• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - Ender
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Finley Nathan Smiths
    "Vind je het niet een beetje vroeg voor wijn?" Vroeg ze lachend, ik verwachtte die vraag al. ''Maar ze zullen het vast wel ergens hebben. Misschien hebben ze wel een wijnkelder,'' zei ze en ik moest nu kort lachen. Ze ging er dus mee akkoord. ''Wat krijg ik er voor?'' Vervolgde ze op dezelfde uitdagende toon als die van mij daar net. Ze stak haar hand naar mij uit en ik pakte hem vast, ze voelde zacht aan zoals altijd. ''Dat zien we dan wel,'' zeg ik plagerig. ''Zullen we anders eerst op zoek gaan naar een fles wijn, dan neem ik daarna een duik,'' stelde ze dan voor en ik knikte terwijl ik nu ook van het aanrecht afsprong. We hadden nog niet eens iedereen begroet en we wouden nu al aan de drank, ik moest toegeven dat het ook niet de slimste actie zou zijn. Ik begon al langzaam aan te lopen maar had geen idee waar naar toe. ''Kun je het niet zonder?'' Vraag ik dan op een plagerige toon aan Ade en ik schud zacht lachend mijn hoofd. Ik open de deur naar de hal en kijk dan naar Adrianna. ''Ik heb geen idee waar ik heen moet dus ik volg jou wel,'' zeg ik dan en ik grijns lichtjes en geef haar ruimte om naar binnen te gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Finley pakte mijn hand vast, iets wat ik niet aan zag komen. Ik trok hem snel terug. Ik vond lichamelijk contact niet erg, in tegenstelling zelfs, maar onverwachts lichamelijk contact vond ik vaak een soort van eng. Ik schrok er vaak van. "Dat zien we dan wel," zei hij plagerig. Ik trok een pruillip, maar schoot toch in de lach. Finley spring van het aanrecht en ik volgde zijn bewegingen nauwlettend. "Kun je het niet zonder?" vroeg hij op een plagerige toon, hij schudde lachend zijn hoofd. "Jij was hier degene die wijn wou," zei ik. "Ik was wel tevreden met mijn blikje Dr. Pepper." Finley liep de keuken uit en ik volgde hem. "Ik heb geen idee waar ik heen moet dus ik volg jou wel," zei hij, met een lichte grijns op zijn gezicht. Ik liep de hal in en keek om me heen. Er waren maar drie deuren in de hal: de voordeur, de deur naar de keuken en een onbekende deur. Ik liep naar de onbekende deur en opende hem, daarachter was een trap die naar een donkere plek leidde. Met mijn hand ging ik langs de muur, op zoek naar een lichtknopje. Als snel had ik de schakelaar gevonden en knipte ik het licht aan. "Volgens mij heb ik het gevonden," zei ik, alsof ik het hele huis op zijn kop had moeten zetten om het te vinden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Finley Nathan Smiths
    ''Jij was hier degene die wijn wou,'' verdedigde ze zichzelf. ''Ik was wel tevreden met mijn blikje Dr. Pepper.'' Ik moest even lachen om haar opmerking en wachtte tot Adrianna voor mij liep. Ze koos één deur een ik volgde haar, haar hand bewoog in het donker over de muur heen - op zoek naar een lichtknopje. Niet veel later sprong het licht aan en ik knipperde een paar keer met mijn ogen. ''Volgens mij heb ik het gevonden,'' zei ze en ik rolde met mijn ogen. ''Je moest ook wel heel goed zoeken,'' zei ik met een sarcastische toon en moest daarna even lachen terwijl ik haar lichtjes de trap afduwde. Toen ik doorhad dat ze het echt had gevonden grijnsde ik lichtjes. ''Je had nog gelijk ook,'' zei ik met een knipoog en ik liep langs de flessen en tikte met mijn vingers op elke fles en pakte een random fles. Het was volgens mij nog best dure wijn ook bedacht ik me na het zien van het etiket en merk, ik had er eerlijk gezegd niet zo veel verstand van. ''Is dit goed genoeg voor U mevrouw?'' Vraag ik dan aan Ade en glimlach zwakjes en vouw mijn handen om de fles heen. Eerlijk gezegd hoopte ik dat de andere ook nog een keer kwamen, het zou best erg zijn als Ade en ik straks stomdronken waren maar aan de andere kant kon het me weinig schelen aangezien het met Adrianna was en ik daar geen bezwaar tegen had.