• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - Ender
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    RlN schreef:
    (Ja uh. Regels zijn regels ... )


    [Ja uh dit is mijn topic, lijkt me dus beter als ik hier ga bepalen wie zich aan de regels houdt en wie niet? Jij hoeft je daar niet mee te bemoeien. Alsjeblieft dankjewel.]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    [Ja uh dit is mijn topic, lijkt me dus beter als ik hier ga bepalen wie zich aan de regels houdt en wie niet? Jij hoeft je daar niet mee te bemoeien. Alsjeblieft dankjewel.]

    (Pardon? Je hoeft niet meteen zo bitchy te doen, ik probeer gewoon te helpen zodat het goed verloopt en ik word meteen afgekraakt. Nou, hulp hoef je van mij niet meer te verwachten als je meteen boos wordt.
    Ik bedoelde het goed!)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 15:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    (Pardon? Je hoeft niet meteen zo bitchy te doen, ik probeer gewoon te helpen zodat het goed verloopt en ik word meteen afgekraakt. Nou, hulp hoef je van mij niet meer te verwachten als je meteen boos wordt.
    Ik bedoelde het goed!)


    [Het kwam over alsof je het zelf beter wist dan ik, dus vandaar mijn reactie. Sorry in ieder geval en bedankt voor je hulp. Maar ik hoop dat je wel snapt dat ik niet altijd streng op ga treden als iemand onder de 250 woorden zit. Soms lukt het gewoon niet en zolang het niet te vaak gebeurd wil ik het wel door de vingers zien zeg maar]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    ( Hmhh... geaccepteerd...)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adrianna “Ade” Rose Fletcher
    “Goed hoor. Dit huis is geweldig. Vind je ook niet? We hebben echt een dat we hier mochten wonen. Als ik zelf mijn huis had gekocht zou het waarschijnlijk twee kamer groot zijn; een toilet en één kamer met alle andere dingen,” antwoordde ze. Ik moest even lachen om de vrolijke toon in haar stem. “Ben je in het glas gaan staan?” vroeg ze, nadat ik haar blik naar mijn voet had zien glijden. Ik knikte. “Jep. We zijn hier net een kwartier en er is alweer een gewonde gevallen,” zei ik met een lachje. “Hoe kwam het glas daar trouwens? Niet echt een plek ervoor hè?” zei ze. “Niet bepaald nee. Finley heeft een fles wijn tegen de rand van de steiger gegooid,” legde ik uit. “Geen idee waarom hij het deed eigenlijk. Het was niet bepaald zijn slimste actie.”
    “Heb je de bovenverdiepingen al gezien? Er zijn superveel kamers en zo,” zei ze. Ik schudde mijn hoofd. “Nee, ik ben eigenlijk alleen nog maar hier in de keuken en buiten geweest.” Ik liet het feit dat ik de wijnkelder al had gezien maar achterwege. “Als ik teveel praat moet je het zeggen hoor,” zei ze, waarna ze in de lach schoot. Ik lachte ook even. “Je praat niet teveel hoor, bovendien is het veel leuker als iemand teveel praat dan te weinig,” zei ik met een glimlach. Ik keek even naar Alyx, die opstond en de koelkast door begon te spitten. “Wil je ook wat?” vroeg ze aan mij, terwijl ze een glas vol schonk met sinas. “Ik lust wel wat ja,” zei ik. Ik merkte dat mijn mond toch wel weer droog was. “We zouden eigenlijk vanavond iets moeten organiseren om het nieuwe huis in te luiden. Gezellig met zijn achten, een kampvuur of zo iets,” bedacht ik me hardop. “Vind je niet?” vroeg ik iets luider aan Alyx.