• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - Ender
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (I am really curious about Timmy's reaction :Y) )

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 12:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    (I am really curious about Timmy's reaction :Y) )

    [Ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb om te schrijven, maar ik ga het wel proberen. (:]


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    [Ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb om te schrijven, maar ik ga het wel proberen. (:]


    (Ik dwing je :p
    Grapje, take your time :Y) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    //RlN is trouwens Ender geworden ^^//


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finley Nathan Smiths
    Jackson negeerde de stemmen van Timmy en Renej en leek ze niet te willen storen, misschien kwam het omdat ik gewoon geïrriteerd was op Renej maar ik zou het totaal niet erg vinden als hun niet konden afmaken met waar ze mee bezig waren. Jack haalde zijn schouders op, ''misschien kunnen we van boven beginnen en daarna stilaan naar beneden gaan?'' Vroeg hij maar hij had zelf al blijkbaar bepaald en ik werd meegetrokken naar boven waardoor we op de zolder terechtkwamen. De zolder bestond uit verschillende kamers en ik keek net als Jackson rond en keek hem toen weer aan. Jackson leek plots van gedachten te veranderen en trok mij weer naar beneden, ik liep maar gewoon mee en haalde kort een hand door mijn haar. We stonden nu op de begane grond en Jackson had zijn hand al op de deurklink van keuken gelegd. ''Dus, eerst de gelijksvloers en dan naar buiten?'' Vroeg hij maar ik had niet het gevoel alsof ik echt een keus had. Ik rolde overdreven met mijn ogen en knikte naar de deur. ''Doe maar open,'' was het enigste wat ik uit kon brengen en ik leunde tegen de muur aan om mijn evenwicht te bewaren. Ik drukte mijn hand op die van hem en deed zo deur open gaan en wachtte tot Jackson naar binnen was gelopen. Ik haalde een hand door mijn haar heen en zuchtte zachtjes en wreef toen nogmaals in mijn ogen. We waren hier nog niet eens zo heel lang en er wa voor mijn gevoel nu al té veel gebeurd.

    Sorry mijn stukje is ook echt beroerd :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 16:31 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ender schreef:
    //RlN is trouwens Ender geworden ^^//


    [Oeh Asa Butterfield als foto, I like it. Ik zal het trouwens even veranderen!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    [Oeh Asa Butterfield als foto, I like it. Ik zal het trouwens even veranderen!]


    (Neeeee, dat is Ender :Y)
    Hahah, ja I love Asa (echt er staat asa maar je zegt Aisaa xD) )

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    Finley rolde overdreven, waardoor ik hem vragend aankeek, maar aangezien hij naar de deur knikte besloot ik het maar te negeren. ''Doe maar open,'' zei hij dan. Ik haalde mijn schouders op en opende dan de deur, waarna ik de keuken binnen liep en Ade en Alyx tegen kwam. "Hey." zei ik vrolijk tegen hun, en dan pas viel mijn blik op Ades ingepakte voet. "Wat heb jij uitgestoken?" vroeg ik haar met een opgetrokken wenkbrauw. Ergens verbaasde het me niet echt dat ze al een accident heeft opgelopen hier. Dan pas besefte ik dat die bloeddruppeltjes die ik daarnet gezien had op het grindpad vast van haar waren. Aangezien we nu toch in de keuken waren, besloot ik wat voor me uit te schenken. Ik liep naar de koelkast toe en nam een blikje cola die ik daarna dan opendeed en een slok van nam. Mijn blik gleed even van Finley die wel erg stil leek te zijn en daarna keek ik weer naar de meiden. "Dus, wat vinden jullie tot nu toe al van het huis?" vroeg ik hun om een gesprek te beginnen. Ik was erg benieuwd hoe het met hun was sinds de laatste keer dat ik hun zag. Ade had ik vanochtend wel al gezien, maar veel hadden we nog niet echt gezien. Ik nam nog een slokje van mijn cola en haalde daarna een hand door mijn warrige haren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    Zodra we binnen zijn neemt Renej de leiding en even later staan we in zijn kamer, waar hij me tegen de duur duwt. Ik kreun door de impact, al doet het geen pijn. Op dit moment kan haast alles me opwinden. "Vertel mij eens, wat wil je?" vraagt Renej en ik voel zijn heette adem tegen de huid van mij nek. Zijn handen glijden over mijn borst en tegelijkertijd voel ik zijn lippen op mijn nek. Ik ben, tot mijn eigen frustratie, nog pijnlijk onervaren en ik weet niet goed waar ik mijn handen laten moet, dus ik leg ze voorzichtig op zijn heupen. "Ik vraag je niet om seks, dat weet je. Dat doen we pas als jij er echt klaar voor bent." door zijn uitspraak schiet ik uit de droom waar ik in zit en ik realiseer me waar we mee bezig zijn. Bij het idee van full-on seks slaat mijn hart een slag over en nog niet per se op een goede manier. Ik ben nieuwsgierig en geïnteresseerd, maar ik merk ook aan mezelf dat ik nog niet volledig klaar ben. Gelukkig herinnert Renej me eraan dat er ook nog tussenwegen zijn als hij zegt: "Ik wil je wel vragen om mij nu toe te laten je van iets af te helpen." Nog altijd zuigt hij zacht aan mijn oorlel en ik krijg het met de seconde warmer. Als dan ook nog zijn vingers onder de band van mijn zwembroed verdwijnen, weet ik wat ik wil. Ik trek in een vlotte beweging mijn hoodie uit en ik trek Renej mee naar zijn bed. "Ga je gang," zeg ik, "Je weet wat ik lekker vind." maak ik met een grijns af.


