• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - Ender
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Renej Eduard Smith

    Timothy ziet er wat afwezig uit en ik bijt even kort op mijn lip. Nog altijd tril ik een beetje van de irritatie naar Finley toe. Irritant joch.
    "Weet ik niet," zegt Timothy net zo afwezig als dat hij eruit ziet. "Addie wilde me weinig vertellen," ik krijg een kusje op mijn voorhoofd en glimlach even lichtjes. Hij weet precies hoe hij me moet kalmeren. Ik volg mijn vriend wanneer hij aanstalte maakt om naar binnen te gaan. Ik zie zijn blik verlangend naar het zwembad gaan, en ik moet eerlijk toegeven, zelf verlang ik ook best naar een duik.
    "Ik denk dat we beter een andere keer kunnen zwemmen," zegt Timothy met een grijns. "als die scherven zijn opgeruimd. Of je moet me graag willen verzorgen?" Ik grinnik zacht en onbewust. Ik grijp zijn hand vast en trek hem terug, zodat hij in mijn armen terecht komt.
    "Ga even in de scherven rollen, wil je?" Vraag ik uitdagend en lik langs mijn lippen. Al snel druk ik mijn lippen op de zijne en dwing ik met mijn tong zowat zijn lippen open. Ik wrap mijn armen stevig om Timmy heen en hou hem vast. Na een korte tongzoen verlos ik mijn lippen van de zijne en kijk ik hem verliefd aan.
    "Je moet mij niet uit gaan dagen hè," grinnik ik zacht. "Natuurlijk wil ik je verzorgen, met liefde. Dat weet jij toch ook wel? Ik verzorg je alleen wel liever op een andere manier," ik laat èèn van mijn handen tussen ons inglijden naar Timothy zijn onderbuik toe, ik kriebel er zachtjes even.
    "Weet je het al?" Vraag ik uitdagend, terwijl ik mijn hand een stukje onder de rand van zijn zwembroek laat verdwijnen. Heel zacht laat ik mijn nagels even in zijn huid zinken, en met een kleine, speelse grijns kijk ik hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    Mijn wenkbrauwen fronsten licht toen ik mensen hoorde in de keuken, ik luisterde hen niet af en besloot hun ook niet te storen. Mijn bruine kijkers liet ik even door het huis dwalen, maar algauw richtten ze zich weer op de keukendeur waar Timonthy uitkwam. Hij was vast met Ade gaan praten. Ergens was ik er nieuwsgierig naar wat er gebeurt was, maar veel zin om Ade misschien in een slechte mood te brengen had ik niet. Misschien was een frisse neus halen wel een goed idee, of tenminste iemand vinden die me wat kon vertellen over die heisa van daarnet. Ik liep rustig naar buiten en meteen viel mijn blik op verschillende dingen. Kleine bloeddruppeltjes op het grindpad waren ietsje verdoft door het stof. Finley was nat en was wat afzijdig en het koppeltje was bij de vijver weer klef bezig. Ik keek vragend naar mijn neef en liep naar hem toe. "Fin!" riep ik naar hem en met een versneld pasje liep ik naar hem toe. Zodra ik naderde remde ik een beetje af. Hij zag er belabberd uit en hij stonk naar de drank, wijn om precies te zijn. "Zeg, wat heb jij gedaan? We zijn hier nog geen uur en je ruikt al naar de drank." vroeg ik hem mompelend waarna ik , ondanks dat hij nat was mijn schouders om hem heen sloeg. "Kom, jij gaat eerst eens verse kleren aandoen." mompelde ik tegen hem, waarna ik hem meetrok naar het huisje en zo richting de bovenste etage. Na een paar kamers binnen gekeken te hebben vond ik dan uiteindelijk die van hem en duwde ik hem zacht op zijn bed en deed daarna de deur dicht. Ik wilde zijn verhaal wel horen, maar met Finley moet je dat soms eens anders aanpakken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Is er echt niemand voor Alyx?)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (Is er echt niemand voor Alyx?)


