• Een hechte groep vinden heeft besloten samen te gaan wonen. Één van de vrienden heeft het huis van zijn/haar ouders gekregen en kan niet wachten om er met zijn/haar beste vrienden in te trekken. Maar is het wel een goed idee? Er ontstaan meningsverschillen, conflicten, maar ook wordt de onderlinge band hecht. Ze delen lief en leed met elkaar. Zal dit de beste tijd van hun leven worden of niet? It’s up to you!

    Dit RPG gaat dus over een groep van acht vrienden (als het storm loopt wil ik het aantal eventueel verhogen) die samen gaan wonen. Ze kennen elkaar dus ook, dus dat kan betekenen dat er ook al relaties zijn ontstaan. Ook kunnen er wel een paar mensen familie laten zijn, maar niet al te veel mensen want het is ook niet leuk als iedereen familie van elkaar is, dus als je met iemand wilt afspreken om jullie personages broer en zus te laten zijn vind ik het fijn dat jullie het eerst vragen. Het huis ligt buiten de stad. Het grootste gedeelte zal zich af spelen in het huis, maar je bent ook vrij om naar de stad of ergens anders heen te gaan met je personage. Als alle personages zijn ingeleverd ga ik de slaapkamers verdelen en eventueel een plattegrond maken van het huis.

    Rollen:

    Meisjes:
    - Alyxes “Alyx” Joy Campbell - AnnaxElsa
    - Adrianna "Ade" Rose Fletcher - Mamo
    - Lucy Hailey Johnson - VladiFerr
    - Elanore Elija Woodward - Pwettyness

    Jongens:
    - Finley Nathan Smiths - CurIs
    - Jackson Markus Tyson - Raccoon
    - Renej Eduard Smith - Ender
    - Timothy 'Timmy' O’Shea - Newton


    Regels:
    - Minimaal rond de 250 woorden per bericht.
    - Geen perfecte personages, maar ik wil ook niet dat elk personage een probleemkind is, overdrijf dus ook niet met je personages.
    - Als je voor langere tijd niet aanwezig kunt zijn, meld dit dan. Als het niet gemeld is en je reageert een week niet, lig je er zonder een pardon uit.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.
    - 16+ mag, graag wel onder een spoiler zodat de mensen die het niet willen lezen, het over kunnen slaan.
    - Alleen Mamo maakt nieuwe topics aan.
    - Wees creatief. Alles mag in dit topic. Zorg er ook voor dat het een beetje leuk blijft om te spelen.
    - Blijf wel realistisch.
    - In ABN typen is een must, ook gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht, maar dat lijkt me vrij logisch.


    Het huis:
    Buitenkant
    De woonkamer
    De keuken
    De slaapkamers, ze zijn natuurlijk niet allemaal precies hetzelfde.
    De badkamer, het huis heeft in totaal drie badkamers.
    Plattegrond begane grond
    Plattegrond eerste verdieping
    Plattegrond zolder

    Het huis ligt aan een meertje waar in gezwommen kan worden, er is daar ook een aanleg steiger. Er is een rubberen motorbootje en een roeibootje waarmee gevaren kan worden. Er is ook een schuur die leeg staat, daar kunnen de jongeren van alles in kwijt (denk aan pooltafels of misschien iets voor een hobby of zo).

    Verdeling van de slaapkamers:
    Slaapkamer 1: Elanore
    Slaapkamer 2: Jackson
    Slaapkamer 3: Finley
    Slaapkamer 4: Adrianna
    Slaapkamer 5: Timmy
    Slaapkamer 6: Lucy
    Slaapkamer 7: Alyxes
    Slaapkamer 8: Renej