    Caution first, always.

    Alyxes "Alyx" Joy Campbell
    "Ik weet het niet. Ik denk in ieder geval dat je dat niet uit kunt sluiten." antwoordde Ade schouderophalend. Toen kwamen Jackson en Finley opeens de keuken in. "Hey." zei Jackson vrolijk. "Oh, hoi jongens." zei ik. Jacksons blik gleed even langs Ades voet. "Wat heb jij uitgestoken?" Hij trok één wenkbrauw op terwijl hij dat zei. Daarna liep hij naar de koelkast, pakte er een blikje cola uit en trok het open. Finley stond er een beetje stilletjes naar te kijken. Waarschijnlijk dacht hij aan zijn actie met de wijnfles van zojuist en hield hij zich maar een beetje op de achtergrond. Jackson wendde zich tot ons. "Dus, wat vinden jullie tot nu toe van het huis?" vroeg hij. "Het is hier geweldig. Zijn jullie al achter het huis geweest?" zei ik. Ik bedacht me weer iets. "Ade kwam op het idee om vanavond een beetje het nieuwe huis in te luiden, met een groot kampvuur ofzo. Dat vond ik ook wel een heel goed idee, maar we wilden het eerst aan de rest hebben gevraagd." zei ik. "Het is niet zo koud ofzo maar een kampvuur is gewoon gezellig." Wauw Alyx, lekker nutteloze informatie zeg. Ik voelde dat ik bloosde en nam snel een slok van mijn sinas.
    (Crappy and short, ugh)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 22:00 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Adrianna "Ade" Rose Fletcher
    Ik nam net een slok van mijn sinas toen Jackson en Finley de keuken binnen kwamen. "Hey," zei Jackson vrolijk. "Hey!" begroette ik hen ook vrolijk. Ik zag dat Jacksons blik over mijn voet gleed en keek zelf ook weer even naar mijn voet. "Wat heb jij uitgestoken?" vroeg hij, met een opgetrokken wenkbrauw. "Oh, ik ben in het glas gaan staan," antwoordde ik, terwijl ik mijn schouders ophaalde alsof het niets was. "Dus, wat vinden jullie tot nu toe van het huis?" vroeg Jackson. Ik opende mijn mond om antwoord te geven maar Alyx was me voor. "Ade kwam op het idee om vanavond een beetje het nieuwe huis in te luiden met een groot kampvuur of zo. Dat vond ik ook wel een heel goed idee, maar we wilden het eerst aan de rest hebben gevraagd," vertelde ze vervolgens. Ik knikte. "Inderdaad, we hebben vast wel iets van marshmallows en dan kunnen we die roosteren en als we het glas van de steiger vegen kunnen we ook nog wel even zwemmen?" stelde ik voor. Ik keek beide jongens één voor één afwachtend aan. "Het is niet zo koud of zo, maar een kampvuur is gewoon gezellig," voegde Alyx nog toe. Ik lachte even. Ik nam zelf ook nog een slok van mijn sinas. "Dus, wat zeggen jullie er van?" vroeg ik uiteindelijk aan de jongens.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Renej Eduard Smith

    Ik merk hoe ik Timmy opwind en bijt heel zachtjes in zijn oorlel dit keer. Timothy zijn lichaam lijkt zich helemaal over te geven aan mij en ik lik langs mijn lippen wanneer hij zijn hoodie af trekt en mij meeneemt naar het bed.
    "Ga je gang. Je weet wat ik lekker vind," grijnst hij. Nu komt er op mijn gezicht een verlekkerde blik te staan en ik duw Timothy op het bed neer, waarna ik boven hem ga hangen.
    "Ik weet zeker wat je lekker vindt, maar laten we het uitbreiden," zeg ik zacht en ik zet mijn lippen op zijn borstkas, terwijl mijn handen zijn zwembroek naar beneden duwen.

