• Ola. Colton. :Y)
    Louis. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:24 ]


    Danmarks Dynamite.

    Kerberos schreef:
    (...)

    LIAM. ALEKDJMD.

    AHFKJSGIOED


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    I'm exhausted. Ik ga lekker slapen. Byes. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik zit nog catching fire te kijken :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    Ik zit nog catching fire te kijken :')

    oeh


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Verdorie. Waarom is Lou zo ongelooflijk sexy omfg.


    Reality's overrated.

    I'm so fucking done. I don't know, but maybe I should stop everything. Stop all the fucking things. Because at the end, it turns out negative for me.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    I'm so fucking done. I don't know, but maybe I should stop everything. Stop all the fucking things. Because at the end, it turns out negative for me.


    You tell me? :c


    That is a perfect copy of reality.

    Keaton schreef:



    :c?


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga mijn dingetje plaatsen. ^^
    ik zal het ook hier neerzetten. :3


    •*• Lululu •*•

    Ik durf niet zo goed als eerste. :'D
    Naja.:

    Voor mijn doodly-doodle love; Gabs. ^^




    I dont wanna waste the weekend, if you dont love me, pretend a few more hours, then its time to go.
    As my train rolls down the east coast I wonder how you keep warm, it's too late to cry.
    To broken to move on and still i cant let you be.
    Most nights i hardly sleep, don't take what you dont need from me.
    Its just a drop in the ocean, a change in the weather.
    I was praying that you and me might end up together.
    Its like wishing for rain as i stand in the desert, but i'm holding you closer than most.
    Cause you are my heaven, misplaced trust and old friends.
    Never counting regrets, by the grace of god i do not rest at all.
    In new England as the leaves change.








    Ja, ja, ja, ja! <3
    Ten eerste wil ik eventjes zeggen dat ik echt super veel van je houd, hoe vaak ik dat ook wel niet heb gezegd. Ik besef dat ik dat de laatste tijd helemaal niet zo veel heb gezegd omdat ik nogal afwezig was, dus ik moet het maar eens vaker gaan zeggen: Je bent echt geweldig en zo ontzettend lief. Ik ben echt super blij dat ik je heb getrokken voor vandaag maar ik wil eerst eventjes iets zeggen. Dit is misschien niet helemaal zoals je verwachte maar dit is een hele belangrijke herinnering van mij en ik wilde die graag met jou delen:

    Dus het begon allemaal toen ik nog in Spanje woonde. Ik was toen, ook al zeg ik het zelf, zo’n klein schattig mormel die als ieder kind van die leeftijd een paar tanden miste. Na een half jaar in klas één te hebben gezeten, voelde ik mij daar al helemaal thuis. Ik was wel vrienden met iedereen want ik viel daar nogal op met mijn haren en huid. Ja, het was duidelijk dat ik niet Spaans was hehe. Ik had daar allemaal vriendinnetjes en v riendjes, maar ik had toch één jongen die een speciaal plekje in mijn hart had. We speelden altijd met elkaar, we waren eigenlijk gewoon altijd bij elkaar. Ik was toen nog te stom en naïf om te snappen wat ‘verkering’was maar dat hadden we dus blijkbaar. Ik heb altijd gewoon gedacht dat ik hem als een goede vriend zag maar blijkbaar had hij heel schattig gevraagd of ik zijn vriendinnetje wilde zijn en dat op 14 februari. Ik kan mij nog herinneren dat die dag de zon nog scheen ook al was het nog half winter waardoor ik een dikke trui aan had gekregen. Ik was toen nog te klein om te beseffen dat het Valentijns dag was, maar de moeder van de jongen vond dat hij zijn ‘charmes’ maar op mij moest proberen. Dus hij kwam in die middag naar mij toe met een klein pakje in zijn hand. Hij duwde het in mijn vingers en vertelde dat ik het pas open mocht maken zodra school klaar was. Dus ik speelde gewoon verder en vergat het pakje tot dat het tijd was om naar huis te gaan. Samen met mijn moeder opende ik het pakje en daar zat toch zoiets schattigs in! In Spanje is het een soort van gewoonte om kleine meisjes vlak na hun geboorte gaatjes te laten schieten, oorbellen hoort gewoon bij het vrouw/meisje zijn. In het pakje zat een klein doosje met allemaal hartjes erop en daarin zaten hele mooie oorbelletjes in, maar echt de schattigste die je kan bedenken als klein zevenjarig meisje. Het waren roze kleine hartjes met daarin een roze glimmend steentje in. Maar wat hij niet had bedacht was dat ik als Nederlands meisje, helemaal nog geen gaatjes had! Dus diezelfde dag nog ben ik naar de apotheek gegaan en heb ik gaatjes laten schieten. En bang dat ik toen was! Ik was zo bang dat ik Aniek nu een trauma heb laten oplopen waardoor zij het zelf vertikt om gaatjes te laten schieten. :’D En toen liep ik drie maanden later trots voor het eerst met deze prachtige oorbellen naar hem toe terwijl ik hem vrolijk toelachte! Ik heb nadat ik weer naar een ander land was vertrokken heb ik nooit meer contact met hem gehad, maar door andere vrienden weet ik dat hij het nog een lange tijd vaker over mij had. En ja, misschien geloof je het niet, maar ik heb het doosje met de oorbelletjes nog steeds. Ze hebben een speciaal plekje gekregen in een lade en dit was waarschijnlijk het meest schattige ding wat ik ooit heb gekregen.


    En misschien denk je nu wel van: “Waarom wilt zij nu dat ik dit weet, wat een bullshit allemaal!” , maar ik wist eigenlijk gewoon meteen dat ik dit verhaal met jou wilde delen als jouw Valentijns geschenk. Dus mijn excuses voor de spelfouten, je weet hoe ik ben daarin hihi. Dus lieve Gabs, Marlijnie houdt suuuuuper veel van jou en dat mag je never nooit vergeten hihi. Love you babe, Happy Valentine’s day! <3
    -xxx-


    •*• Lululu •*•

    Die van mij komt vanmiddag later, maar ik heb iets voor mijn allerliefste marie <3


    Miep

    I just, Marlijnie. Het is echt zo'n schattig berichtje. <3


    Danmarks Dynamite.

    Lieve Demi, happy valentines day! <3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 8:07 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn bericht is niet bepaald spectaculair ofzo, maar ze zit niet meer in het topic en ik ken haar verder ook niet echt, dus ik heb een collage achtig iets gemaakt :3