• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 20:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Haha Austin, Finnick, Robert, Scorpius, Campbell,.. iedereen wordt gay door de meisjes xd.'

    [Geloof ik graag xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy - Hufflepuf 5dejaars - Klassenoudste - aanvoerder, seeker

    'Jeuk... je doet er niks tegen he.' Ik haal mijn schouders op. 'Dan hoef je nog niet je handen open te krabben,' mompel ik, maar verder zeg ik er niks meer over. 'Hey chick magnet dus Brooke of Melody vond je wel wat?' Ik kijk de zaal rond. 'Hmm, niet verkeerd,' besluit ik uiteindelijk. Misschien is dat dan ook het beste antwoord. Ik kijk naar Campbell. 'Dit jaar moeten we toch kiezen wat we willen worden? Weet jij het al?' vraag ik maar om over te gaan naar een ander antwoord. Ik heb honger en kan niet wachten tot het heerlijke eten eindelijk weer op tafel staat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Austin Jase - 5de jaars Ravenklauw - keeper

    'Maar dat jij uit een criminele familie komt heeft toch niks met jou te maken? En je hebt heus wel vrienden, je hebt mij!' Ik glimlach zwakjes. 'Dan is het nog steeds vriend, want het is er dan maar één. En je bent nu alleen mijn vriend omdat je er niet tegen kan dat mensen verdrietig zijn. Maar dat is nou juist zo lief aan jou.' Ik kijk de zaal rond, die vol loopt met leerlingen. 'Austin, dit jaar ga jij heel veel vrienden maken.' Ik kijk weer naar Amy. 'Je hebt sowieso al een vriend,' zegt ze en ze knuffelt me weer. Ik zie een jongen uit het laatste jaar chagrijnig naar me kijken en laat haar meteen los. 'Je hoeft niet je tijd te verspillen aan mij. Er zijn genoeg andere jongens die jou ook leuk vinden. Ik ben mijn hele leven toch al alleen,' zeg ik en ik kijk weer naar de grond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Dit jaar moeten we toch kiezen wat we willen worden? Weet jij het al?’ vroeg Scorpius aan mij.
    ‘kok dan kan ik dat hongerige buikje van je voeden.’ Zei ik met een grijns. Ik wist eigenlijk totaal niet wat ik wilde. Ik had wel eens van een Schouwer gehoord; het leek me wel interessant maar ik wist niet of het mijn roeping was. Misschien een heler in ST holisto. Ik wist het echt nog niet.
    ‘Nee, ik weet het niet. Jij dan?’ Vroeg ik aan hem. Ik keek naar mijn handpalmen. Ik zou vanavond als ik niet al te moe was even het schoonspoelen. Ondanks alles voelde ik nog steeds de jeuk daar, maar ik wist dat als ik bleef jeuken Scorpius zou denken dat ik gek was – als ik dat niet al was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scoius Malfoy - seeker, captain - Huffelpuf 5dejaars - Klassenoudste

    'Kok dan kan ik dat hongerige buikje van je voeden.' Ik grijns. 'Graag.' hij denkt na. Zelf zou ik het liefst professioneel gaan zwerkballen, maar dan moet ik wel erg goed zijn. Schouwer is natuurlijk een baan die ik niet kan krijgen, ze nemen me vast niet aan door mijn familie, en voor de rest weet ik het allemaal niet. 'Nee, ik weet het niet. Jij dan?' vraagt Campbell. 'Zwerkballer natuurlijk, maar datis niet echt iets waarmee je zekerheid hebt. Maar iets als leraar verweer tegen de zwarte kunsten lijkt me wel leuk,' leg ik uit. Ik zie dat Campbell weer naar zijn handen kijkt. 'Maar eh, zo'n Griffoemdor is inderdaad niet verkeerd,' zeg ik met een grijns terwijl ik naar de Griffoendor tafel kijk. Misschien is er dan toch nog een kans dat ik verliefd word op een meisje. Misschien is dan alle paniek voor niks.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Jíj kan Zwerkballer worden. Wacht maar zodra jij in zevende klas zit dan vraagt iedere team je. Dan zit iedereen aan de kant jouw naam te roepen. Scorpius Malfoy, Scorpius Malfoy.’ Zei ik met een grijns. ‘Iedere meid ligt dan voor jou voor het grijpen. Je ziet mij dan niet meer staan en lach je me uit omdat ik een sukkel ben.' Ik zweeg even en dacht na over mijn woorden.
    'Dan zou je vader trots op je zijn. Hij heeft geen andere keus.’ Ik gaf hem met een kleine glimlach een klopje op zijn schouders.
    ‘En zo’n Griffoendor.’ Ik keek richting Brooke en Melody en Robert en Finnick die daar allemaal zaten.
    ‘Ik ga de perfecte date voor je regelen, Scorp. Ik zal dit winnen hoe dan ook.’ Ik grijnsde naar hem en gaf hem een klopje op zijn schouder.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - Seeker, captain - Huffelpuf 5dejaars - Klassenoudste