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    "Je moest ook wel heel goed zoeken," zei Finley sarcastisch. Ik keek quasi-beledigd achterom. Ik liep de trap af, terwijl Finley zacht in mijn rug duwde. "Je had nog gelijk ook," zei hij met een knipoog. Ik stak mijn kin in de lucht en lachte even. "Wat had je dan gedacht?" De kelder stond vol met wijnrekken, in het midden van de kelder stond een tafel met wat krukken, misschien om wijn aan te proeven. Finley pakte een fles wijn uit de rekken. Ik vroeg me af of hij er verstand van had, of dat hij misschien gewoon een willekeurige fles had gepakt. "Is dit goed genoeg voor U mevrouw?" vroeg hij. Ik keek even naar de fles, alsof ik er het volle verstand van had. "Dat zullen we zo wel zien," zei ik met een knipoog, terwijl ik de fles uit zijn handen trok en met de trofee de trap op rende. Buiten scheen het zonnetje, maar er stond wel een frisse briesje. "Weet je nou al wat ik krijg als ik echt het water in spring?" riep ik naar Finley, terwijl ik de fles probeerde te ontkurken. Misschien was een kurkentrekker handig geweest. Al lopend wist ik mijn schoentjes uit te trekken. Het gras kietelde onder mijn blote voeten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Finley Nathan Smiths
    Ze keek naar de fles en het leek werkelijk of ze er meer verstand van had dan mij. ''Dat zullen we zo wel zien,'' zei ze met een knipoog terwijl ze fles uit mijn handen trok en ik niet kon tegen stribbelen. Ze hield de fles omhoog als een troffee waardoor ik moest lachen. We liepen gelijk door naar buiten waar de zon vol op ons scheen maar de wind ons de warmte niet gunde. ''Weet je nou al wat ik krijg als ik echt het water in spring?'' Riep ze naar mij en ik schudde mijn hoofd en keek hoe ze de fles probeerde te ontkurken. Ik negeerde haar vraag en rende naar binnen om vervolgens een kurkentrekker uit een van de lade te pakken en weer overdreven buiten adem buiten te komen. Een lach verscheen op mijn gezich terwijl ik de fles van haar overpakte en de kurk er af liet springen. Ik deed alsof ik diep nadacht terwijl de wijn over mijn hand heen druppelde. ''Je krijgt van mij.. Alles wat je wilt,'' zeg ik dan plagerig. Ik zet de fles aan mijn mond en voel het alcohol door mijn keel glijden. Ik had een bloedhekel aan glazen en dronk dus het liefst uit de fles - ik dacht misschien niet aan Ade maar dat kon ze vast wel door de vingers zien. ''Spring anders maar eerst in het water, dan vertel ik je het misschien,'' pest ik haar dan en ik ga zitten op een stoeltje wat op het grasveldje staat. Adrianna had al lopend haar schoenen uit gedaan en ik trok nu mijn shirt uit zodat ik misschien nog wat zou bijkleuren ook.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Finley rende het huis weer binnen en kwam even later weer terug met een kurkentrekker. Slim. Hij pakte de fles met een grote glimlach van me over. Hij liet de kurk er af springen en leek na te denken. "Je krijgt van mij...Alles wat je wilt," zei hij plagerig. "Alles?" vroeg ik lachend. Hij zette de fles aan zijn mond en dronk van de wijn. "Spring anders maar eerst in het water, dan vertel ik het je misschien," zei hij. "Eerst een slok, ik heb dorst," zei ik, terwijl ik de fles uit zijn hand griste, voordat hij wegliep naar een stoeltje. Ik zette de fles aan mijn lippen en nam een flinke teug. Ik keek even naar Finley, die inmiddels zijn shirt had getrokken. Schaamteloos liet ik mijn blik even over zijn strakke buik glijden. Ik schudde mijn hoofd even, om die gedachten weg te schudden. De fles wijn zette ik op de steiger neer. Mijn T-shirt trok ik over mijn hoofd heen en gooide ik op de steiger neer, mijn broek lag ook al snel op mijn enkels, waarna ik eruit stapte. Hoewel ik nu volop in de zon stond, was het toch wel fris in mijn rode ondergoed van kant. Ik keek over mijn schouder even naar Finley. Zonder nog veel langer na te denken nam ik een duik het water in. Het was minder koud dan ik had verwacht. De zon had het al een beetje weten te verwarmen. "Wat krijg ik?!" riep ik lachend naar Finley.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Finley Nathan Smiths
    ''Alles?'' Vroeg ze lachend. ''Eerst een slok, ik heb dorst,'' vervolgde ze terwijl ze de fles uit mijn handen ontnam en zelf een slok nam. Nee, ze had er geen problemen mee. Ze liet haar blik over mijn buik glijden en ik keek haar even kort geamuseerd aan en volgde haar bewegingen toen. Ze trok haar shirt over haar hoofd heen en daarna haar broek en ik kon het niet laten om naar haar lichaam te kijken. Het rode ondergoed trok mijn aandacht en ik zuchtte zachtjes en commandeerde mezelf om weg te kijken maar dat ging moeilijk. Ze sprong het water in en ik schrok wakker uit mijn gedachten. Ze leek niet veel last te hebben van het koude water. ''Wat krijg ik?!'' Riep ze vervolgens lachend en ik moest kort lachen en stond toen op en nam een aanloopje. Ik belandde in het water en ging even kort kopje onder, ik zwom naar haar toe en gaf haar een lichte kus op haar mond. Het was niet intens ook al had ik dat misschien wel gewild, maar dat kon ik niet maken. We waren hier nog maar net. Een lichte grijns sierde mijn lippen en ik hees mezelf op de rand en moest toch even bibberen van de koude bries. In het water viel het wel mee maar hier was het nog best koud. ''Is dit genoeg?'' Vraag ik haar dan, nog steeds licht geamuseerd. Ik stak mijn hand naar haar uit om haar naar mij toe te trekken en glimlachte zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Finley nam een aanloopje en belandde niet veel later ook in het water. Hij zwom naar me toe en vanuit het niets drukte hij een kus op mijn lippen. Een lichte grijns sierde zijn lippen, terwijl ik hem verbaasd aankeek. "Is dit genoeg?" vroeg hij, hij had nog steeds een geamuseerde blik in zijn ogen. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, je zou me alles geven," zei ik. "Was dit alles?" Ik pakte de hand die hij naar me had uitgestoken vast en trok hem weer het water in. Dat had ie kunnen verwachten. "Je dacht toch niet dat ik je nu al het water uit liet gaan?" zei ik lachend. "Het is hier net zo lekker." Het water was fris, maar niet overdreven fris. Het was lekker fris. Mijn lippen tintelden. Al wist ik niet of dat door de alcohol kwam die ik had genuttigd of de onverwachte kus van Finley, Ik gokte het eerste. Ik was niet zo snel van mijn stuk te brengen door jongens. Ik had al een heleboel jongens zien komen en gaan, maar geen enkele had echt indruk op me gemaakt. Ik hield van jongens, maar meestal voor een bepaalde tijd. Ik hield niet van vaste relaties. Alcohol daarentegen, daar hield ik wel van.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Renej Eduard Smith

    Ik zag Timothy zijn ogen even vergroten en voelde zijn hard harder gaan, omdat ik tegen hem aanzit. Ik weet dat hij nog maagd is, ooit heeft hij dit laten vallen. Ik ben er voor hem op het moment dat hij het wil doen, veel stelt het niet voor voor hem, hij steekt zijn pikkie alleen maar ergens in.
    "Ik ben ook blij dat we samen kunnen wonen nu. Eindelijk niet meer dat stiekeme gedoe rond mijn ouders..." zegt Timothy en ik knik. Zijn ouders... laat ik daar maar niets over zeggen. Die mensen staan er niet geheel achter.