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    Renej trekt me terug tegen zich aan en ik kijk hem verbaasd maar lachend aan. "Ga even in de scherven rollen, wil je?" vraagt hij met een uitdagende grijns, voor hij zijn lippen likt. Ik wil net mijn mond open doen om op een bijdehante manier te reageren, maar voor ik een geluid uit kan brengen, heeft Renej me al gezoend. Ik voel zijn tong bezittelijk tegen mijn lippen duwen en ik open eindelijk mijn mond een beetje. Ik ontspan in Renej's omhelzing en ik adem langzaam en tevreden uit door mijn neus. De zoen duurt niet lang, maar het was bevredigend genoeg. "Natuurlijk wil ik je verzorgen, met liefde. Dat weet jij toch ook wel?" Ik knik en maak een instemmend geluidje. "Ik verzorg je alleen wel liever op een andere manier," maakt hij af terwijl ik zijn hand naar mijn onderbuik voel glijden. Mijn buikspieren spannen zich automatisch aan als ik zijn vingers voel kietelen en ik sluit mijn ogen. "Weet je het al?" vraagt hij en ik hoor uitdaging in zijn stem. Ik schrik een beetje van zijn vraag, want vraagt hij me nu echt of...? Een zachte kreun ontsnapt mijn keel als zijn vingers nog verder naar beneden gaan en onder de rand van mijn zwembroek verdwijnen. Ik open mijn ogen, nerveus en enthousiast tegelijkertijd en ik zie Renej uitdagend naar me kijken. "Ik begin wel een aardig idee te krijgen," begin ik, "Maar misschien is midden in de achtertuin niet de juiste plek." zeg ik met een grijns. Ik trek Renej mee het huis in.


    Caution first, always.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    Toen ik de douche hoorde aangaan, zuchtte ik opgelucht. Hopelijk zou die douche hem wat nuchterder maken. Mijn blik gleed even door zijn kamer heen, veel had hij nog niet echt gedaan zo te zien. Na een tijdje hoorde ik de douche niet meer en het duurde ook niet land of Finley kwam de kamer binnen met alleen een open bloes en zijn boxer short aan. ''Zo goed?'' vroeg hij me met een lichte grijns en ik knikte even. "Veel beter ja." zei ik nu ook met een grijns rondom mijn lippen. Hij liet zich naast me neervallen op zijn bed en kreunde even. ''Fijn je weer te zien,'' zei hij en ik woelde even door zijn nog natte bruine haren heen. "insgelijks neefje." glimlachte ik naar hem en keek hem even aan toen hij zijn mond opendeed. ''Je bent gegroeid,'' zei hij plots plagerig en ik lachte even zacht. "En jij bent nog steeds dezelfde." grijnsde ik naar hem en haf hem een zacht duwtje. "Ooit al gehoord van een broek, Finley?" vroeg ik hem nu dan plagerig en ik grijnsde even, maar daarna keek ik hem weer gewoon aan. "Dus wat was de reden om nu al wijn te gaan zitten drinken?" vroeg ik hem dan serieus. Ik vroeg nu ook wel af waar die fles dan wel mag zijn en of hij alleen heeft zitten drinken. "En met wie heb je zitten drinken?" vroeg ik er dan toch achterna en ik keek hem even onderzoekend aan. Hij zag er minder beroerd uit dan daarnet, maar hij leek nogsteeds een beetje vermoeid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finley Nathan Smiths
    Een lichte grijns was nu ook rondom de lippen van Jackson verschenen, ''insgelijks neefje.'' Hij glimlachte naar mij en lachte even zachtjes door mijn opmerking die werkelijk bijna nergens op sloeg. ''En jij bent nog steeds dezelfde,'' grijnsde hij en een zacht duwtje liet me lachen. ''Ooit al gehoord van een broek, Finley?'' Vroeg hij plagerig en hij had nog steeds diezelfde grijns op zijn gezicht staan. Ik stak mijn tong uit en schudde toen zachtjes lachend mijn hoofd.
    ''Dus wat was de reden om nu al wijn te gaan zitten drinken?'' Mijn lach verdween en ik fronste kort bij zijn vraag. ''En met wie heb je zitten drinken?'' Voegde hij er aan toe en zijn onderzoekende blik maakte mij zenuwachtig. Ik kon nu gaan zitten liegen of ik moest de waarheid vertellen - waar ik totaal geen behoefte aanhad. ''Ik had zin in wat sterks,'' zei ik toen simpel en grijnsde lichtjes. Zijn andere vraag zou veel verraden dus daar besloot ik maar over heen te praten.
    ''Er is nog genoeg,'' zei ik toen en had een speelse grijns op mijn gezicht - Jackson kennende zou hij niet terug deinzen qua drank althans dat was wat ik dacht. Misschien was hij na het incident met Ade wel veranderd al had ik daar niet zo veel vertrouwen in. Hij moest zo nodig vreemd gaan en nu zoende ze met mij, ik kon er eerlijk gezegd geen misdaad in zien.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Renej Eduard Smith

    Timothy sluit zijn ogen door de handelingen die ik verricht en ik glimlach tevreden. Ik merk dat Timothy wat schrikt van wat ik zeg, iets dat nergens voor nodig is. Dan hoor ik de kreun uit zijn mond komen en ik voel een elektrisch schokje door mijn buik schieten. Damn, was ik maar niet zo ongelooflijk gevoelig daarin.
    Timmy opent zijn ogen, en het eerste dat ik zie in nerveusheid en dan pas komt de enthousiaste blik. Oh nee, ik heb hem nerveus gemaakt.
    "Ik begin wel een aardig idee te krijgen. Maar misschien is midden in de achtertuin niet de juiste plek," grijnst de blonde jongen voor mij en ik kijk ondeugend en lik langs mijn eigen lippen. Ik laat me maar al te graag mee trekken door hem. Eenmaal binnen neem ik de leiding en trek ik hem mee naar boven, naar mijn kamer. Ik open de deur en duw Timothy naar binnen. Ik duw hem daar tegen de deur die ik op slot doe, en kijk hem aan.
    "Vertel mij eens, wat wil je?" Prevel ik zacht en zet mijn lippen in zijn hals. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden terwijl ik zachte kusjes blijf geven in zijn hals. Ik blijf op een plek even wat langer en harder zuigen, zodat er een zuigplek ontstaat. Nu neem ik de leiding, maar tijdens seks ben ik juist liever onderdanig naar de ander toe. Ik denk dat ik bij Timmy de leiding zou moeten hebben en dat hij onder mij ligt en ik hem zou moeten berijden. Zijn dominantie komt nog wel, ik weet het zeker.
    Ik breng mijn lippen naar Timothy zijn oor en sabbel zachtjes op zijn oorlel.
    "Ik vraag je niet om seks, dat weet je. Dat doen we pas als jij er echt klaar voor bent," fluister ik zacht. "Ik wil je wel vragen om mij nu toe te laten je van iets af te helpen," zeg ik nog zachter, waarna ik zachtjes terug op zijn oorlel sabbel. Mijn handen glijden wat naar beneden naar zijn heupen en ik haak mijn duimen onder de rand van zijn zwembroek. Daar houd ik halt en wacht ik rustig, toch verlangend, zijn reactie af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    Finley lachte en stak zijn tong uit na mijn plagende opmerking. Eenmaal toen ik wat serieuzer was, verdween zijn glimlach en fronste hij kort. ''Ik had zin in wat sterks,'' zei hij en ik lachte even spottend. "En wijn is het sterkste wat je kon bedenken?" rolde er over mijn lippen zonder dat ik het echt wilde. ''Er is nog genoeg,'' zei hij plots met een speelse grijns rond zijn lippen. Ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn kaak, maar schudde dan zelf beheersend mijn hoofd. Nee ik had geen zin in drank. Zeker niet nu en ik ging me niet laten beïnvloeden door Finley. "Goed dan, ik kom het later toch wel te weten." mompelde ik meer in mezelf zodat hij het niet zou kunnen horen. Ik stond op en keek Finley vragend aan. "Waar heb je trouwens die wijn gevonden?" vroeg ik hem toch lichtelijk nieuwsgierig. Ik hield wel van wijn, vooral rode op de avond met een heerlijk bord spaghetti.Ik kuchte even en keek dan even kort zijn kamer rond. "Dus zin om het huis wat te verkennen?" vroeg ik mijn neefje dan. Veel van het huis had ik nog niet gezien en ik was er wel nieuwsgierig naar. Ook wilde ik graag de tuin wat verkennen. En als Finley niet mee wilde dan ging ik wel alleen. Ik nam zijn verse broek van de grond en gooide die lachend naar Finley toe. "Kom neefje, of ben je te lui?" vroeg ik hem met een uitdagende grijns rondom mijn lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alyxes "Alyx" Joy Campbell
    "Ik lust wel wat ja." antwoordde Ade. Ik glimlachte terwijl ik nog een glas uit de kast pakte. "We zouden eigenlijk vanavond iets moeten organiseren om het nieuwe huis in te luiden. Gezellig met zijn achten, een kampvuur of zo iets." dacht Ade mompelend hardop. Best wel een goed idee. "Vind je niet?" vroeg ze toen nog iets luider aan mij. "Ja, te gek!" Ik bedacht me nog iets. "Ik heb ook mijn gitaar bij me. Dan kunnen we daar nog iets mee." zei ik. Ik pakte het nu volle glas van het aanrecht en gaf het aan Ade. Daarna deed ik mijn blonde lokken in een knot op mijn hoofd. Ik nam nog een slok van mijn sinas, voor ik weer in de stoel ging zitten naast Ade. "We zouden het eigenlijk even moeten vragen aan de rest. Ik zag Renej en Timmy bij de vijver en Elanore vanochtend in de keuken, verder nog niemand. Jij wel?" Ik keek naar Ade. "Behalve Fin natuurlijk." voegde ik er mompelend aan toe. Ik staarde een beetje afwezig uit het raam. "O, nou weet ik wat ik ging doen, ik ging zwemmen. Nou ja, laat nu maar zitten." mompelde ik bij mezelf. Misschien was het een beetje vreemd dat ik tegen mezelf praatte dus hield ik mijn mond. "Denk je trouwens dat Renej en Timmy seks zullen hebben?" giechel ik. "Jemig, wat ben ik toch kinderachtig." voegde ik er fronsend aan toe.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    "Ja, te gek!" zei Alyx. een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. Dat was in ieder geval al één iemand die het een goed idee vond. Nu de rest nog, hoewel ik wel verwachtte dat zij het ook wel leuk zouden vinden. "Ik heb ook mijn gitaar bij me. Dan kunnen we daar nog iets mee," vertelde Alyx. "Echt waar? Ah top," zei ik enthousiast. "We hebben ook vast wel dingen als marshmallows in de kast liggen. En als we het glas van de steiger opruimen kunnen we ook nog wel een nachtduik nemen," zei ik. Alyx gaf het glas sinas aan mij en ik pakte hem aan. "Dankje!" zei ik, waarna ik een slok nam. "We zouden het eigenlijk even moeten vragen aan de rest. Ik zag Renej en Timmy bij de vijver en Elanore vanochtend in de keuken, verder nog niemand. Jij wel?" Alyx keek me aan en ik knikte. "Behalve Fin natuurlijk," voegde ze er nog aan toe. "Ik heb Jackson en Lucy ook al gezien, dus iedereen is er al," vertelde ik haar met een glimlach. Alyx zei dat ze wou gaan zwemmen, volgens mij zei ze het meer tegen zichzelf dan tegen mij. "Lijkt me nu niet zo'n goed idee," zei ik lachend, terwijl ik een blik worp op mijn ingepakte voet. "We ruimen zo wel op. Ze zullen hier vast wel een veger en blik hebben, dan is het zo opgeruimd," zei ik met een glimlach. "Denk je trouwens dat Renej en Timmy seks zullen hebben?" zei ze giechelend. "Jemig, wat ben ik toch kinderachtig." Ik lachte even en haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik denk in ieder geval dat je dat niet uit kunt sluiten."

