• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 20:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    'Je hoeft niet je tijd te verspillen aan mij. Er zijn genoeg andere jongens die jou ook leuk vinden. Ik ben mijn hele leven toch al alleen,' zei Austin mij droevig. Ik zuchtte en keek hem meelevend aan.
    'Hey, ik vind helemaal niet dat ik mijn tijd in jou verspil. Je bent een geweldig persoon, en ik steek liever mijn tijd in iemand als jij dan in iemand die ik toch niet serieus kan nemen.' probeerde ik hem op te vrolijken terwijl ik liefelijk naar hem glimlachte.
    Ineens viel mijn blik op Finn die naar mij wenkte, als teken dat ik naar hem toe moest komen. 'Sorry, maar ik moet nu weer gaan.' verontschuldigde ik mij tegenover hem. 'Maar als het avondmaal begint dan kom ik terug, en dan beloof ik naast je te komen zitten.' zei ik hem en met die woorden stond ik vlug op en liep in naar de Gryffindor tafel toe waar Finn nog aan zat.
    'Waarom was je nou weer met hem aan het praten?' vroeg Finn mij afkeurend terwijl hij even naar Austin keek. Ik zuchtte luid.
    'Laat die jongen, alsjeblieft.'


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ik schrijf na het douchen een post ik moet nu eerst douchen sorry!]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Austin Jase - 5de jaars Ravenklauw - keeper

    'Hey, ik vind helemaal niet dat ik mijn tijd in jou verspil. Je bent een geweldig persoon, en ik steek liever mijn tijd in iemand als jij dan in iemand die ik toch niet serieus kan nemen.' Ik grinnik en haal mijn schouders op. Ze kijkt naar Finnick, natuurlijk. 'Sorry, maar ik moet nu weer gaan.' Ik knik. 'Maar als het avondmaal begint dan kom ik terug, en dan beloof ik naast je te komen zitten.' Ik zie hoe Finnick naar ons kijkt en druk snel een kusje op haar wang, maar als ik besef dat het echt heel erg dom was sta ik op en loop ik weg uit de zaal. Ik skip dit maal waarschijnlijk gewoon. Ik loop naar de ravenklauw slaapzaal en laat mezelf op mijn bed vallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Austin Jase - 5de jaars Ravenklauw - keeper

    'Hey, ik vind helemaal niet dat ik mijn tijd in jou verspil. Je bent een geweldig persoon, en ik steek liever mijn tijd in iemand als jij dan in iemand die ik toch niet serieus kan nemen.' Ik grinnik en haal mijn schouders op. Ze kijkt naar Finnick, natuurlijk. 'Sorry, maar ik moet nu weer gaan.' Ik knik. 'Maar als het avondmaal begint dan kom ik terug, en dan beloof ik naast je te komen zitten.' Ik zie hoe Finnick naar ons kijkt en druk snel een kusje op haar wang, maar als ik besef dat het echt heel erg dom was sta ik op en loop ik weg uit de zaal. Ik skip dit maal waarschijnlijk gewoon. Ik loop naar de ravenklauw slaapzaal en laat mezelf op mijn bed vallen.


    Daarom wilt Amy wel met Campbell, Austin. Hij jankt niet als een meisje! of misschien neemt ze met hem omdat hij gay is! xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Daarom wilt Amy wel met Campbell, Austin. Hij jankt niet als een meisje! of misschien neemt ze met hem omdat hij gay is! xD

    [HAHAHA! Omg nee Austin is zo zielig ): ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [HAHAHA! Omg nee Austin is zo zielig ): ]


