• En hallo, Lacey!


    Ik verheugde me al enkele weken op het veranderen van mijn username en heb een tijdje geleden mijn profiel al aangepast, maar nu is het eindelijk zover dat ik hem mocht veranderen.
    Lacey is een personage uit Once Upon a Time, die ook wel beter bekend staat als Belle. Ik ben een groot van van dit karakter én van Emilie de Ravin, waardoor ik dus voor deze username heb gekozen. En omdat ik hem lief vond klinken, haha.

    Om dit topic nog even nuttig te houden, waar is jouw username op gebaseerd?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:49 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuke username:D
    Mijn username betekent uil/rode vogel omdat ik veel van vogels/uilen hou:D


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Leuk man ^^
    Mijne betekent melancholie in het Latijns. Past ook een beetje bij m'n situatie.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 13:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Oeh leuk! (: Once Upon a Time kijk ik zelf niet, maar ik hoor van velen dat het erg leuk is, dus als ik er tijd voor kan vinden ga ik het zeker eens kijken. ^^
    Die van mij betekent tovenarij.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Geweldige username!
    De mijne weet je waarschijnlijk al wel op wat hij gebaseerd is als je OUaT kijkt, haha. Neal Cassidy aka Baelfire. :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Bedankt allemaal! c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nice!

    Simpel, de volgers van jeweetwel.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah, nice! I love OUAT en Belle ^^
    Ik denk dat iedereen wel weet wie Jafar is en anders heeft die persoon echt een vreselijke jeugd gehad (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Mooi! De mijne is gebaseerd op topvoetballer en eindbaas Franck Ribéry.


    ars moriendi

    Stiles Stilinski :')

    Echt een leuke naam! Ik dacht eerst dat het was afgeleid van Isaac Lahey, uit Teen wolf xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik vind Belle echt fantastisch en Rumple ook (:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Jafar schreef:
    Ah, nice! I love OUAT en Belle ^^
    Ik denk dat iedereen wel weet wie Jafar is en anders heeft die persoon echt een vreselijke jeugd gehad (cat)

    Jafar heeft anders tegelijkertijd ook veel kinderen trauma's bezorgd vrees ik. T__T Wat een engerd was dat hé, haha.


    ars moriendi

    Bohemian schreef:
    Ik vind Belle echt fantastisch en Rumple ook (:


    Ik wilde eerst Rumbelle nemen, maar ik vond Lacey leuker klinken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wou die naam ook eens nemen, maar was er nooit zeker over. Maar dan kwam hij wel niet van Belle. Ik vond haar niet leuk als Lacey. Echt zonde dat ze zo'n skank van haar gemaakt hebben toen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ribery schreef:
    (...)
    Jafar heeft anders tegelijkertijd ook veel kinderen trauma's bezorgd vrees ik. T__T Wat een engerd was dat hé, haha.


    Ja, maar een trauma aan Jafar is beter dan geen Aladdin, als je het mij vraagt :c


    Happy Birthday my Potter!

    ik kijk het niet maar leuke username (flower)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio