• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - Ender
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Finley Nathan Smiths
    Haar handen voelde zijde zacht aan op mijn borst en ik kon het niet laten om even kort te grijnzen. Ze kuste me terug wat ik al had verwacht en ik probeerde me wat beter in te leven in de kus. Niet veel later voelde ik dat ze zich van mij los trok en mij zo dus alleen achter liet in het water. ''Waar ben ik mee bezig?'' Hoorde ik haar mompelen en ik kreunde lichtjes en geïrriteerd. Ze trok zich op aan de steiger en sneed zich volgens mij aan een stuk glas, ik had al te veel gedronken om me daar nog zorgen om te maken. Het lukte haar uiteindelijk om heel op de steiger te staan maar niet veel later sneed ze haar voet aan de scherpe stukken glas. ''Verdomme,'' hoorde ik gevolgd door meerdere scheldwoorden. Ik hees mezelf ook op de kant en voelde het glas lichtjes prikken, geen ernstige bloedwonden bij mij. ''Ade,'' zeurde ik en ik stond op en liep om het glas heen en hield me toen vast aan het hek die als een soort van muur om de tuin heen was gebouwd. ''Ade, kom terug,'' voegde ik er nu nog aan toe en ik hield me iets steviger vast. Nu was ik dronken en alleen - dit was pas een goed begin van de vakantie. Ik schudde met mijn hoofd waardoor er op meerdere voorwerpen druppeltjes ontstonden, ik wreef kort door mijn ogen en zuchtte diep.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Renej Eduard Smith

    Timothy lacht even en ik kijk hem lichtelijk vragend aan.
    "Als ik niet beter wist, zou ik denken dat je me juist zo snel mogelijk wil verleiden," ik kijk Timothy aan en grinnik even zachtjes terwijl ik mijn hoofd schud. Misschirn wel, misschien niet. That's the question. Ik geniet ervan als hij zijn armen om mij heen slaat en we een tijdje in deze houding blijven liggen. Volgens mij heb ik nog nooit zò een rustig lopende relatie gehad.
    Ik kijk al de gehele tijd naar Timmy zijn gezicht en frons wanneer zijn ogen open schieten. Dan pas besef ik me een plons te horen en ik kijk ook op. Timothy maakt zich los van mij en stapt uit het bed, om vervolgens naar het raam te wandelen. Hij kijkt even naar buiten, en ik kan mijn ogen de kost geven aan zijn lichaam.
    "Pak je zwembroek," ik kijk even vragend en zie dan dat hij al weg is. Zwembroek... ohja! Dat is waarin je zwemt!
    Ik kom overeind en loop naar mijn kast, ik had hem ergens op de onderste plank gelegd, maar waar- hebbes! Ik kleed mezelf geheel uit en trek de zwembroek over mijn boxer aan, die ik aan gehouden heb natuurlijk. Ik trek een tanktop aan en wandel dan naar de gang, naar beneden.
    "Ik ga alvast, lekkertje!" Roep ik naar Timothy en ren naar buiten, op mijn slippers, naar het zwembad.
    "Saltooo!" Roep ik maar rem gelijk af als ik Finley zie.
    "Fin? Fin wat is er!" Roep ik als ik hem zie jammeren en aan het hek zie staan. Ik sprint naar hem toe en leg mijn arm om hem heen. Hij rook- hij rook naar drank.
    "Waar ben je mee bezig, gast," ik schud hem even. "Waar is Ade? Was ze bij je?" Ik kijk hem aan. Ade was bij hem, toch?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 20:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finley Nathan Smiths
    Renej kwam naar buiten rennen, dat was misschien wel de laatste persoon die ik nu wou spreken. Hij was van plan een salto te maken maar de plannen veranderde en ik was er op zich best opgelucht over, ik zie hem al uitglijden over al dat glas. ''Fin? Fin, wat is er?'' Roept hij, ik voel de aanraking van hem en hij schudt mij even kort heen en weer waardoor ik kort frons. ''Waar ben je mee bezig, gast,'' zegt hij en ik wend mijn hoofd kort af.
    ''Waar is Ade? Was ze bij je?'' Vraagt hij vervolgens en ik zie zijn blik op mij branden uit mijn ooghoeken. ''Maak je geen zorgen,'' vertel ik hem dan en ik lach even kort uit zenuwen en ik had eigenlijk geen idee. ''Ade is gewoon.. Even weg?'' Zeg ik met nog steeds een lichte grijns op mijn gezicht en ik hield allebei mijn handen omhoog. Ik legde nu ook mijn arm om Renej heen en sloeg kort mijn ogen neer en keek hem daarna weer aan. ''No worries,'' plaagde ik hem en moest kort grinniken. Ik kon nooit echt serieus blijven en zeker niet nu ik nog wat wijn op had, Renej moest gewoon lekker zijn dingetjes gaan doen met Timothy.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Hailey Johnson. Outfit

