• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]


    Your make-up is terrible

    Leuk, Mitchell en ik waren uit eten geweest. :3


    Your make-up is terrible

    Ik heb net Pirates of the Caribbean gekeken. Davy Jones zei echt 'knor'. Lol


    I dress to kill, but tastefully

    Was erg leuk! Ik was gelukkig al om 12:50 uit dus wij zijn de hele middag samen geweest en hij is sinds 22:15 ongeveer weg.
    Samen film gekeken en gewoon wat gezeten en dergelijke. :Y)

    Een klasgenootje deelde vandaag zijn chocola met mij in de trein, maar verder heb ik niks gedaan. Doe nooit iets met valentijn.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik had de beste Valentijnsdag ooit (bloos)


    26 - 02 - '16

    Mijn vriendinnen en ik hebben elkaar gewoon benoemd als Valentijn. :') We zijn allevier zo single als het maar kan, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hadden zo'n actie op school, je kon dan 1 euro betalen en dan kon je anoniem een zakje snoep (vorig jaar was het een roos) naar iemand sturen. Maar we hebben zo'n aardig meisje op school en zij had daar 15 euro aan uitgegeven. Heel veel mensen uit onze klas kregen zo'n zakje, maar er was een jongen en die kreeg niks, dus zei die zo: "Nou dan pak ik wel mijn broodje eiersalade..." Ik ging echt helemaal stuk.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Echt fuck off die mensen bij mij op school. Heb ik blijkbaar gisteren heel de namiddag met een stukje basilicum tussen mijn tanden rondgelopen en niemand die mij dat even meld. Echt thanks a lot --'

    Maar dat terzijde, ik heb echt de liefste vriend ter wereld, want ik ben gisteren naar Ellie Goulding geweest (kreeg tickets voor mijn verjaardag) en het was echt super leuk. Ik was zo blij toen ik daar was, niet normaal. En ik kreeg dan nog eens 3 grote rozen en een mooie ketting van hem. En hij had een mojito klaarstaan toen ik thuis kwam van school. Lief lief lief. Was ook de eerste keer dat ik iets voor valentijn kreeg, dus ik was echt super blij met alles en was echt in mn nopjes gisteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    VitaIncoluma --> AbbySciuto


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Zyra schreef:
    Echt fuck off die mensen bij mij op school. Heb ik blijkbaar gisteren heel de namiddag met een stukje basilicum tussen mijn tanden rondgelopen en niemand die mij dat even meld. Echt thanks a lot --'

    Maar dat terzijde, ik heb echt de liefste vriend ter wereld, want ik ben gisteren naar Ellie Goulding geweest (kreeg tickets voor mijn verjaardag) en het was echt super leuk. Ik was zo blij toen ik daar was, niet normaal. En ik kreeg dan nog eens 3 grote rozen en een mooie ketting van hem. En hij had een mojito klaarstaan toen ik thuis kwam van school. Lief lief lief. Was ook de eerste keer dat ik iets voor valentijn kreeg, dus ik was echt super blij met alles en was echt in mn nopjes gisteren.

    O, dat is zo hatelijk! Dat heb ik altijd met uitgelopen mascara, dan zegt niemand er wat van en schrik ik als ik mezelf in de spiegel zie. Ik waarschuw mensen altijd als ze wat tussen de tanden oid hebben.
    Maar wel ontzettend lief dat je vriend zo heeft uitgepakt met Valentijnsdag! Ik heb mezelf maar een game gegeven, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een vriendin tot Valentijn benoemd. Verder heb ik er weing aan gedaan :p


    Tijd voor koffie.

    Lawl!
    Dit zag ik bij een quiz staan:

    "Compliment gekregen door een Crew Lid voor mijn storie"

    Zo achterlijk.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een leuke avond met mijn vriend gehad voor Valentijnsdag, hoe vind je die. Het kan me echt niet uitmaken dat ik niks gekregen heb. Krijg al zoveel van die jongen.


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    (...)
    O, dat is zo hatelijk! Dat heb ik altijd met uitgelopen mascara, dan zegt niemand er wat van en schrik ik als ik mezelf in de spiegel zie. Ik waarschuw mensen altijd als ze wat tussen de tanden oid hebben.
    Maar wel ontzettend lief dat je vriend zo heeft uitgepakt met Valentijnsdag! Ik heb mezelf maar een game gegeven, haha.
    Ja inderdaad. Ik heb heel de avond gelachen gewoon omdat ik zo blij was met mijn armband en mijn Ellie. Haha. Wat kan hij toch lief zijn en inderdaad ik voelde me echt belachelijk, zeker omdat ik ook tegen de assistent die ons labo leidde heb staan praten. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoi. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it