    "En het feit dat we dit huis kunnen delen met onze beste vrienden maakt het natuurlijk nog veel beter," ik knik weer. Ik leg mijn hoofd tegen Timothy zijn schouder en druk een kusje in zijn hals.
    "Slapen we vannacht hier of bij jou?" Vraag ik zachtjes en kruip dan op zijn schoot, met mijn gezicht naar hem toe en leg mijn armen om zijn hals, voor zover dit lukt, en breng mijn gezicht naar het zijne.
    "Alleen slapen," glimlach ik, om hem rustig te houden. Ik druk mijn lippwn zachtjes op de zijne en geef een paar plagende kusjes. Ik streel door zijn blonde haren en glimlach breed. Ik laat een van mijn handen naar zijn hand gaan en pak deze bast, waarna ik onze vingers verstrengel met elkaar.
    "Je bent leuk, en lief, en schattig," grijns ik speeels en druk weer een zacht kusje op zijn lippen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finley Nathan Smiths
    Ze pakte mijn hand vast maar deed het tegenovergestelde wat ik verwachtte. Ze trok me het water weer in waardoor ik wild met mijn haren schudde om het weer in vorm te brengen. ''Was dit alles?'' Vroeg ze en ik moest kort lachen. ''Als je meer wilt..'' Ik hijs me nu dan toch op en loop naar de fles wijn die ik weer terug neem naar het water. Ik liet me weer langzaam zakken en bleef aan de kant dobberen. Ik nam nog een slok en bleef kort staren naar de bewegingen die Ade maakte. ''Als je meer wilt is dat niet verboden,'' herhaal ik nu mijn vorige zin maar dan volledig.
    We hadden het gewoon gezellig en het betekende niks, althans dat was wat ik altijd in mijn achterhoofd hield. Dat was ook de reden dat ik nog nooit een serieuze relatie had gehad, ik kon niet goed bepalen of ik dat nou erg vond of niet.
    Meestal was het toch alleen maar drama, vrouwen waren nou eenmaal één en al drama. Ik pakte de fles wijn vast en schudde ermee. ''Wil je nog wat nu het nog kan?'' Vroeg ik dan plagerig en bijt kort op mijn lip - die naar wijn proefde.
    Ade dronken voeren was misschien een van de leukste en tegelijkertijd domste acties ooit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Finley belandde met een grote plons naast me in het water, waar ik hem lachend aankeek. "Als je meer wilt..." Hij hees zich weer op de steiger en liep naar de fles wijn. Met de fles wijn in zijn hand ging hij het water weer in. "Als je meer wilt is dat niet verboden," zei hij. Hij schudde wat met de fles wijn. "Wil je nog wat nu het nog kan?" vroeg hij plagerig, terwijl hij kort op zijn lip beet. Het deed me niets. Ik deed me in ieder geval voor alsof het me niets deed. Finley was behoorlijk aantrekkelijk, dus ik kon niet ontkennen dat het me daadwerkelijk iets deed. Toch ontkende ik het. "Wat denk jij?" zei ik lachend. "Natuurlijk." Ik griste de fles uit zijn hand en nam een aantal grote slokken. Ik voelde de alcohol door mijn keel glijden. Het gevoel waar ik zo van hield. Ik likte langs mijn lippen en keek Finley uitdagend aan. "Wil jij ook nog?" vroeg ik aan Finley. ik keek even naar de inhoud van de fles en zwom vervolgens iets van hem af. "Je zou me eerst nog wat geven," zei ik lachend. Ik zou zijn belofte niet snel vergeten en die kus vond ik niet genoeg.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    "Slapen we vannacht hier of bij jou?" vraagt Renej zacht en voor ik het weet is hij op mijn schoot gekropen. Ik glimlach en haal mijn schouders op. "Maakt me niets uit, als we maar samen zijn." Ik draai me een beetje en laat de vergeten zak chips voorzichtig op de grond zakken, zodat ie niet meer in de weg ligt. Ik leg zachtjes mijn handen op Renej's bovenbenen en duw mezelf iets omhoog, zodat ik wat rechter zit. Renej legt zijn armen op mijn schouders en even later ontmoeten onze lippen elkaar in een zoen. "Alleen slapen," zegt hij met een glimlach en ik knik. Ik kijk uit naar onze eerste keer, maar ik heb op het moment geen haast.