    Jack haakte zijn arm in die van mij.
    'Ofcours my lady' zei hij.
    Grijnzend keek ik van hem ondertussen naar onze vrienden. Allemaal waren ze al het huis in en het zou me toch lukken om een leuke kamer te veroveren.
    'Wie het eerst bij het huis is wint vanavond een warme choco' zei Jack plots eb totaal uit het veld geslagen keek ik naar de jongen die me los liet en vals ging spelen door al te gaan rennen. Ik was niet van plan om opnieuw te vallen en besloot hem dit maar te laten winnen. Op een dooie gemak liep ik achter hem aan met mijn zware spullen. Ik zou wel iets van vergif in de choco doen en een gemeen glimlachje speelde op mijn lippen. Jack was echt soms een kond als het op spelletjes aankwam, maar daarom vond ik hem zo leuk. Hij was gewoon Jackson.
    Ik was trouwens bang dat ik al mijn chocolade en chips had geplet tijdens de val. Toen ik aankwam bij het huis keek ik Jack met een lieve glimlach aan.
    'Nou gefeliciteerd,' zei ik. 'Maar een race maar boven verlies je!'
    Ik gooide mijn spullen in de hal en renden de trap op. Ik wou een plekje helemaal boven en kwam binnen een paar seconden aan op de zolder.
    'Lekker voor je Jack,' riep ik naar beneden. 'Maar geen zorgen. Die choco krijg je nog steeds!'
    Ik liep naar een kamer die in de hoek was. Het was een hoekige kamer en het zag er super uit. Een echte Lucy kamer! Ik zou straks naar beneden lopen om mijn spullen uit de hal te halen en om een warme choco te maken voor Jackson.


    "Rebellion's are build on hope"

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    Terwijl ik me aan het omkleden ben, hoor ik Renej rondlopen in zijn kamer. Even later hoor ik zijn voetstappen in de gang en uiteindelijk hoor ik ook zijn stem: "Ik ga alvast, lekkertje!"
    "Tot zo," roep ik terug, terwijl ik mijn hoodie dichtrits. Ik frons als ik mijn slippers niet in mijn tas zie zitten, dus ik laat me op mijn knieën zakken om onder het bed te kijken. De ene slipper is compleet onder het bed gevallen, de andere steekt er nog half onderuit. Ik trek ze vlot aan en verlaat dan de kamer om naar beneden te lopen. Als ik in de keuken sta, merk ik dat er al iemand is en ik neem automatisch aan dat Renej op me staat te wachten. "Is het water erg kou--" ik stop met praten als ik zie dat het Ade is. "Addie!" roep ik met een brede glimlach. Meteen zie ik dat er iets aan de hand is, want Addie's gezicht is niet vrolijk als normaal. "Oh!" breng ik geschrokken uit als ik haar bebloede voet zie. Ik leg meteen mijn droge handdoek over haar natte schouders. "Wat is er gebeurd?" vraag ik fronsend, het zwembad spontaan vergeten, terwijl ik haar naar een stoel help. "Nog geen dag in dit huis en nu zijn er al gewonden," zeg ik met een trieste glimlach. "Gaat ie wel een beetje?" Ik loop naar het aanrecht en maak een schone doek nat met water. Ik heb geen idee of ik wel goed bezig ben zo, maar ik probeer mijn best te doen. Even later zit ik geknield voor haar, met haar bloedende voet in mijn handen. Ik duw zachtjes de koude doek tegen haar huid, zodat de wond beter zichtbaar wordt.

    [Ik hoop dat het niet erg is dat Timothy Ade helpt? Als ik het moet veranderen, hoor ik het graag.]


