• Aangezien ik een nieuwe story ga beginnen, wil ik hier natuurlijk wel een cover bij. Ik heb enkele eisen en enkele afbeeldingen die ik er sowieso in wil of afbeeldingen die gerelateerd zijn tot hetgeen die ik aanbied.

    Afbeeldingen:
    De Olympische Ringen.
    Rio de Janeiro.
    Een dame op de balk.
    Een gouden medaille.

    Toelichtingen over de afbeeldingen:
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van de Ringen, zolang het maar alleen de Ringen zijn.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van Rio de Janeiro, zolang het maar een 'tumblr-achtige' foto is, in het verticaal.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van iemand op de balk, de brug of de sprong. Zolang dit maar een hd-foto is aangezien dit een belangrijk onderdeel is van mijn story/de cover, en het moet dan een foto zijn van de Spelen in 2012. :]
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van een medaille, zolang het maar eentje is van de Zomer Spelen van 2012. De kleur maakt niet uit, maar ik heb liever goud. En bij deze afbeelding gaat het vooral om de medaille en de hand, niet de dame erachter.

    Eisen:
    - Het moet een verticale cover zijn.
    - Er moet Olympic Games 2016 op staan, in het liefst witte of blauwe, blok letters.
    - Ik wil er geen usernames op hebben staan, en zo nodig vermeld ik in de story dat jij de cover hebt gemaakt als je dat wenst.
    - Wees verder vrij in dingen, als je dingen anders wilt hebben dan ik heb staan mag je het altijd melden.
    - Het heeft geen haast; ik ga nog niks online zetten voorlopig!

    Alvast onwijs bedankt voor de moeite!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 19:57 ]

    Oh, zie nu de blauwe of witte letters. Pas het even aan (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Voilà


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zouden jullie ook een cover kunnen maken van een dame op de brug/sprong? :] Dan kan ik kijken wat ik leuker/mooier vindt staan!

    Hanaemi schreef:
    Aangezien ik een nieuwe story ga beginnen, wil ik hier natuurlijk wel een cover bij. Ik heb enkele eisen en enkele afbeeldingen die ik er sowieso in wil of afbeeldingen die gerelateerd zijn tot hetgeen die ik aanbied.

    Afbeeldingen:
    De Olympische Ringen.
    Rio de Janeiro.
    Een dame op de balk.
    Een gouden medaille.

    Toelichtingen over de afbeeldingen:
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van de Ringen, zolang het maar alleen de Ringen zijn.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van Rio de Janeiro, zolang het maar een 'tumblr-achtige' foto is, in het verticaal.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van iemand op de balk, de brug of de sprong. Zolang dit maar een hd-foto is aangezien dit een belangrijk onderdeel is van mijn story/de cover, en het moet dan een foto zijn van de Spelen in 2012. :]
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van een medaille, zolang het maar eentje is van de Zomer Spelen van 2012. De kleur maakt niet uit, maar ik heb liever goud. En bij deze afbeelding gaat het vooral om de medaille en de hand, niet de dame erachter.

    Eisen:
    - Het moet een verticale cover zijn.
    - Er moet Olympic Games 2016 op staan, in het liefst witte of blauwe, blok letters.
    - Ik wil er geen usernames op hebben staan, en zo nodig vermeld ik in de story dat jij de cover hebt gemaakt als je dat wenst.
    - Wees verder vrij in dingen, als je dingen anders wilt hebben dan ik heb staan mag je het altijd melden.
    - Het heeft geen haast; ik ga nog niks online zetten voorlopig!

    Alvast onwijs bedankt voor de moeite!



    Ik ga het ook proberen ;D ik vind het leuk om te doen! X


    I just caught the wave in your eyes

    Natuurlijk ga ik het ook weer proberen :]

    Daar ben ik weer. ^^



    Klik op de afbeelding voor een grotere versie.

    Vind je het wat? :]

    Orenda schreef:
    Daar ben ik weer. ^^



    Klik op de afbeelding voor een grotere versie.

    Vind je het wat? :]


    Eerlijk? Ik vind 'm niks, haha. Ik vind het niet mooi dat de ringen wisselen met de titel, en je ziet het meisje bijna niet. Evenals de medaille.

    Oké, dat was duidelijk. (cat)
    Maar ik vroeg ook om je mening, dus ik kan je niets kwalijk nemen.

    Journals schreef:
    Oké, dat was duidelijk. (cat)
    Maar ik vroeg ook om je mening, dus ik kan je niets kwalijk nemen.

    Ja sorry, maar jij vroeg om mijn mening dus geef ik die. :')

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ja sorry, maar jij vroeg om mijn mening dus geef ik die. :')


    Wat vind je eigenlijk van de mijne?
    Ik wil graag weten wat ik in het vervolg beter moet doen :x


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Wat vind je eigenlijk van de mijne?
    Ik wil graag weten wat ik in het vervolg beter moet doen :x

    Erg leuk! Het lettertype is leuk, en dat het jaartal wit is- is ook leuk. Alleen de hand/medaille vind ik wat minder, aangezien die kwaliteit anders is dan die van de rest van de foto's.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Erg leuk! Het lettertype is leuk, en dat het jaartal wit is- is ook leuk. Alleen de hand/medaille vind ik wat minder, aangezien die kwaliteit anders is dan die van de rest van de foto's.


    Ik zal 'm dit weekend proberen te hermaken met een betere kwaliteit van de medaille (:
    Bedankt, trouwens (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben bezig met een probeersel, al is het totaal iets anders dan wat je vraagt :'D
    Maar uiteindelijk, als ik de plaatjes neem die je gegeven hebt, wordt het zo'n beetje hetzelfde als dat van al de rest, dus ik heb gewoon besloten iets totaal anders te maken en een ietwat andere richting uit te gaan :'D Dan kan je nog altijd besluiten of je het iets vind of niet ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En bij deze dus mijn probeersel. Het is dus ook echt geen enkel probleem als je het niks vind ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    En bij deze dus mijn probeersel. Het is dus ook echt geen enkel probleem als je het niks vind ^_^


    What the... Omg, deze is echt onwijs mooi! Hij is geweldig! :'D