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Finley Nathan Smiths
    Jackson was weer zeer vrolijk en ik leunde verveeld tegen de deurpost aan en hoefde mijn mond ook niet open te trekken aangezien het woord al voor me werd gedaan. ''Wat heb jij uitgestoken?'' Vroeg hij aan Ade en ik keek haar even kort afwachtend aan. ''Oh, ik ben in het glas gaan staan,'' antwoordde ze terwijl ik kort en lichtjes grijnsde achter Jackson langs. "Dus, wat vinden jullie tot nu toe van het huis?'' Vroeg Jackson toen en ik keek beide meisjes aan. "Het is hier geweldig. Zijn jullie al achter het huis geweest?" Zei Alyx en ik fronsde bij het horen van haar enthousiasme. Alyx was erg enthousiast, meestal - dat kon je van mij niet altijd zeggen. ''Ade kwam op het idee om vanavond een beetje het nieuwe huis in te luiden met een groot kampvuur of zo. Dat vond ik ook wel een heel goed idee, maar we wilden het eerst aan de rest hebben gevraagd,'' vertelde Alyx die het idee van Ade blijkbaar verwoordden. ''Inderdaad, we hebben vast wel iets van marshmallows en dan kunnen we die roosteren en als we het glas van de steiger vegen kunnen we ook nog wel even zwemmen?'' Voegde Ade er aan toe en gaf ons beide een blik. ''Het is niet zo koud of zo, maar een kampvuur is gewoon gezellig.'' Ade lachte en nam nog een slok van haar sinas. Zolang er maar wat drank was vanavond dan vond ik het niet zo erg, ik hield wel van gezelligheid - in het bijzijn van mensen enzovoort. Er was niks mee tot ze me gingen irriteren. ''Dus, wat zeggen jullie ervan?'' Vroeg Ade uiteindelijk aan ons en ik gaf een korte blik op Jackson en trok lichtjes mijn wenkbrauwen op. ''Zolang er maar wat te drinken is,'' zei ik met een zwak grijnsje gesierd op mijn gezicht en ik wrong me langs Jackson naar de koelkast en zuchtte bij het zien dat er niet echt iets was waar ik zin in had. In plaats van zelf een blikje te pakken kwam ik achter Jackson te staan en pakte het blikje uit zijn handen en nam een slokje. Daar waren we neven voor toch?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 23:17 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    "Oh, hoi jongens." begroette Alyx ons terug en ook Ade zei vrolijk hey. Bij mijn opmerking gleden de blikken van de meisjes ook naar Ade's voet. "Oh, ik ben in het glas gaan staan," zei ze schouderophalend alsof het niets was. "Oeh, was vast niet echt fijn." mompelde ik met een pijnlijke blik. Niet echt beseffend van wie of waar dat glas was. "Het is hier geweldig. Zijn jullie al achter het huis geweest?" vroeg Alyx en ik schudde mijn hoofd. "Nog niet, wat is daar te zien dan?" vroeg ik nieuwsgierig en met een lichte grijns rond mijn lippen. "Ade kwam op het idee om vanavond een beetje het nieuwe huis in te luiden met een groot kampvuur of zo. Dat vond ik ook wel een heel goed idee, maar we wilden het eerst aan de rest hebben gevraagd," vertelde ze vervolgens, waarop Ade instemmend knikte en zelf ook begon met vertellen. "Inderdaad, we hebben vast wel iets van marshmallows en dan kunnen we die roosteren en als we het glas van de steiger vegen kunnen we ook nog wel even zwemmen?" ze keek Finley en mij afwachtend aan, maar voor dat ik kon antwoorden voegde Alyx er nog wat bij."Het is niet zo koud of zo, maar een kampvuur is gewoon gezellig," zei ze waarbij Ade even moest lachen en er ook een glimlach rond mijn lippen ontstond. "Dus, wat zeggen jullie er van?" ''Zolang er maar wat te drinken is,'' zei Finley met een zwak grijnsje en ik keek hem kort en licht grijzend aan, waarna ik me weer richtte op de meisjes. "Ja klinkt een goed plan." zei ik tevreden let een glimlachje. Finley passeerde om ook naar de koelkast te gaan, maar in plaats daarvan kwam hij gewoon achter me staan en nam hij zonder pardon het blikje cola uit mijn handen, waardoor ik hem even met opgetrokken wenkbrauwen aankeek, maar hem dan gewoon liet doen. "Hé, Alyx. Heb je, je gitaar bij je? Dan kunnen we nog wat spelen bij dat kamp voor ofzo?" stelde ik dan voor. Net als haar speelde ik ook gitaar en had ik hem natuurlijk ook mee. Alleen waren de klanken van mijn gitaar wat zuiderser dan die van haar, maar uit allebei kwam wel een mooie klank en zeker als je ze samen combineerde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Zo stil als vandaag is het nog niet geweest hier. Hup hup :Y) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Timothy 'Timmy' O'Shea

    Als Renej kreunt, duw ik mijn vingers nog harder in zijn schouders. "Toe maar," hoor ik Renej zeggen. Zijn stem klinkt hees en dat maakt me alleen nog maar meer opgewonden. "Begeleid me, doe met me wat je wilt," zegt hij uitdagend en geniet van hoe sexy het klinkt. Ik merk haast niet dat mijn hand wordt vastgepakt en dat deze op zijn hals wordt gelegd. Renej begint me kusjes te geven en het voelt geweldig, maar ik mis de warmte van zijn mond. Ik glimlach tevreden als hij me weer in zijn mond neemt en op en neer begint te bewegen. Ik houd mijn hand op zijn hals, maar krul mijn vingers zachtjes om zijn nek, waarna ik zijn hoofd sneller op een neer laat gaan. Ik heb nauwelijks door dat mijn heupen van het bed komen en omhoog schieten en ik probeer mezelf te kalmeren. Ik weet dat Renej niet snel van slag is, maar ik wil hem geen pijn doen. Als één van Renej's handen naar andere plekken van mijn lichaam gaan en hij me begint te masseren, valt mijn mond open en ik begin te hijgen. Ik voel heel soms een hint van zijn tanden, maar het gevoel is welkom en het houdt mijn aandacht erbij. Een aantal minuten liggen we zo, totdat ik voel dat het einde eraan komt. "Renej," kreun ik en ik en ik tik hem zachtjes op zijn nek om zijn aandacht te krijgen. "Ik ga bijna--" meer krijg ik niet uit mijn mond, maar ik hoop dat ik hem zo voldoende heb gewaarschuwd.


    Caution first, always.

    [Newton --> Oropher.]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:20 ]


    Caution first, always.

    Lucy Hailey Johnson. Outfit

    'Dat is je geraden!' hoorde ik Jack nog roepen. Ik sloot de deur achter me dicht en zuchtte diep. Dit was toch de droom van iedere vriendengroep! Ik besloot mijn spullen te halen van beneden. Ik liep de trap af en hoorde geluiden uit de kamer van Renej. Mijn kop verschiet in tien kleuren tegelijkertijd. Mijn spullen zouden later nog wel komen. Die twee hadden nu tijd voor zichzelf en ik hoefde daar niet bij te zijn.
    Ik liep de keuken in en pakte een colaatje om vervolgens de andere te zoeken. Ik zag Jack staan samen met Fin en Alexys. Ik hoorde de laatste woorden over gitaren.
    'Hey,' zei ik, en ik klikte mijn blikje open. 'Ik heb mijn mond harmonica bij me. Ik kan vast wel iets meespelen.'
    Ik glimlachte en haalde een hand door mijn bruine lokken.
    'Oh en trouwens,' zei ik. 'Ik zou maar niet naar Renej gaan. Die heeft zijn momentje met Timmy.'
    Ik dronk een slokje uit mijn blikje en staarde even naar Fin. Om vervolgens mijn blik neer te slaan en dan even naar Alexys te kijken. Ik grijnsde naar haar.
    'Jij hebt het hier zeker gezellig met de jongens' zeg ik en ik geef haar een knipoog.


    "Rebellion's are build on hope"

    Renej Eduard Smith


    Ik voel dat Timmy zijn hand in mijn hals beweegt en ga mee op de snelheid die hij aanneemt. Zijn heupen schieten een aantal keren omhoog en ik haal rustig adem door mijn neus. Heerlijk als hij zo het initiatief neemt. Ik gebruik mijn tong nog even wat meer en blijf masseren met mijn andere hand.
    "Renej," ik voel een tikje in mijn nek en kijk hem aan nadat ik mijn ogen geopend heb. Ik weet wat hij wil zeggen, ik weet dat hij zo gaat komen.
    "Ik ga bijna--" Als het nu kon had ik zacht gegrinnikt. Ik ga nog even door en laat hem dan langzaam uit mijn mond glijden. Ik handel het laatste rustig af met mijn hand en kruip naar boven, zodat ik hem kan kussen. Ik laat mijn lippen over de zijne vegen en kijk hem met een glimlachje aan.
    "Kom dan..." fluister ik uitdagend en trek zachtjes verder met mijn hand. Zachtjes grinnik ik en ik zet mijn lippen in zijn hals om er nog een zuigplek te plaatsen. Het maakt me niets uit dat onze vrienden het zien, het is juist leuk hun reacties te zien. Ik geniet daar van, net zoals nu, wat ik met Timmy doe.
    Rustig haal ik mijn lippen weer uit zijn hals en kijk hem aan met een kleine grijns.
    "Je bent leuk als je zo ligt te genieten," prevel ik zacht en druk mijn lippen weer op die van hem.