    Ik vraag me af of de verwijding van mijn pupillen duidelijk is, omdat mijn ogen zelf al donkerbruin zijn. Ik laat mijn ogen langzaam dichtvallen als Renej me plagende kusjes begint te geven en ik verstrengel mijn vingers met die van hem. "Je bent leuk, en lief, en schattig." grijnst hij en een lichte lach ontsnapt mijn keel. "Als ik niet beter wist, zou ik denken dat je me juist zo snel mogelijk wil verleiden." Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem tegen me aan, waarna we een tijdje zo liggen.
    Mijn ogen schieten open en kijken uit het raam als ik buiten een luide plons hoor. Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik me realiseer wat er buiten aan de hand is. Ik maak me voorzichtig los uit Renej's omhelzing en loop naar het raam om naar buiten te kijken. Vanaf zijn kamer kan ik Finley en Ade zien zwemmen. "Pak je zwembroek," zeg ik met een grijns voor ik de deur uitloop. Ik hol terug naar mijn kamer, rits mijn tas open en graai als een bezetene zodat de helft eruit valt. Het is jaren geleden sinds ik voor het laatst gezwommen heb, terwijl dit één van mijn meest favoriete bezigheden was. Ik glimlach als ik mijn zwemshorts gevonden heb.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:17 ]


    Caution first, always.

    Finley Nathan Smiths
    ''Wat denk jij?'' Zei ze lachend en ze griste alweer de fles uit mijn handen maar ik kon niet goed tegenstribbelen. ''Natuurlijk,'' voegde ze er nog aan toe en ze nam een aantal grote slokken. Ik grijnsde breed bij het horen van haar stem. Ze zwom iets van mij af en ik zuchtte zachtjes maar bleef grijnzen. ''Wil jij ook nog?'' Vroeg ze en ik zag haar naar de fles kijken en weer terug naar mij. ''Je zou me eerst nog wat geven,'' zei ze lachend en ik rolde met mijn ogen maar zwom toen toch lichtjes naar haar toe en pakte de fles van haar over. Ik zette mijn lippen aan de fles en nam een teug en kreeg er al snel niks meer uit of wel, maar ik kon het niet goed meten. Ik draaide me half om en gooide de fles op de rand waardoor hij kapot neer belandde.
    Ik haalde mijn schouders op en draaide mij weer terug naar haar en liet mijn vingers over haar wang gaan en drukte nogmaals mijn lippen op die van haar, we waren hier nog maar net en ze vond me nu al geweldig. Dat was nieuw.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Finley zwom naar me toe en nam ook wat grote slokken uit de fles. Hij draaide zich om en gooide de fles tegen de rand van de steiger, waardoor hij kapot viel. Vervolgens draaide hij zich om en liet zijn vingers over mijn wang gaan. Ik opende mijn mond om er iets van te zeggen, maar voor ik het wist had hij zijn lippen alweer op die van mij gedrukt. Ik legde mijn handen tegen zijn borst en kuste hem terug, uit automatisme. Al snel bedacht ik me en trok me van hem los. "Waar ben ik mee bezig?" zei ik in mezelf. Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd en zwom al snel naar de steiger. Ik trok me op aan het hout, maar door de kapotte fles lag de hele steiger vol met glas. "Auw," zei ik, toen ik naar mijn hand keek, er zat een grote snee in, met daarin een stuk glas. Ik trok het stukje er voorzichtig uit en zocht vervolgens een stukje waar geen glas lag uit om me aan op te hijsen. Eenmaal op de steiger stapte ik nog een keer in een stuk glas. "Verdomme," riep ik, gevolgd door nog wat andere scheldwoorden. Op de weg naar het huis pakte ik mijn kledingstukken op, die verspreid over het glas lagen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Ik maak zometeen Renej ^^)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.