• Want deze diva verdient zijn eigen topic.



    Omdat onze Thranduil obsessie in het het Hobbit fantopic een beetje uit de hand liep, hebben Cain en ik besloten om maar een apart fan-topic voor Thranduil te maken. Waarschijnlijk zijn er naast ons ongeveer twee andere Lee Pace fans op Q, maar we willen onze fantastische reputatie in het Hobbit fan-topic graag behouden.

    So, by all means. Spam dit topic maar helemaal vol met foto's, gifs, video's en rants. Iedereen is welkom.

    Let op: Lee Pace gifs/foto's/whatevs zijn ook toegestaan. Zo'n veelzijdige acteur deserves all the love in the world. c:


    Thrandy-pants fans:
    Oropher
    Cain
    Celebrian
    Lanthir
    Elvenking
    GilGalad
    Feanor
    Myriophyllum
    Elvithien
    Took
    Grohl
    amellywood




    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 0:32 ]


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Dude, die derde is niet normaal meer. c:

    He's just so alskfjasf. Hehe. Oke ik stop even met fangirlen, want ik moet zo nog naar de fitness. Straks kan ik niet eens normaal bezig daar zonder aan hem te denken. :')

    Elvenking schreef:
    (...)
    He's just so alskfjasf. Hehe. Oke ik stop even met fangirlen, want ik moet zo nog naar de fitness. Straks kan ik niet eens normaal bezig daar zonder aan hem te denken. :')

    Are you trying to tell me that's a bad thing?


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Are you trying to tell me that's a bad thing?

    Hm, nee niet per se. Maar het is toch wat beter dat ik daar wat fanatieker bezig ben in plaats van weg zit te dromen over een lange sexy elf. (cat)

    Elvenking schreef:
    (...)
    Hm, nee niet per se. Maar het is toch wat beter dat ik daar wat fanatieker bezig ben in plaats van weg zit te dromen over een lange sexy elf. (cat)

    Perhaps, perhaps. Succes voor straks. ^^


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Perhaps, perhaps. Succes voor straks. ^^


    Thanks! Met die gif moet het zeker lukken. :Y)

    Ik heb de fitness overleefd. Nu tijd voor hetgeen waar ik goed in ben... niets doen en mezelf volvreten. :Y)

    Elvenking schreef:
    Ik heb de fitness overleefd. Nu tijd voor hetgeen waar ik goed in ben... niets doen en mezelf volvreten. :Y)


    Hahaha, die talenten heb ik ook! ;D Ik ben nu voor de vijftiende keer The Fall aan het kijken. c:


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Hahaha, die talenten heb ik ook! ;D Ik ben nu voor de vijftiende keer The Fall aan het kijken. c:

    So sexyyy

    Elvenking schreef:
    (...)
    So sexyyy


    I know... Dat haar! C:


    Caution first, always.

    I want to do this... zonder het plastic... c:

    Waarom is hij zo geweldig?

    Elvenking schreef:
    Waarom is hij zo geweldig?



    Caution first, always.






    *O*


    Caution first, always.

    Noooo hij moet geen snor nemen. :'D