• En hallo, Lacey!


    Ik verheugde me al enkele weken op het veranderen van mijn username en heb een tijdje geleden mijn profiel al aangepast, maar nu is het eindelijk zover dat ik hem mocht veranderen.
    Lacey is een personage uit Once Upon a Time, die ook wel beter bekend staat als Belle. Ik ben een groot van van dit karakter én van Emilie de Ravin, waardoor ik dus voor deze username heb gekozen. En omdat ik hem lief vond klinken, haha.

    Om dit topic nog even nuttig te houden, waar is jouw username op gebaseerd?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:49 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, maar een trauma aan Jafar is beter dan geen Aladdin, als je het mij vraagt :c

    Touché, my friend! Ik weet nog hoe mijn mond openviel toen the Lion King 3D uitkwam en mijn broertje doodleuk zei dat hij nog nooit een Disneyfilm had gezien. Zes jaar verschil met mij, en nu al geen jeugd meer gehad. Voordat hij het wist, had ik hem al mee de bioscoop in gesleurd. :')


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Touché, my friend! Ik weet nog hoe mijn mond openviel toen the Lion King 3D uitkwam en mijn broertje doodleuk zei dat hij nog nooit een Disneyfilm had gezien. Zes jaar verschil met mij, en nu al geen jeugd meer gehad. Voordat hij het wist, had ik hem al mee de bioscoop in gesleurd. :')


    Ik heb de Lion King één keer gezien, en ik heb 'm verder nooit meer willen zien omdat ik hard aan het huilen was (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Ik heb de Lion King één keer gezien, en ik heb 'm verder nooit meer willen zien omdat ik hard aan het huilen was (':

    Kun je nagaan hoe hardcore wij waren toen we hem voor het eerst zagen toen we een jaar of 7 waren! ;D


    ars moriendi