    'Jíj kan Zwerkballer worden. Wacht maar zodra jij in zevende klas zit dan vraagt iedere team je. Dan zit iedereen aan de kant jouw naam te roepen. Scorpius Malfoy, Scorpius Malfoy.’ Ik grijns terug. Het lijkt me niet verkeerd. ‘Iedere meid ligt dan voor jou voor het grijpen. Je ziet mij dan niet meer staan en lach je me uit omdat ik een sukkel ben.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Ik zie jou echt wel staan hoor, zelfs al mag ik voor Engeland ofzo spelen, jij blijft mijn beste vriend!' zeg ik verontwaardigd. 'Verwacht je echt dat ik je dan niet meer zie staan? En dan vinden alle meiden jou ook leuk, want jij bent dan keeper en laat geen enkele bal door,' zeg ik met een grijns. Dat zou wel geweldig zijn. 'Dan zou je vader trots op je zijn. Hij heeft geen andere keus.’ Ik haal mijn schouders op. 'Laten we het hopen.' Ik ben niet zo zeker van mijn vader, hij kan erg onvoorspelbaar zijn. 'En zo'n Griffoendor.' Hij kijkt naar de Griffoendors. Hoe leg ik hem uit dat ik liever op een date ga met Robert dan met die meiden? Nee, hij regelt gewoon een date voor mij met een meisje. ‘Ik ga de perfecte date voor je regelen, Scorp. Ik zal dit winnen hoe dan ook.’ Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Dat zullen we nog wel eens zien. Volgens mij zijn hier genoeg meisjes die met je uit willen.' Ik kijk de zaal rond, maar ik wil niet dat een van deze meisjes iets met Campbell krijgt, ze verdienen hem niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Zo zo promoveer ik dan van Chaser naar Keeper dan?.’ Zei ik met een grijns. ‘Maar ik ben lang niet zo goed als jou Scorp. You are the hero.’ Meende ik.
    Scorpius haalde zijn schouders op door mijn opmerking over zijn vader. Ik had er gewoon niet over moeten beginnen. Hoe stom kon iemand zijn?
    ‘Dat zullen we nog wel eens zien. Volgens mij zijn hier genoeg meisjes die met je uit willen.’ Ik zag Scorpius de zaal rond kijken. ‘Wacht maar ik ga gewoon als een baby op de grond krijsen zodat ik win en jij verliest.’ Ik stak mijn tong uit. ‘Niemand zou willen daten met een baby. Wat krijg ik eigenlijk als ik win en jij verliest.’ Zei ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - Seeker, captain - Huffelpuf 5dejaars - Klassenoudste


    ‘Zo zo promoveer ik dan van Chaser naar Keeper dan?’ Ik word rood. 'Sorry, ik was het vergeten. Ik moet nog een nieuwe keeper zoeken.' Ik kijk weer naar de Griffoendor tafel. Brooke is de keeper van Griffoendor, ze is erg goed. ‘Wacht maar ik ga gewoon als een baby op de grond krijsen zodat ik win en jij verliest.’ Hij steekt zijn tong uit en ik schud mijn hoofd. 'Nee Campie, dat mag niet,' zeg ik plagend. ‘Niemand zou willen daten met een baby. Wat krijg ik eigenlijk als ik win en jij verliest.’ Ik denk even na. 'De eer en een vriendin,' besluit ik maar. Ik kijk weer naar de Griffoendor tafel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘De eer en een vriendin.’ Ik keek hem met een geirriteerd gezicht aan. ‘Wat heb ik daar nou weer aan een vriendin of eer. Ik zeg een gratis zak van Zacharinus.’ Meteen werd mijn redenering beaamt door mijn buik die rommelde. ‘Zie je. Mijn buik is het met me eens.’ Zei ik met een grijns. Ik volgde Scorpius blik naar Brooke. ‘Jemig. Ik regel haar al. Je hoeft haar niet de hele tijd blijven aangapen.’ Ik bedoelde het grappend maar ik wist niet of het zo overkwam.
    Hij hoeft niet meteen haar te aanbidden en mij te vergeten. Ik schrok even van mijn eigen gedachten. Ik liet hem ook zo vaak zitten als ik een meisje zag waar ik even mee kon spelen en daarna alleen liet. Waarom zou hij het niet mogen? Hij leek zelfs verliefd. Ik sloeg mijn ogen teneergeslagen neer om mijn gedachten. Ik kan mijn eigen vriend niet eens geluk toe wensen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - Seeker, captain - Huffelpuf 5dejaars - Klassenoudste

