen nu nog niet. Ik wil eerst wat langer iets met Timmy hebben, en ik zal proberen geen slippertjes te maken bij hem, al gaat dat lastig worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alyxes "Alyx" Joy Campbell • Outfit

    Met open mond staarde ik naar het huis. Geweldig. Vanaf de brug die uitkeek over het gigantische meer kon je ook het grote huis met vele ramen en een gigantisch bos zien. Ik stapte van Abby af en wurmde mijn koffer uit de zadeltas. Deze viel echter gelijk weer op de grond. Ik trok het handvat eruit en liep met Abby aan haar hoofdstel richting het huis. Ik kon niet zonder Abby, dus ik hoopte dat ze misschien een weide achter het huis hadden ofzo. Voorlopig knoopte ik haar leidsel vast aan een paaltje en zeulde mijn koffer het terras op. Ik plofte neer op een tuinstoel naast alle andere pratende mensen. "Hoi allemaal!" riep ik vrolijk. Daarna stond ik weer op van de stoel en ging naar binnen, waar ook al een aantal mensen waren. Ik liep meteen door naar de woonkamer, om daar naar buiten te kunnen kijken. De ramen, die uitzicht boden op het geweldige bos, waren brandschoon, net als de glimmende vloer en de pas geverfde muren. Het was een prachtige ruimte. Toch was ik nog nieuwsgieriger naar hoe onze kamers eruit zouden zien. Ik ging op zoek naar de keuken, waar een aantal mensen op het aanrecht zaten of bezig waren met de boodschappen. Daarna liep ik toch maar de trap op in de hal, om mijn kamer te zoeken. Ik ging naar de zolder, opende kamer zeven en gooide mijn koffer op het bed. Daarna rende ik de trap weer af. In de keuken aangekomen plofte ik in een keukenstoel. "Jongens, ik heb kamer zeven geclaimd.” zei ik tegen niemand in het bijzonder.
    [Iemand voor Alyx?]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 10:03 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    "Niets te klagen," had Timmy geantwoord. ''Sinds wanneer heb jij geen roddels meer?'' vroeg Finley aan Timmy. Ik kon een giechel niet onderdrukken. ''En het gaat wel lekker tussen jou en Renej hé?'' Timmy grijnsde en knikte. Hij zag er echt heel gelukkig uit. Hij verdiende het geluk dubbel en dwars. Waarschijnlijk had Timmy een sms'je gekregen want hij keek op zijn mobiel. "Ik pik deze in, oké?" Ik ga even mijn tas naar boven brengen. Ik zie jullie zo weer," zei hij, met een zak chips in zijn hand. Voor ik het wist was hij naar boven verdwenen. Ik sprong van het aanrecht af en keek Finley even lachend aan. "Tas naar boven brengen," herhaalde ik lachend, met mijn vingers maakte ik aanhalingstekens. "Yeah right." Ik lachte even en liep toen naar de koelkast. "Ook wat te drinken?" vroeg ik aan Finley, zonder op te kijken van de inhoud in de koelkast. De koelkast was behoorlijk goed gevuld. Voor mezelf pakte ik een blikje Dr. Pepper, mijn favoriete drinken die ze wonder boven wonder ook in de koelkast hadden gedaan. Met een sissend geluid ging het blikje open, ik nam snel een slok. "Ik denk dat ik het hier wel een tijdje volhoud," zei ik met een goedkeurend knikje. Ik liet mijn blik door de keuken gaan en keek daarna naar buiten. Vanuit de keuken had je uitzicht op het meertje waaraan het huis stond. "Denk je dat het te koud is om een duik te nemen?" vroeg ik, terwijl ik over mijn schouder naar Finley keek.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    Ik lag half met mij rug tegen de muur en ik draaide me ietsjes op mijn zij, zodat ik met mijn gezicht naar Renej toe lag. "Zo, dus mijn mannetje kon het niet laten chips mee te nemen? Hè, ik wil geen vet zien hoor!" Ik snoof en met een grijns porde ik hem speels in zijn zij. "Let jij maar op je eigen vet," wierp ik vlot terug, waarna ik een aantal chippies in mijn mond duwde en langzaam kauwde. Een afkeurend geluid verliet mijn mond toen Renej de zak chips afpakte en er ook van begon te eten. Ik keek hem met een kleine glimlach aan toen hij een chipje voor mijn mond hield en ik verbrak het oogcontact niet toen ik het chipje uit zijn hand at en vlug zijn vingertoppen kuste. "Ik heb hier echt zin in, zeg. Ik vind dit alles zo fijn," zei Renej dromerig. Een gevoel van opluchting overspoelde me. Ik wist dat hij vrij gek op me was, maar ik wist soms niet hoe diep zijn interesse ging. Toch, hij was wel opdringend af en toe, echt aandringen deed hij niet vaak. "Ik kijk ook al uit naar leuke nachten." Ik keek hem met grote ogen aan en mijn hart begon als een gek te bonzen. Ik wist dat Renej geen maagd meer was, maar ikzelf was dat nog wel, ondanks dat ik drie jaar ouder was. Een positief soort spanning borrelde op in mijn buik en ik ging dichter tegen hem aan liggen, met halfdichte ogen kijkend naar het plafond. "Ik ben ook blij dat we samen kunnen wonen nu. Eindelijk niet meer dat stiekeme gedoe rond mijn ouders..." mompelde ik zacht. "En het feit dat we dit huis kunnen delen met onze beste vrienden maakt het natuurlijk nog veel beter," eindigde ik met een brede glimlach.