    Caution first, always.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    Lucy riskeerde het niet om te gaan rennen.Vast omdat ze daarnet al gevallen was, iets wat ik wel begreep, maar ah ik kreeg nu lekker een Choco van haar. Grijnzend en lichtjes uitgeput stond ik haar dan ook op de wachten aan het huisje. Lucy was vast al een plannetje aan het smeden, want een lichtjes gemene glimlach krulde rondom haar lippen, waardoor ik haar even met een opgetrokken wenkbrauw onderzoekend aankeek. Dei glimlach toverde ze dan ook meteen om naar een lieve glimlach zodra ze bij me aankwam. 'Nou gefeliciteerd,'zei ze en ik grijnsde trots naar haar, echter veranderde mijn blik zodra ze nog wat anders zei. 'Maar een race maar boven verlies je!' zei ze, waarna ze haar spullen in de gang dropte en naar boven holde. Verbaasd keek ik haar na, maar algauw verscheen een speelse glimlach om mijn lippen en zette ik de achtervolging in. Natuurlijk kwam ik als laatste aan, aangezien ik mijn koffer ook meegesjouwd had. 'Lekker voor je Jack,' riep Lucy naar me toen ik zo halverwege de trap was 'Maar geen zorgen. Die choco krijg je nog steeds!' vervolgde ze en ik lachtte even. "Dat is je geraden!" riep ik al lachend terug naar haar terwijl ik bij de verdieping aankwam. Aangezien ik me weer eens uitgesloofd had en ik moe ervan geworden ben besloot ik dan maar om een kamer in te nemen op deze vloer. Ik ging de kamer binnen en dropte mijn spullen op het nog lege bed. Ik ritste mijn valiesje open en begon met uitpakken , ook mijn bed kreeg een leuke nieuwe bedhoes en een goed kussen. Na zo'n halfuurtje had ik de meeste dingen al uitgepakt en op de juiste plek gezet. Ik zuchtte even vermoeid en haalde een hand door mijn warrige haren en keek daarna even uit het raam. Ik fronste echter toen ik mijn neefje en Renej zag staan. Finley leek al dronken en ik had hier al een slecht vermoeden over, misschien moest ik het maar eens uitpluizen. Ik liep de trap af en keek vragend en zoekend om me heen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 19:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Ik liep meteen door naar de keuken, terwijl ik Finley negeerde. "Is het water erg kou--?" vroeg Timmy, terwijl hij de keuken in kwam gelopen. "Addie!" riep hij met een brede glimlach. Het lachen was hem snel vergaan toen hij mijn bebloede voet zag. Hij legde een droge handdoek over mijn schouders, waardoor ik het meteen wat warmer kreeg. "Wat is er gebeurd?" vroeg hij fronsend. "Finley en ik dronken wat en hij gooide de fles wijn tegen de steiger aan, toen ik dus het water uit wou stapte ik in de glas scherven," vertelde ik hem. Ik liet de rest maar achterwege, want wat er voor de rest precies gebeurde was voor mij ook onduidelijk. Ik vond Finley niet eens leuk. Het was gewoon een goede vriend, dat was het. "Nog geen dag in dit huis en nu zijn er al gewonden," zei Timmy. "Gaat ie wel een beetje?" Ik knikte. "Jawel, het gaat wel," zei ik, terwijl ik een glimlach tevoorschijn wist te toveren. Timmy hield een natte doek tegen mijn vond. "Dankjewel," zei ik tegen hem, terwijl ik met mijn vingers even over zijn arm streek. "Je bent echt een goede vriend, wist je dat?" vroeg ik aan hem. Ik wist niet waar ik Timmy aan te danken had, maar ik was blij dat ik hem in mijn leven had. Heel erg blij.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Renej Eduard Smith