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 18:36 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Iedereen denkt dat die twee al eens seks hebben gehad of dat gaan doen, terwijl dat nog niet aan de orde is. I love that! :Y) )

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 18:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finley Nathan Smiths
    ''En wijn is het sterkste wat je kon bedenken?'' Zei hij volgensmij voor hij er zelf erg in had en ik fronste nu nogmaals. ''Goed dan, ik kom het later toch wel te weten,'' mompelde hij meer tegen zich zelf dan tegen mij waardoor ik op mijn bit leep en mijn hoofd kort afwendde. Het zal wel. ''Waar heb je trouwens die wijn gevonden?'' Ik keek op bij het horen van zijn stem en zag dat hij was gaan staan. ''Beneden,'' zei ik vaag en moest toen grijnzen. ''Dus zin om het huis wat te verkennen?'' Vroeg hij vervolgens en ik knikte met nog steeds dezelfde speelse grijns. Hij gooide mijn broek naar mij toe en ik pakte hem toch met tegenzin aan en trok hem aan tot zover het me lukte. Ik kon me echt niet focussen met z'n fles wijn op. ''Kom neefje, of ben je te lui?'' Vroeg hij met een uitdagende grijns rondom zijn lippen wat me deed opstaan en ik greep naar zijn arm en liep met hem mee. ''Te lui? Wie noem jij te lui?'' Zei ik met een kort lachje en ik hoorde stemmen vanuit de andere kamer. Renej en Timothy. Mijn blik ging kort naar Jackson en ik trok mijn wenkbrauw lichtjes op, het erotische idee dat in me opkwam maakte me alleen maar meer nieuwschierig. Ik besoot het te negeren en liep richting de trap en hield me vast aan de muur. ''Waar wil je heen?'' Vroeg ik terwijl ik voor de trap bleef staan en me naar hem omdraaide. Beneden zat Ade in de keuken en ik kon het eigenlijk niet laten om dat voor te stellen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    ''Beneden,'' had hij vaag geantwoord op mijn vraag waar hij die wijn gevonden had. Met tegenzin trok hij de broek aan die ik hem toegeworpen had en hij greep naar mijn arm toen ik naar buiten wilde gaan.''Te lui? Wie noem jij te lui?'' zei hij met een kort lachje. Net als ik hoorde Fin blijkbaar ook stemmen boven ons en hij haalde nieuwsgierig zijn wenkbrauw op, maar ik negeerde het even. Ik wilde Timmy en Renej namelijk niet gaan zitten storen. Ik trok Finley mee de kamer uit en keek even rond, dus waar zouden we eens beginnen. ''Waar wil je heen?'' vroeg Finley me dan ook en ik haalde mijn schouder op. "Misschien kunnen we van boven beginnen en daarna stilaan naar beneden gaan?" vroeg ik hem. Ik wachtte echter niet op een antwoord en ik trok hem mee de trappen op twee verdiepingen omhoog. Pfff, nu begreep ik weer waarom ik trappen zo haatte, ik was altijd zo uitgeput. Ik haalde diep adem en keek dan rond. We kwamen op een soort zoldertje terecht en nieuwsgierig keek ik even rond. De zolder bestond dus ook uit verschillende kamers. Aangezien ik de privacy van anderen niet wilde storen trok ik Finley weer lekker achter me aan als ik de trappen weer afliep. Twee verdiepingen naar beneden, zodat we nu op de gelijkvloers waren. "Dus, eerst de gelijksvloers en dan naar buiten?" vroeg ik Finley terwijl ik mijn hand al op de deurklink van de keuken hield. Ik had Finley de hele tijd al meegesleurd, dus nu mocht hij wel kiezen waar we nu eens naartoe gingen.

    (sorry, slecht stukje :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH