• Ola. Colton. :Y)
    Louis. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:24 ]


    Danmarks Dynamite.

    Hello. Volgens mij mis ik hier teveel... Hmm.
    Maar goed. Ik geef mijn cadeautje denk ik zaterdag. Morgen ben ik er niet. Zoals vele dagen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk gewoon in pb of gb, guys.


    Danmarks Dynamite.

    Ik dacht gb :3
    Kunnen we niet gwn beter allemaal anders vandaag doen? Want als je met je famililie pakjesavind ciert krijgt ook niet de helft op een andere dag.

    Ik ben nog bezig en nu ben ik aan het leren voor Bio :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor alle mensen die boos op me zijn, waarom? Ik ben nu toch wel benieuwd wat ik heb geflikt als ik van Gabe krijg te horen dat jullie je eigen redenen hebben om me te negeren.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hoe wil je dat doen Aline, want de helft is niet eens online. :')


    Danmarks Dynamite.

    En ik ga nu toch weer m'n serie'tje kijken. Frederikje. <3
    Dus voor ik er weer ben is het zaterdag. Want morgen zit ik op school en moet ik werken, dus beslis snel want nu ben ik er nog. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Keaton schreef:
    Hoe wil je dat doen Aline, want de helft is niet eens online. :')


    Idk :')

    Fuif is met Duivis, lalalala.


    Danmarks Dynamite.

    Nja ik dacht dat het fijner was om het donderdag te krijgen dan zaterdag. Maar degenen die er vrijdag gwn zijn kunnen gwn vrijdag toch? :3

    Botje schreef:
    Nja ik dacht dat het fijner was om het donderdag te krijgen dan zaterdag. Maar degenen die er vrijdag gwn zijn kunnen gwn vrijdag toch? :3


    Maakt het een verschil? Een dag later of eerder? Het is gewoon niet op valentijnsdag, ik zie het verschil niet. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Keaton schreef:
    Fuif is met Duivis, lalalala.


    Is dat van een lied? xd

    Botje schreef:
    (...)

    Is dat van een lied? xd


    Reclame, omg.


    Danmarks Dynamite.

    020314 schreef:
    (...)

    Maakt het een verschil? Een dag later of eerder? Het is gewoon niet op valentijnsdag, ik zie het verschil niet. :')


    Nja. Het lijkt me fijner dat een paar het eerder jrijgen en de rest gwn goed dan dat een paar later krijgen. Maar zo kijk ik er naar.

    Botje schreef:
    (...)

    Nja. Het lijkt me fijner dat een paar het eerder jrijgen en de rest gwn goed dan dat een paar later krijgen. Maar zo kijk ik er naar.


    Tsja. Ik vind er nog steeds geen verschil, want het idee is niet weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you