    Ik blijf naar Finley kijken en hou hem nog aan zijn schouders beet.
    "Maak je geen zorgen," lacht Finley en ik frons. Waarom lacht hij zo vreselijk irritant. Ik brom even. Nu begin ik me wel zorgen te maken hoor.
    "Ade is gewoon.. even weg?" Nog altijd staat dezelfde grijns op Finley zijn gezicht en hij houd zijn handen omhoog. Een ontevreden geluidje verlaat mijn mond, en ik brom opnieuw even wanneer hij zijn armen om mij heen legt. Hij slaat zijn ogen neer en kijkt mij dan weer aan.
    "No worries," lacht hij en ik rol even met mijn ogen. Ik laat mijn handen naar zijn wangen gaan en hou deze vast.
    "Wat heb je met Ade gedaan? Waar is ze, en is ze van slag?" Stel ik de drie vragen achter elkaar. Ik hou zijn gezicht vast en ben ook niet van plan deze los te laten. Ik duw hem, doormiddel van mijn eigen lichaam, tegen het hek aan en staar hem aan.
    "Nou...? En waarom heb je in godsnaam gedronken, je stinkt," zeg ik met een walgende ondertoon. Ik kan er totaal niet tegen wanneer mensen niet gewoon antwoord geven op mijn vragen als ze dronken zijn. Zelf weet ik natuurlijk ook niet hoe ik ben als ik dronken ben, maar volgens mij ben ik zelfs nog meer bij kennis dan de jongen voor mij nu. Ik zucht een keer geïrriteerd en hoop eigenlijk best wel dat Timmy ons niet ziet staan op dit moment, wat zal hij denken?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    "Dankjewel," zegt Ade en ik schud mijn hoofd met een glimlach. Ze strijkt even over mijn arm en ik leg troostend mijn hand op de hare. "Je bent echt een goede vriend, wist je dat?" Ik lach schaapachtig, gevleid door de opmerking, want het is een groot compliment voor me. Ade en ik zijn al jaren vrienden, maar het is nog altijd leuk om te horen dat je gewaardeerd wordt. "Geen dank, Addie." Zeg ik. "Al weet ik niet hoe ik dit moet oplossen." Zeg ik peinzend als ik naar haar voet kijk. Het ziet er nu minder ernstig uit, maar de wond bloedt nog steeds een beetje. "Dus..." begin ik zachtjes, "Een wijnfles in het zwembad." Zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. "Was het gezellig?" Vraag ik grijnzend terwijl ik opsta. Ik loop opnieuw naar het aanrecht en gooi de doek in de wasbak. Ik open en sluit een aantal keukenkastjes, opzoek naar een leeg glas. Als ik er één gevonden heb, vul ik deze met koud water. "Hier," zeg ik terwijl ik het glas water aan Ade geef. "Probeer te ontspannen, ik ga Renej halen. Misschien weet hij wat we het best kunnen doen." Ik loop naar buiten, de tuin in en al snel sta ik bij het zwembad. "Renej, kun je even komen helpen?" Vraag ik terwijl ik naar de grond kijk, er liggen hier en daar glasscherven, maar gelukkig heb ik mijn slippers aan. Als ik opkijk, valt mijn mond open. Renej staat tegen Finley aangedrukt en het lijkt erop dat hij Finley's gezicht vastheeft. Ik kan hun gezichten niet zien, maar het ziet er niet erg onschuldig uit. Ik probeer niet direct conclusies te trekken, maar ik ken Renej inmiddels goed en ik weet van zijn losbandige gedrag. Ik probeer opnieuw zijn aandacht te trekken, maar er komt alleen een onnozel gestotter uit mijn mond.


    Caution first, always.

    Finley Nathan Smiths
    Renej lijkt duidelijk niet geamuseerd en hij rolt met zijn ogen, zijn handen vinden een weg naar mijn wangen en zo kijk ik recht met mijn donkere ogen in die van hem. "Wat heb je met Ade gedaan? Waar is ze, en is ze van slag?" Hoor ik hem vragen en ik frons kort wanneer ik mijn rug tegen het hek aan voel.
    "Nou...? En waarom heb je in godsnaam gedronken, je stinkt," vervolgt hij maar ik hoor de walgelijke ondertoon in zijn stem. Hij maakt me eerlijk gezegd best bang door zijn intimiderende houding. Ik staar Renej levenloos aan en hoor dan stem van Timothy, ik zucht geërgerd en zachtjes. ''Renej, kun je even komen helpen?'' Zijn stem klinkt door de tuin en ik kijk naar Renej. ''Je vriendje roept,'' zeg ik schor en zacht en grijns lichtjes. Dit moest er vast vreemd uitzien zeker doordat de handen van Renej nog steeds op mijn verwarmde gezicht lagen. ''Misschien moet je hem geen vreemde indruk geven van ons,'' fluister ik zachtjes en ik pak de handen van Renej nu vast en wurm me langs hem. Mijn blik gaat langs Timothy naar Ade en mijn ogen lichten iets op, dan loop ik door de tuin langs Timothy en ik geef hem een gemaakte glimlach en schud even kort mijn hoofd aangezien mijn haren nog iets vochtig waren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Renej Eduard Smith


