• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik blijf nog wel meedoen hoor (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar eh, dan gaan we zeker ook weer helemaal vanaf het begin beginnen? Heeft het dan nog wel zin om nu een post te schrijven?

    Of we beginnen net na kerst. Dat de leerlingen snel terug worden geroepen en wat er nu beschreven is, kan dan wel gebeurd zijn?


    Happy Birthday my Potter!

    Okee, is het dan misschien een idee om een kerstavond of iets te regelen? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jafar schreef:
    Of we beginnen net na kerst. Dat de leerlingen snel terug worden geroepen en wat er nu beschreven is, kan dan wel gebeurd zijn?


    Okido!

    Medousa schreef:
    Okee, is het dan misschien een idee om een kerstavond of iets te regelen? (:


    Het gaat er meer om dat met kerst de meeste leerlingen thuis zitten en dan dus teruggeroepen kunnen worden, omdat er jagers het eiland hebben ontdekt...


    Happy Birthday my Potter!

    Genest schreef:
    Ik wil op zich wel weer meedoen - ik heb me net afgemeld bij een paar RP's en bij degenen waar ik nog aan meedoe, is het een relaxe tijd..


    Wil je dan weer een reservatie bij een mannelijke elf, of iets anders? Echt super leuk trouwens dat je dan toch meedoet ^^

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 20:35 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Het nieuwe rollentopic!
    Vergeet niet binnen 48 uur je rol even te kopiëren en te plakken van het vorige rollentopic c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)
    Wil je dan weer een reservatie bij een mannelijke elf, of iets anders? Echt super leuk trouwens dat je dan toch meedoet ^^

    Het ligt eraan wat er momenteel het meeste nodig is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jafar schreef:
    (...)

    Het gaat er meer om dat met kerst de meeste leerlingen thuis zitten en dan dus teruggeroepen kunnen worden, omdat er jagers het eiland hebben ontdekt...

    Iknow. Maar dat kan dus niet/of wil je dat niet? En moeten die jagers ook iemand spelen of maakt dat niet zoveel uit?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Iknow. Maar dat kan dus niet/of wil je dat niet? En moeten die jagers ook iemand spelen of maakt dat niet zoveel uit?


    Nou, het speelt zich af net na kerst. Ze kunnen dus denk beter iets doen met oud en nieuw. Had je toevallig een leuk idee?

    En hoe bedoel je dat met die jagers?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Nou, het speelt zich af net na kerst. Ze kunnen dus denk beter iets doen met oud en nieuw. Had je toevallig een leuk idee?

    En hoe bedoel je dat met die jagers?

    Nvm. Ik zag al dat je ook jagers kunt spelen, heheh. En nee, nog niet. Misschien dat ze samen in de avond op een groot grasveld bij elkaar kunnen komen om vuurwerk te zien of zo? Dat daar dan word afgestoken.

    En een vraag waar ik de hele tijd mee in mijn hoofd zat; Hebben de leerlingen al hun kracht enigszins onder controle of niet?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Nvm. Ik zag al dat je ook jagers kunt spelen, heheh. En nee, nog niet. Misschien dat ze samen in de avond op een groot grasveld bij elkaar kunnen komen om vuurwerk te zien of zo? Dat daar dan word afgestoken.


    hmmm, alleen hebben de jagers en onderzoekers de school dan wel heel snel in de gaten denk... Misschien kunnen ze wel allemaal kampvuren aansteken op het grasveld of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    hmmm, alleen hebben de jagers en onderzoekers de school dan wel heel snel in de gaten denk... Misschien kunnen ze wel allemaal kampvuren aansteken op het grasveld of zo?

    Oh ja, das waar haha. Even vergeten, but yes, lijkt me 'n leuk idee :3. Maar dat van mijn vorige vraag? Of weet je dat nog niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Valkyries, is het trouwens goed dat ik mijn personage jouw kant opstuur? Ik heb haar al richting de bieb gestuurd, maar die is zo groot als een ik-weet-niet-wat :'D.
    Ben nu trouwens bezig met een nieuw stukje! En eh.. dit is de laatste reactie van 't topic. Er moet een nieuwe aangemaakt worden :"D



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 1:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.