    ‘Wat heb ik daar nou weer aan een vriendin of eer. Ik zeg een gratis zak van Zacharinus.’ Zijn buik rommelt waardoor ik moet lachen. ‘Zie je. Mijn buik is het met me eens.’ Ik schud lachend mijn hoofd. 'Oke dan. Maar ik wil ook een zak van Zacherinus als ik win,' zeg ik streng. ‘Jemig. Ik regel haar al. Je hoeft haar niet de hele tijd blijven aangapen.’ Ik kijk hem met gefronste wenkbrauwen aan. 'Waarom zo chagrijnig?' vraag ik. Ik was toch niet aan het staren? Ik keek alleen maar even. na een snelle blik kijk ik weer naar Campbell. hij kijkt naar de tafel. Ik kan zo naar hem kijken zonder dat hij me ziet. 'Maar wanneer beginnen we?' vraag ik aan hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Als je wint, laat ik mijn vriendin het wel voor je kopen.’ Ik stak mijn tong uit naar hem.
    ‘Waarom zo chagrijnig?’ Ik was al bang voor die vraag. Ik wist het zelf niet. Misschien was ik wel jaloers dat hij van meisjes kan houden alsof ze de hemel voor hem waren en ik bang was.
    Ik was bang om dat te voelen; om aanhankelijk van iemand te worden.
    Ik keek omhoog en ik keek precies in Scorpius heldere blauw grijze ogen waardoor ik de jeuk in mijn handpalmen erger voelde dan eerst.
    ‘Maar wanneer beginnen we?’ vormde zijn lippen.
    ‘We waren toch al begonnen?’ Vroeg ik aan hem. Waarschijnlijk wilde hij dat ik nu meteen naar Brooke zou rennen. Ik vraag me soms wat dat is; verlieft zijn.
    Het lijkt mij verstikkend als ik naar mijn ouders keek. Maar Scorpius leek enthousiast. Waarschijnlijk omdat hij niet al 18 jaar getrouwd was met een en dezelfde persoon.
    In het begin is alles nog goed. Totdat de persoon gaat merken wat voor fout ze zijn begaan om met jou te nemen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - Seeker, captain - Huffelpuf 5dejaars - Klassenoudste

    ‘Als je wint, laat ik mijn vriendin het wel voor je kopen.’ Hij steekt zijn tong uit. 'Hmm, vind ik ook goed. Zolang ik maar snoep heb,' zeg ik met een grijns. Hij reageert niet waardoor ik het maar laat. Er is iets met hem wat hij niet wil zeggen en ik ga er ook echt niet over doorvragen. ‘We waren toch al begonnen?’ Mijn mond vormt een 'O' en ik kijk hem met een grijns aan. 'Nou, ga je nog iets doen of moet ik het zelf aan haar vragen?' vraag ik grijnzend. Ik sta op om naar de Griffoendor tafel te lopen. Ik loop naar Brooke toe. 'Hey, hoe was je vakantie?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Nou, ga je nog iets doen of moet ik het zelf aan haar vragen?’ vroeg Scorpius met een geweldige grijns. Hij liep naar de Griffoendor tafel naar Brooke. Snel rende ik achter hem aan. ‘Hey, hoe was je vakantie?’ hoorde ik hem vragen. Ik duwde hem snel weg. ‘Hey Brooke.’
    Ik draaide me weer naar Scorpius toe en keek hem aan. ‘Ik hou me bezig met jouw vriendin. Jij regelt de mijne maar. Ik kan dit heus wel die zak snoep is van mij.’ zei ik zacht maar duidelijk. Ik gaf hem een duwtje om het duidelijk te maken dat ik zijn ‘grote’ liefde wel voor hem zou krijgen.
    Ik draaide mij weer om naar Brooke en ging naast haar zitten. Robert zat aan haar andere kant met Finnick en ik zwaaide even naar ze. ‘Had je mijn kaart nog ontvangen deze vakantie, Brooke?’ richtte ik mij op haar met een glimlach.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Pff, sorry hoor. Ik was echt heel druk bezig met het maken van mijn intake opdrachten. Ik moet gewoon té veel doen, maar ik vind het voor vandaag wel genoeg zo. ^^]


    "We accept the love we think we deserve."