    Finley staart me levenloos aan en ik kan hem zijn nek nu wel omdraaien.
    "Renej, kun je even komen helpen?" Ik verstrak even masr ontspan weer. Wasr moet ik me druk om maken, ik ben niet eens aan het flirten nu.
    "Je vrirndje roept," zegt Finley schor en ik vernauw mijn ogen even. Alsof ik dat niet wist. Mkjn handen liggen nog op zijn wangen, en even heb ik de neiging ze bij elkaar te drukken.
    "Misschien moet je hem geen vreemde indruk geven van ons," fluistert Finley. Achter me hoor ik Timothy stotteren. Ik laat Finley mijn handen van zijn wang halen en werk niet eens tegen als hij zich tussen mij vandaan wurmt.
    Ik sta met mijn rug naar Timothy toe en schraap mijn keel even.
    "Dat joch is vreselijk," brom ik, luid genoeg dat Timmy het kan horen. Ik maak mijn handen even tot vuisten. "Denkt dst hij alles mag," ik draai me nu naar Timothy toe en kijk hem aan.
    "Hij daagt me gewoon uit, hij doet het expres. Ik vroeg hem wat en hij geeft gewoonweg geen antwoord!" Zucht ik geërgerd en schud mkjn hoofd even.
    "Hoe is het met Ade? Ik heb zo'n gevoel dat er iets is gebeurd tussen die twee dat niet erg goed is..." ik kijk mijn vriend aan en loop naar hem toe. Ik pak zijn handen en leg ze op mijn heupen, mijn eigen armen leg ik om zijn hals.
    "Wat jij?" Vraag ik dan om zijn mening te peilen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 22:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Timmy legde troostend zijn hand op de mijne en ik glimlachte even. "Geen dank, Addie. Al weet ik niet hoe ik dit moet oplossen," zei hij, terwijl hij peinzend naar mijn voet keek. Ik zweeg. Ik had voor het laatst EHBO gehad toen ik een jaar of elf was, dus alles was alweer weg gezakt. Ik zou echt niet meer weten hoe je een drukverband om zou moeten doen bijvoorbeeld. Misschien was het een goed idee om binnenkort maar weer een cursus te volgen. Nu ik op mezelf woonde zou dat misschien wel van pas kunnen komen. "Dus..." begon Timmy zachtjes. "Een wijnfles in het zwembad. Was het gezellig?" vroeg hij grijnzend. Ik zuchtte, terwijl ik mijn kin in de lucht stak. "Misschien iets té gezellig," vertelde ik hem. Ik wist echt niet wat me had bezield. Met Finley nog wel, out of all people. Ik walgde bijna van mezelf. De neef van Jackson. Kon het nog erger? Timmy rommelde door wat keukenkastjes en kwam vervolgens aanzetten met een koud glas water. Ik glimlachte terwijl ik het glas van hem aanpakte. "Hier. Probeer wat te ontspannen, ik ga Renej halen. Misschien weet hij wat we het best kunnen doen." Ik knikte en keek Timmy vervolgens na, die naar buiten liep. Ik nam een grote slok water en voelde mezelf al wat ontspannen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Iemand waar ik Jackson heen mag sturen? :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    Finley maakt zich los van Renej en begint met een duidelijk neppe glimlach terug naar het huis te lopen. Ik sta nog steeds aan de grond genageld en ik kijk hem alleen fronsend aan als hij mij aankijkt. "Dat joch is vreselijk," hoor ik Renej brommen als hij zijn handen tot vuisten maakt. Ik kan nog steeds zijn gezicht niet zien, dus ik heb nog steeds geen idee wat ik hiervan moet denken. De situatie was misschien minder verontrustend geweest als ik niet had geweten dat Finley biseksueel was. "Denk dat hij alles mag," maakt Renej af als hij zich omdraait. Ik sluit mijn mond als hij me aankijkt. Het is duidelijk dat hij oprecht kwaad is, waardoor ik me iets meer kan ontspannen. "Hij daagt me gewoon uit, hij doet het expres. Ik vroeg hem wat en hij geeft gewoonweg geen antwoord!" Ik besluit hem op het moment te geloven, we kunnen het er 's avonds nog wel over hebben. Hij heeft me nog nooit eerder bedrogen en ik heb ook nooit reden gehad om hem van overspel te verdenken. "Hoe is het met Ade? Ik heb zo'n gevoel dat er iets is gebeurd tussen die twee dat niet erg goed is..." Renej pakt mijn handen en legt ze op zijn heupen. "Weet ik niet," zeg ik, een beetje afwezig. "Addie wilde me weinig vertellen." Ik geef Renej een kusje op zijn voorhoofd en maak aanstalten om ook terug naar het huis te lopen. Ik kijk nog even verlangend naar het zwembad, maar ik weet dat dit niet het goede moment is om te zwemmen. Daarbij liggen er overal glasscherven. "Ik denk dat we beter een andere keer kunnen zwemmen," zeg ik met een grijns. " Als die scherven zijn opgeruimd. Of je moet me graag willen verzorgen?"


    Caution first, always.

    Raccoon schreef:
    (Iemand waar ik Jackson heen mag sturen? :3)


    Oui? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.