    (Vraag de user van Ade anders?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finley Nathan Smiths
    Ik volgde mijn weg naar binnen maar werd onderbroken door Jackson die mij riep en zijn pas naar mij toe versnelde maar al snel weer afremde. ''Fin!'' Ik bekeek hem kort en moest kort grijnzen, het was fijn om hem weer te zien. ''Zeg, wat heb jij gedaan? We zijn hier nog geen uur en je ruikt al naar de drank,'' vroeg hij mompelend en ik rolde met mijn ogen. Een hand liet ik over mijn ogen gaan en ik schudde kort met mijn hoofd aangezien ik me vreselijk beroerd voelde. Jackson sloeg zijn arm om mij heen en ik steunde lichtjes op hem. ''Kom, jij gaat eerst eens verse kleren aandoen,'' mompelde hij en hij trok me mee naar het huisje en richting de bovenste etage. Mijn kamer had hij na een tijdje gevonden en ik keek hem in zijn bruine ogen aan en moest licht grijnzen terwijl ik mezelf een houding aannam op het bed die nu al doorweekt was. Ik kreunde lichtjes en wendde mijn blik af. ''Jack,'' begon ik en ik dacht even na over hoe ik het moest zeggen. ''Maak je geen zorgen,'' was dan het enigste wat ik over mijn lippen kreeg en ik ging rechtop zitten en liet een hand door mijn haar gaan. Mijn blik ging naar mijn koffer en daarna weer terug naar Jackson, ik stond op en wurmde me tussen de spullen door naar de deur. Ade had het wel lekker voor mekaar bedacht ik bij mezelf, me eerst even aan de drank zetten en daarna problemen veroorzaken. Ik schudde zachtjes en voor mezelf mijn hoofd en legde mijn hand op de deurklink. ''Wijn heeft nog nooit iemand gedood,'' zei ik met een kort, zacht lachje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alyxes "Alyx" Joy Campbell • Outfit
    Ik liep weer naar buiten en maakte Abby los. Ik leidde haar rustig naar de achtertuin, waar een stuk gras was. Abby had altijd goed naar me geluisterd en aangezien het hier doodstil was liet ik haar los. Zachtjes begon ik op haar in te spreken. "Abby, ik wil dat je hier blijft. Wat er ook gebeurt." Mischien was het kinderachtig, maar het leek alsof ze luisterde. Ik sleepte een tak naar het eind van het grasveld. "Tot hier, oké?" zei ik. Abby brieste zachtjes. Ik vertrouwde erop dat ze hier bleef en ging maar weer naar de voortuin. Ik zag dat er een aantal mensen gingen zwemmen en dat er problemen waren met glas op de steiger. Jemig, we waren pas een halfuur hier en er was nu al gerotzooi. Wat je niet kon uitsluiten natuurlijk, we kennen elkaar al lang en het was altijd chaotisch op een eerste dag, dat was ook altijd op de camping. Ik liep maar weer naar kamer 7 en pakte mijn bikini. Ik wilde weer naar beneden lopen maar bedacht me. Ik trok hem vast aan onder mijn kleren, waarna ik toch de trap af liep. Op de eerste verdieping griste ik een stoffer en blik weg. Je weet maar nooit. Het leek misschien zwak, maar ik kon het glas gewoon van de steiger vegen. Ik bedacht me hoe stom dat er uit moet zien, een persoon met gekreukelde kleren aan die een steiger op loopt met een stoffer en blik. Spontaan moest ik lachen. Het leek me zo'n stom gezicht. Toch vervolgde ik mijn weg naar buiten en begon het glas weg te vegen. Daarna liep ik weer naar binnen en door naar de keuken, waar Adrianna op een keukenstoel zat. Haar haar was nat en er zat een handdoek om haar voet. "Hoi." glimlachte ik, niet goed wetend wat ik moest zeggen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 22:10 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Uh, de groep zijn allemaal vrienden van elkaar. Ade is dus niet zomaar 'een meisje' voor Alyx...]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    [Uh, de groep zijn allemaal vrienden van elkaar. Ade is dus niet zomaar 'een meisje' voor Alyx...]

    (Ow shit, even vergeten! Het is aangepast!)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Ik had een tijdje zitten wachten op Timmy en Renej, maar het leek er niet heel erg op dat ze nog terug zouden komen. Ik zuchtte. Ik stond op en hinkelde naar het aanrecht. Op zoek naar een verpleegdoos had ik allerlei kastjes door elkaar lopen halen, maar uiteindelijk had ik het dan toch gevonden. "Jackpot," mompelde ik, terwijl ik met de doos in mijn handen weer naar de stoel hinkelde. Ik rommelde wat door de inhoud van de doos en vond uiteindelijk toch wat verband. Met wat moeite had ik de wond onder mijn voet toch in het verband weten te krijgen. Ik keek even naar de snee in mijn hand. Deze was niet zo groot, dus er kon gemakkelijk een pleister op. Toen ik eenmaal de verpleegdoos had opgeruimd kwam Alyx de kamer binnen. "Hoi," zei ze. "Hey Alyx!" zei ik vrolijk. Ik had haar nog helemaal niet gezien. "Hoe gaat ie?" vroeg ik aan haar.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Minimaal 250 hè ^ )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alyxes "Alyx" Joy Campbell