    Caution first, always.

    Finley Nathan Smiths
    Timmy had een brede grijns op zijn gezicht en knikte, niet lang daarna kreeg hij een berichtje en we konden raden van wie het was. "Ik pik deze in, oké? Ik ga even mijn tas naar boven brengen. Ik zie jullie zo weer," zegt hij dan en ik frons kort. Wanneer Timothy is vertrokken springt Ade van het aanrecht af. ''Tas naar boven brengen,'' herhaalde ze lachend en met haar vingers maakte ze aanhalingstekens en nu pas drong het tot me door dat hij niet alleen zijn tas naar boven ging brengen. Een licht geamuseerde grijns ontstond nu ook op mijn gezicht en ik schudde lachend mijn hoofd.
    ''Yeah right,'' lachte ze toen waarna ze naar de koelkast liep en vroeg of ik ook wat te drinken wou. Zelf pakte ze een koud blikje Dr. Pepper, het blikje siste bij het openen en ik dacht even na. Eerlijk gezegd had ik zin in iets sterks zoals alcohol, ik veranderde mijn houding en ging nu iets liggen. Ik was kapot van de trip. "Ik denk dat ik het hier wel een tijdje volhoud," hoorde ik de stem van Ade door de keuken galmen en ik moest even lachen. Het was hier niet verkeerd nee. ''Je bent niet de enigste,'' zei ik toen en ik volgde haar blik mee naar buiten. ''Is er wijn?'' Vraag ik dan vervolgens - ik had geen zin om me aan te passen aan de andere. ''Denk je dat het te koud is om een duik te nemen?'' Vroeg Adrianna niet lang daarna en ik moest lachen. ''Je zou het er op kunnen wagen,'' zei ik uitdagend en ik kwam weer wat overeind. ''Dat zou ik best wel willen zien namelijk.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    "Je bent niet de enigste," zei Finley. "Is er wijn?" vroeg hij vervolgens. Ik keek even op de klok die in de keuken hing. Het was net één uur geweest. "Vind je het niet een beetje vroeg voor wijn?" vroeg ik lachend. "Maar ze zullen het vast wel ergens hebben. Misschien hebben ze wel een wijnkelder," bedacht ik me hardop. Ik schatte de kans redelijk klein, maar je wist maar nooit. "Je zou het er op kunnen wagen," zei hij uitdagend. "Dat zou ik best wel willen zien namelijk." Ik lachte even. "Wat krijg ik er voor?" zei ik, op dezelfde uitdagende toon als hij net had gebruikt. Mijn hand stak ik naar hem uit, alsof ik iets aan wou nemen. "Zullen we anders eerst op zoek gaan naar een fles wijn, dan neem ik daarna een duik." Ik wist niet of het een goed idee was om nu al alcohol te gaan drinken. Als ik eenmaal alcohol door mijn keel had laten glijden was er geen rem meer op bij mij, dan bleef ik drinken tot ik er bij neer viel. Of er bijna bij neer viel. Maar we hadden ook wel iets te vieren. Op je zelf wonen is niet niets en dat mocht best wel gevierd worden met een fles goede wijn, vond ik.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 18:41 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."