• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valkyries schreef:
    Goed, mijn nieuw ontwerp is omtrent de Grim Reaper slash Angel of Death :3
    Het idee dat kinderen gehaald zouden worden door dit 'monster' vind ik zo akelig :-/ Die kindjes zouden zich letterlijk doodschrikken als Magere Hein langs hun bed staat om ze mee te nemen, en dus maakt Grim voor kindjes een uitzondering en veranderd hij z'n uiterlijk in een beeldschone vrouw, omringt met vlinders en die shizzle meer :3
    Nu, om de duidelijke link te leggen, zie je wel enkel de achterkant van de 'vrouw' die in haar hand een spiegel vasthoudt, waar ze dus naar zichzelf kijkt als de grim reaper :3
    Ik lief m'n idee en schets tot dusver :3
    kijk jij hebt de opdracht goed begrepen! ik zie helemaal uit naar je inzending!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga echt falen, jullie hebben al hele ideeën en gaan er uren aan zitten tekenen,
    Ik heb als enige idee een Eenhoorn met schubben, en ik ga waarschijnlijk maar 2 uur aan zitten ofzo, maar niet heeel lang... Ik kan dat ook niet, dan ben ik het heel gauw zat.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik ga echt falen, jullie hebben al hele ideeën en gaan er uren aan zitten tekenen,
    Ik heb als enige idee een Eenhoorn met schubben, en ik ga waarschijnlijk maar 2 uur aan zitten ofzo, maar niet heeel lang... Ik kan dat ook niet, dan ben ik het heel gauw zat.

    Normaal gesproken zit ik ook nooit langer dan een paar uur aan een tekening, aangezien het dan ook m'n neusgaten uitkomt om eraan te werken. Maar soms heb ik echt zin om me ergens aan te zetten en om er echt zoveel mogelijk tijd en geduld in te steken, om iets zo goed mogelijk te maken.
    Lucky me is dat bij deze opdracht het geval, maar waarschijnlijk zal het bij de volgende opdrachten anders zijn XD Hangt ervan af wat de opdrachten gaan zijn en hoeveel zin ik heb om echt te tekenen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Af en toe ben ik ook een kneus. Alvast beginnen met enkele delen kleuren (met pastel krijt) terwijl ik nog niet alle details goed heb...

    Well, hij is af ^^ Dan morgen als ik weer wat beter licht heb nog even kijken of er nog wat dingetjes zijn die ik kan/moet veranderen en dan lever ik m in :')

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 16:39 ]


    Stenenlikker

    Ik heb denk ik eindelijk een idee :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben amper halverwege en m'n zin om te tekenen is een beetje over :'D Afin, ik moet nog de huid, kleding en achtergrond uitwerken, en dat zijn nu precies de dingen die ik het meest verschrikkelijk vind om te doen en waar ik dus tegenop zie :'D
    Zou ik in ieder geval maximum uitstel kunnen krijgen, aangezien ik nog een behoorlijk wat uur werk eraan heb en m'n vriend vond het niet zo geslaagd dat ik van de week bekants twee hele dag eraan had gezeten. Hij liep dus te klagen dat ik teveel achter de pc had gezeten, al is tekenen op de pc voor mij nog iets anders dan daadwerkelijk op de pc zitten, maar goed. Om hem dus wat tevreden te houden, moet ik het meer spreiden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb hier mijn inzending! Het is een griffioen btw :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 10:36 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oh fuck ik ging ook een griffioen tekenen. :/ moet ik nu een nieuwe kiezen, of...?


    help

    Zou i' trouwens maximum uitstel kunnen krijgen? Alles is de komende week nogal hectisch met school, want ik heb vier spreekbeurten te doen. :/


    help

    Hier is mijn inzending. Ik zal mijn idee erachter ook wel even uitleggen :')

    Normaal worden centauren gezien als earth-beings, netzoals wij mensen, maar ik heb er één dus getekend als fire-being.


    Stenenlikker

    Valkyries schreef:
    Ik ben amper halverwege en m'n zin om te tekenen is een beetje over :'D Afin, ik moet nog de huid, kleding en achtergrond uitwerken, en dat zijn nu precies de dingen die ik het meest verschrikkelijk vind om te doen en waar ik dus tegenop zie :'D
    Zou ik in ieder geval maximum uitstel kunnen krijgen, aangezien ik nog een behoorlijk wat uur werk eraan heb en m'n vriend vond het niet zo geslaagd dat ik van de week bekants twee hele dag eraan had gezeten. Hij liep dus te klagen dat ik teveel achter de pc had gezeten, al is tekenen op de pc voor mij nog iets anders dan daadwerkelijk op de pc zitten, maar goed. Om hem dus wat tevreden te houden, moet ik het meer spreiden :'D

    je hebt uitstel.

    Tolkien schreef:
    Oh fuck ik ging ook een griffioen tekenen. :/ moet ik nu een nieuwe kiezen, of...?

    Tolkien schreef:
    Zou i' trouwens maximum uitstel kunnen krijgen? Alles is de komende week nogal hectisch met school, want ik heb vier spreekbeurten te doen. :/

    Je hebt uitstel, en je mag gewoon een griffioen tekenen... maar zorg dat het er wel anders uitziet.

    GilGalad schreef:
    Hier is mijn inzending. Ik zal mijn idee erachter ook wel even uitleggen :')

    Normaal worden centauren gezien als earth-beings, netzoals wij mensen, maar ik heb er één dus getekend als fire-being.

    Je staat erbij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag ik uitstel? Mijn tekening is af maar het uploaden lukt niet. Dit zou ik thuis op de computer moeten doen.


    take me back to the basics and the simple life

    hier is mijn inzending


    Echte vrienden zie je niet; zij staan achter je.

    Mag ik uitstel krijgen? School haat me op het moment sinds ik elke dag behalve morgen om 15.35 uit ben. Ook heb ik een toets en waarschijnlijk een spreekbeurt. + huiswerk en sporten. Ik heb dus amper tijd.
    :) xx

    Rava schreef:
    hier is mijn inzending



    Je foto doet het niet!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.