    Campbell is ook zielig; You shall see (':
    Ik heb een hoop drama in petto XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Tot mijn verbazing duwt Campbell me gewoon weg. ‘Ik hou me bezig met jouw vriendin. Jij regelt de mijne maar. Ik kan dit heus wel die zak snoep is van mij.’ Hij praat wat met Brooke en ik kijk naar Amy die aan de Ravenklauw tafel zit te praten met die jongen van net. Ze loopt naar Finnick toe en ik loop daar weer naar toe. 'Ik ga het nu voor je regelen,' zeg ik tegen Campbell en ik loop weg naar Amy. 'Hey,' zeg ik vrolijk en ik ga zitten. 'Nieuw vriendje?' vraag ik plagend. Ik heb eigenlijk helemaal geen idee hoe ik dit moet gaan regelen. Mijn blik gaat weer naar Campbell en Brooke. Natuurlijk is ze mooi, maar ik ben niet verliefd op haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Scorpius Malfoy

    Tot mijn verbazing duwt Campbell me gewoon weg. ‘Ik hou me bezig met jouw vriendin. Jij regelt de mijne maar. Ik kan dit heus wel die zak snoep is van mij.’ Hij praat wat met Brooke en ik kijk naar Amy die aan de Ravenklauw tafel zit te praten met die jongen van net. Ze loopt naar Finnick toe en ik loop daar weer naar toe. 'Ik ga het nu voor je regelen,' zeg ik tegen Campbell en ik loop weg naar Amy. 'Hey,' zeg ik vrolijk en ik ga zitten. 'Nieuw vriendje?' vraag ik plagend. Ik heb eigenlijk helemaal geen idee hoe ik dit moet gaan regelen.
    Mijn blik gaat weer naar Campbell en Brooke. Natuurlijk is ze mooi, maar ik ben niet verliefd op haar.

    [Nobody can be pretty as Campbell Saunders (':]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars

    'Hey,' begroette Scorpius mij vrolijk waarnaar hij naast mij plaats nam. 'Nieuw vriendje?' vroeg hij mij plagend.
    'Wie, Austin?' vroeg ik hem argwanend. 'Nee, hij is niet mijn vriendje.' Ik keek even naar Finn die goedkeurend knikte. Ik wierp hem een dodelijke blik en richtte mij toen weer tot Scorpius.
    'Maar waar heb ik jouw gezelschap aan te danken?' glimlachte ik vriendelijk. Ik merkte hoe hij even naar Campbell en Brooke staarde.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 18:58 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Leora schreef:
    (...)

    [Nobody can be pretty as Campbell Saunders (':]


    [Precies wat Scorpius denkt ^^]


    Spoiler alert: you will save yourself

Scorpius Malfoy

'Wie, Austin?' vraagt ze argwanend 'Nee, hij is niet mijn vriendje.' Ik zie Finnick goedkeurend knikken. 'Maar waar heb ik jouw gezelschap aan te danken?' Ik grinnik. 'Campbell. Hij lijkt wel stoer maar hij durft je niet mee uit te vragen. Ik besloot dat ik het wel voor hem zou regelen,' zeg ik met een grijns. Misschien een beetje gelogen, maar dat vindt Campbell vast niet erg. 'En anders moet je wel gewoon aardig tegen hem zijn,' voeg ik er maar aan toe. Ik kijk naar Finnick, als hij boos wordt dan kom ik - of Campbell - in de problemen.


Spoiler alert: you will save yourself

LegoIas schreef:
(...)

[Precies wat Scorpius denkt ^^]


Haha Thank you Sweety <3.' Geeft Campbell weer een ego-boost ^^


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

[Haha maakt dat de volgende post goed :'D]


Spoiler alert: you will save yourself

LegoIas schreef:
[Haha maakt dat de volgende post goed :'D]


[Ligt eraan wat er in de volgende post staat... Ik laat zo Campbell lachend naar jou en Amy kijken als Brooke gereageert heeft. haha.! creepy toch? Hij hoort niet wat er over hem gezegt wordt dan denkt Amy ook zo van; Uhm creep? xD]


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

[Haha oke
Als ze dat nu nog niet doet xD]


Spoiler alert: you will save yourself