    Met een lichte grijns tegen zijn borstkas aan strelen mkjn handen zijn heupen. Ik zet een paar zachte zuigplekjes op zijn borstkas en kus naar beneden. Ik zal hem wel even laten zien wat nog meer lekker is, ditkeer gebruik ik niet alleen mijn handen, ik ga even een stukje verder. Ik zet zachte, vlinderlichte, kusjes op zijn borstkas naar beneden, naar zijn navel. Tergend langzaam laat ik mijn tong er rondjes omheen draaien. Ondertussen laat ik een van mijn handen naar zijn vriend gaan en neem ik deze in de hand.
    "Hmm... ik kan niet wachten om je te voelen," kreun ik zachtjes, doelend op het moment dat het eindelijk zo ver is. Ik hervind mijn weg naar beneden en kijk Timmy in de ogen.
    "Kijk me aan, ik wil je ogen zien," fluister ik zachtjes, maar wel dat hij het horen kan. Mijn vrije hand laat ik naar zijn borstkas glijder en streek deze, terwijl ik met mijn andere hand zachtjes begin te trekken. Ik zet zachte kusjes op zijn onderbuik en laat hem eerst weer even wennen aan mijn hand, vervolgens laat ik mijn tong over zijn onderbuik gaan en verplaats mijn lippen dan naar zijn vriend, die al aardig overeind staat. Ik kijk Timmy nog altijd aan en grijns speels naar hem, waarna ik hem in de mond neem. Rustig begin ik op en neer te bewegen en gebruik mijn tong voor extra stimulans.


    [Lees op eigen risico :Y) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    "Ik weet zeker wat je lekker vindt, maar laten we het uitbreiden," grijnst Renej als hij mijn borstkas begint te kussen en tegelijkertijd mijn zwembroek naar beneden duwt. Schaamte voel ik al niet meer, maar ik voel me nog wel kwetsbaar als ik zo voor hem lig. Ik leg voorzichtig mijn handen op zijn schouders en ik voel Renej naar beneden gaan. Ik duw mijn achterhoofd nog verder in het kussen en ik knijp mijn ogen zo hard dicht dat ik sterretjes zie achter mijn oogleden. Als ik Renej's tong op mijn navel voel en hem me daarna voel vastpakken, snak ik naar adem. "Hmm... ik kan niet wachten om je te voelen," zegt Renej kreunend en dit maakt het alleen nog maar moeilijker om rustig te blijven ademen. "Kijk me aan, ik wil je ogen zien." hoor ik Renej dan zeggen. Ik open mijn ogen een beetje en kijk met een glimlach naar beneden. Op dat moment begint Renej zijn hand te bewegen. Hij blijft kusjes geven en ik geniet een moment van de zachte aanrakingen. Ik kreun hard en lach als ik ineens zijn tong voel en daarna zijn hele mond. Ik streel mijn vingers door zijn haar en als Renej zijn hoofd op en neer begint te bewegen, leidt ik zijn bewegingen met mijn handen. Na twee seconden realiseer ik me dat die actie niet bepaald fijn is voor Renej en meteen haal ik mijn handen weer weg, zodat hij zelf z'n gang kan gaan. "Renej," kreun ik met een zucht, mijn ogen weer dichtgeknepen.

    [Ugg, sorry. Dit is de eerste keer dat ik 16+ schrijf in een RPG. Het is überhaupt de eerste keer dat ik 16+ schrijf in het Nederlands... :') Bear with me, my man.]


    Caution first, always.

    Renej Eduard Smith

    Toen hij zijn ogen opende en naar mij keek voelde ik een vlaag van trots door mijn lichaam trekken. Mijn vriend, mijn blonde gozer, mijn Timothy O'Shea!
    Zijn luide kreun was mij niet ontgaan, en ik moet toegeven, zelf is het mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. Ik voel mijn eigen vriend tegen het stof van de zwembroek duwen en ik kreun zachtjes, ook al heb ik mijn mond vol. Ik vind het heerlijk als Timmy mij begeleid en vind het best jammer als hij daarmee stopt. Ik vind het helemaal niet erg als hij mij een beetje helpt. Hoe meer plezier ik hem geef, hoe meer plezier ik erin heb het hem te geven.
    "Renej," kreunt Timothy met een zucht onder mij. Ik kijk naar zijn gezicht en zie dat zijn ogen dichtgeknepen zijn. Ik laat hem een stukje uit mijn mond glijden en laat mijn tong over het topje strelen.
    "Toe maar," kreun ik met een hese stem. "begeleid me, doe met me wat je wilt," ditmaal klonk ik wat zwoeler en uitdagender, of zoals mijn ex het noemde; sletterig.
    Ik pak zijn hand beet en trek deze naar mij toe, zodat hij in mijn hals komt te liggen. Vervolgens geef ik kusjes op de gehele lengte en neem hem dan weer in de mond, rustig ga ik op en neer, terwijl ik èèn van mijn handen naar zijn ballen ga en deze zachtjes masseer. Rustig sluit ik mijn ogen zodat ik me kan concentreren op mijn werk. Heel, maar dan ook heel af en toe gebruik ik kort mijn tanden, niet te veel, maar wel zodat hij dit voelt. Dit heb ik gemist...


    [Nou, ik vind dat je het behoorlijk goed doet! (Y) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.