    [Sorry, zwak stukje]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alyxes "Alyx" Joy Campbell
    "Hé, Alyx. Heb je, je gitaar bij je? Dan kunnen we nog wat spelen bij dat kamp voor ofzo?" suggesteerde Jackson. "Ja, ik heb hem mee! Nog nieuwe liedjes geleerd ofzo?" vroeg ik. Ik vond het leuk om samen te spelen met Jackson. Zijn gitaar had nét een beter geluid, maar die was dan ook niet zo oud als de mijne. Samen klonken ze erg goed. Opeens viel Lucy binnen. Ze moest ons gehoord hebben, want ze mengde meteen. "Hey. Ik heb mijn mondharmonica bij me. Ik kan vast wel iets meespelen." Ze klikte haar blikje cola open. Ze haalde een hand door haar haar. "Oh en trouwens, ik zou maar niet naar Renej gaan. Die heeft zijn momentje met Timmy." vervolgde ze. Ze keek even naar Fin en toen naar mij. Ze grijnsde. Ik grijnsde terug. "Je hebt het hier zeker gezellig met de jongens?" vroeg ze. Mijn grijns werd nog breder terwijl ik mijn hoofd schudde. "Jij verandert ook nóóit hè?" zei ik nog steeds hoofdschuddend. Ze gaf me een knipoog. "O ja Luce, we wilden vanavond het huis inluiden met een kampvuur ofzo. Wat vind jij ervan? Al denk ik niet dat we het veranderen als alleen jij het niet wil." Ik grinnikte.

    s]Kort stukje...[/s

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:16 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Bumb


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jackson Markus Tyson -Outfit

    "Ja, ik heb hem mee! Nog nieuwe liedjes geleerd ofzo?" vroeg ze me en ik knikte en grijnsde dan. "Ja, tuurlijk jij?" vroeg ik haar terug. Ik had enkele nieuwe liedjes geleerd zoals, van Aviici en van Lana Del Rey, maar ook nog vele andere. De deur ging open en Lucy kwam binnen gelopen. Ze had ons vast gehoord, want meteen mengde ze zich bij het gesprek "Hey. Ik heb mijn mondharmonica bij me. Ik kan vast wel iets meespelen." zei ze en ik glimlachte en knikte. Lucy nam zelf ook een blikje cola en haalde een hand door haar haren. "Oh en trouwens, ik zou maar niet naar Renej gaan. Die heeft zijn momentje met Timmy." zei ze en ik lachte even. "Ja dat weten we allemaal ondertussen al." grijnsde ik terug. "Je hebt het hier zeker gezellig met de jongens?" vroeg Lucy aan Alyx, ze zag vast niet dat Ade naast haar zat. "Jij verandert ook nóóit hè?" zei Alyxes hoofdschuddend en geamuseerd keek ik de meiden aan. "O ja Luce, we wilden vanavond het huis inluiden met een kampvuur ofzo. Wat vind jij ervan? Al denk ik niet dat we het veranderen als alleen jij het niet wil."zei ze dan en ik knikte ook als teken dat we het hier allemaal al over eens waren en ook ik keek afwachtend naar Lucy


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucy Hailey Johnson. Outfit

    'Ja dat weten wij ondertussen al' zei Jack met een grote grijns en hij kreeg gelijk een grote glimlach terug.
    Jij verandert ook nóóit hè?" zei Alyxes hoofdschuddend en ik begon te lachen. Ik zag Ade zitten en gaf haar gelijk ook een glimlach en een knipoog. 'O ja Luce, we wilden vanavond het huis inluiden met een kampvuur ofzo,' ik keek op naar Jack en had mijn hoofd even schuin hangend. 'Wat vind jij ervan? Al denk ik niet dat we het veranderen als alleen jij het niet wil.'
    Ik moest lachen. Dat had ik al verwacht.
    'Ik vind het prima,' zei ik en ik nam nog een slok van mijn cola. 'Zolang het niet een inwijdings ritueel word waar ik te dupe van word. Omdat de heren het leuk vinden om me het meer in te gooien.'
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en grinnikte.
    'Of was dat al het stiekeme plan van de neefjes?' zei ik plagerig.


    "Rebellion's are build on hope"

    (AnnaxElsa --> Curuxa)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ender >>> Velnias


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.