    "Hey Alyx!" antwoordde Adrianna, of Ade zoals ik de meeste mensen uit onze vriendengroep haar liever noemden, vrolijk. Ik plofte naast haar op een van de houten keukenstoelen. "Hoe gaat ie?" vroeg ze daarna. "Goed hoor. Dit huis is geweldig, vind je ook niet? We hebben echt mazzel dat we hier mochten wonen. Als ik zelf mijn huis had gekocht zou het waarschijnlijk twee kamer groot zijn; een toilet en één kamer met alle andere dingen." antwoordde ik even vrolijk. Toen viel me het verband om haar voet op. "Ben je in het glas gaan staan?" vroeg ik. "Hoe kwam het glas daar trouwens? Niet echt een plek ervoor hè?" vervolgde ik nieuwsgierig. Ik kneep één oog dicht en schudde mijn blonde haar uit mijn gezicht. Het kon soms echt irritant zijn. "Heb je de bovenverdiepingen al gezien? Er zijn superveel slaapkamers enzo." Ik merkte op dat ik weer teveel praatte. "Als ik teveel praat moet je het zeggen hoor." zei ik, waarna ik even in de lach schoot. Mijn vrienden waren het wel een beetje gewend dat ik normaal gesproken teveel praatte. Ik stond op en begon de koelkast door te spitten. "Hm, wijn, limonade, ah! Sinas!" Ik viste de fles onder wat pakjes beleg vandaan. Ik dronk liever geen alcohol, en als het moest, bijvoorbeeld op een feestje omdat iedereen het doet, nooit zo vroeg. "Wil je ook wat?" vroeg ik aan Ade terwijl ik mijn glas volschonk met het bruisende spul. Ik nam er een slok van terwijl ik wachtte op haar antwoord.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 11:36 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    Een lichte grijns was op Finley's lippen te zien en ik keek hem vragend aan. Hij verzette zich wat op zijn al wat doorweekte bed en daarna kreunde hij lichtjes, waardoor mijn wenkbrauwen nu een frons vormden. ''Jack,'' begon hij en ik keek hem weer vragend aan. Hij zag er echt beroert uit. Ik weet dat ik niet echt goed ben met dingen of mensen, maar ik was wel erg zorgzaam voor mijn familie en Finley was iemand waar ik altijd wel terecht kon met mijn problemen, dus hij kon ook altijd naar mij komen. ''Maak je geen zorgen,'' vervolgde hij en daarna was het stil. Ik werd nu nog meer bezorgder over hem, maar ik liet het niet echt merken. Hij haalde een hand door zijn bruine haren en stond op , waarna hij naar de deur toe wankelde. Hij liet zijn hand op de deurklink leunen en ik keek hem even aan toen hij weer wat zei. ''Wijn heeft nog nooit iemand gedood,'' zei hij met een kort lachje, maar ik kon er niet echt om lachen. "Dus wat ga je nu doen? Met die natte kleren weer naar buiten?" vroeg ik hem met een opgetrokken wenkbrauw. "Of wil je meer gaan zuipen." ik klonk hard, maar wel duidelijk. Ik nam Finley bij zijn pols beet, voordat hij er vandoor kon gaan en ik duwde hem richting de badkamer . "Neem jij maar eerst een frisse douche en doe wat verse kleren aan. Ik hoor later wel je uitleg." zei ik en ik gooide hem wat droge kleren toe. Afwachtend ging ik op zijn bed zitten. Finley was een beetje als een jonger broertje voor me en ik kon hem moeilijk ziek laten worden nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finley Nathan Smiths
    Jackson leek er duidelijk niet om te kunnen lachen en ik rolde met mijn ogen. ''Dus wat ga je nu doen? Met die natte kleren weer naar buiten?'' Vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw, ik opende mijn mond maar werd onderbroken. ''Of wil je meer gaan zuipen.'' Zijn stem klonk streng en eerlijk gezegd deed het me wel wat. Zijn arm wrong zich om mijn pols en hij duwde me richting de badkamer. ''Neem jij maar eerst een frisse douche en doe wat verse kleren aan. Ik hoor later wel je uitleg,'' zei hij en ik kreeg een stapeltje droge kleren naar mij toegegooid. Hij liep weg waardoor ik alleen achter bleef in de badkamer en tegen de muur aanleunde en uiteindelijk toch met tegenzin de douche aanzetten en mijn ogen kort dichtkneep. Na vijf minuten stapte ik de douche cabine uit en moest even bibberen van de koude lucht, ik voelde me nog steeds niet echt fantastisch en trok mijn blouse aan maar liet hem open. Een broek aandoen vond ik te veel moeite en kwam dus ook in mijn boxer en mijn nog steeds open blouse de badkamer uit. ''Zo goed?'' Zei ik met een grijnsje tegen Jackson en liet mezelf naast hem op het bed neervallen en kreunde nogmaals. Ik voelde me echt vreselijk. ''Fijn je weer te zien,'' voegde ik er aan toe en keek hem nog steeds met dezelfde grijns aan. ''Je bent gegroeid,'' zeg ik dan plagerig. Het zal vast wel zo zijn, maar ik had hem gewoon zo lang niet gezien en eerlijk gezegd vond ik het wel fijn dat we nu samen woonde maar hij zou vast niet meer zo blij zijn als die heeft gehoord wat er was gebeurd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    RlN schreef:
    (Minimaal 250 hè ^ )


    [Het zijn mijn regels. En wat dat betreft ben ik niet heel erg streng. Maar fijn dat je het even aankaart ja]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Ja uh. Regels zijn regels ... )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.