• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 20:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Haha, arme Robert. Hij zit nu al vast aan de chicks.]


    Dat krijg je hé met twee wannabe homo's op de gang en Finnick xD. Dan hoeft Robert niet eens zijn charmes in de strijd te gooien.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Klaar :'), als je mee wilt doen met het topic, dit is de link: Link.]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:23 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Leora schreef:
    (...)

    Dat krijg je hé met twee wannabe homo's op de gang en Finnick xD. Dan hoeft Robert niet eens zijn charmes in de strijd te gooien.


    [Lekker aardig (:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    [Lekker aardig (:]


    [Haha een van die twee homo's is mijn personage hoor! en eentje is van Legolas en die is echt homo... Je neefje demi ^^ Alleen niemand weet het mwahahaha. Zelfs Mijn personage weet het niet :P en Finnick is gewoon Finnick. Daar is niet over te discussieren]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat krijg je hé met twee wannabe homo's op de gang en Finnick xD. Dan hoeft Robert niet eens zijn charmes in de strijd te gooien.

    [Ey, Finnick is super hot!]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ik post wel een leuk stukje van Finnick die een beetje random gaat doen x'd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Ik post wel een leuk stukje van Finnick die een beetje random gaat doen x'd]


    [haha ja. Waar zijn mijn twee boyfriends heen ^^ nu ben ik alleen tussen alle meiden! ik weet me geen raad]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    CrazyGirlxx schreef:
    [Klaar :'), als je mee wilt doen met het topic, dit is de link: Link.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik ben avondeten bb!]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Grote Zaal

    'Waah!' schreeuwde ik uit het niets terwijl ik vanachter Amy sprong en haar plots beet pakte bij haar middel.
    'Ah, Finn!' riep ze geschrokken uit terwijl ze bijna een meter de lucht in schoot van haar plaats aan de afdelingstafel. 'Waar was dat goed voor?!' Ze keek mij lichtelijk boos aan. Amy hield er namelijk niet zo van als iemand haar liet schrikken, en vooral niet als het opzettelijk was.
    Ik grijnsde echter breed. 'Ik vind het leuk als je zo schrikt.' grinnikte ik en rende toen van haar weg waarnaar ik naar één van de andere afdelingstafels huppelde. 'Eet smakelijk!' kirde ik in Robert zijn oor terwijl ik hem passeerde. Hij zat met twee andere meisjes waarvan ik er maar één herkende als Brooke.
    'Finn, wat ben je in hemelsnaam aan het doen?' zuchtte Amy geïrriteerd terwijl ze naar mij toe gelopen kwam en mij bij mijn hand beetpakte om mij vervolgens terug te kunnen trekken richting de afdelingstafel van Ravenclaw. 'Gedraag je als een fatsoenlijke Hoofdmonitor!'
    'Amy, begrijp het dan.' zei ik haar terwijl ik mijn vingers om haar hand heen sloot. 'Ik heb Hogwarts gewoon zo gemist!'
    'Dat kan wel zo wezen, maar daarvoor hoef je twee van onze nieuwe Klassenoudsten niet te gaan storen.' wees ze mij er op en richtte zich toen tot de drieling. 'Sorry hoor jongens, soms heeft hij zo zijn buien.' verontschuldigde zij mijn gedrag tegenover Brooke, Robert en het onbekende meisje. 'En ik weet dat het moeilijk is om te geloven dat dit hier Hoofdmonitor is, maar ik denk soms echt dat onze schoolhoofd zijn beste tijd gehad heeft. Net als de sorteerhoed.'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:41 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Leora schreef:
    [Ik ben avondeten bb!]

    [Eet smakelijk! Ps. Finn is komen partycrashen bij de Gryffindor tafel xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik draaide me om richting het kabaal wat steeds dichter bij kwam. Ik grijnsde. Finn was weer bezig.
    Finn kwam aanhuppelen; ‘Eet smakelijk.’ Hoorde ik hem zeggen in mijn oor.
    Ik keek triest. ‘Het eten komt zo pas. Eerst de sorteerceremonie.’
    ‘Gedraag je als een fatsoenlijke Hoofdmonitor!’ hoorde ik Amy zeggen. Die ondertussen er ook bij kwam staan. Mijn ogen glommen. ‘Ik denk dat de schoolhoofd juist wijs zou zijn. Komop Amy een serieuze hoofdmonitor zou niet bij Zweinstein staan.’ Grinnikte ik.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    ''Ik weet wel naast wie ik het hele jaar ga zitten'' grijnsde Robert. ''Kan je ook eten toveren?'' vroeg hij nieuwsgierig. Ik lachte maar zei wel ja. Ik hoorde Finn de boel bij elkaar praten en gillen. Hij kwam naar onze tafel, en hij schreeuwde in Robert zijn oor, ''Eet smakelijk!'' schreeuwde hij. Ik lachte en zag Robert zogenaamd triest kijken. Amy begon op Finn te reageren, maar Finn was in een drukke bui. Robert zei er nog wat op. Ik stond op, ging naast Amy staan en leunde op haar schouder. 'Nou Finn, meestal moet je wel een fatsoenlijke hoofdmonitor zijn he?' knipoogde ik speels naar hem. Ik keek naar Robert maar ik bleef naast Amy staan. Eindelijk is iedereen hier nu een beetje druk.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    ‘Ik denk dat de schoolhoofd juist wijs zou zijn. Komop Amy een serieuze hoofdmonitor zou niet bij Zweinstein staan.’ grinnikte Robert. Brooke was in die tussentijd naast mij komen staan en leunde nu met haar arm op mijn schouder.
    'Nou Finn, meestal moet je wel een fatsoenlijke hoofdmonitor zijn he?' knipoogde Brooke speels naar hem. Finn begon breed te grijnzen.
    'Precies, jullie begrijpen mij wél.' Hij keek mij even aan en stak toen zijn tong naar mij uit toen ik overdreven met mijn ogen begon te rollen. Ik kon het nou eenmaal niet helpen dat ik zo serieus was.
    'Goed dan, omdat het nieuwe schooljaar officieel nog niet is begonnen.' gaf ik toe. Een glimlach sierde mijn mond en ik keek even om naar Brooke die nog steeds in de zelfde houding stond. 'Comfortabel?' grinnikte ik zacht.
    Misschien was ik wel gewoon iets te serieus. Ik moest mij wat meer aanpassen en wat losser worden. 'Ik heb honger!' kermde Finn die naast Robert neer plofte. Finn keek even op naar mij en Brooke en ik zag hoe een ondeugende grijns zijn gezicht sierde. Zijn blik gleed naar Brooke haar arm dat op mijn schouder steunde. Ik had direct in de gaten wat hij in gedachten had.
    'Als je het maar uit je hoofd la-,' maar verder kwam ik niet, want Finn had plots mijn hand al vast, gevolgd door een ruk die ervoor zorgde dat ik uit balans raakte en tussen hem en Robert in op de bank neer viel. Finn zijn plotselinge handeling zorgde ervoor dat ook Brooke uit balans raakte en bijna op de grond terecht kwam.
    Ik kon het echter niet laten om te lachen toen ik haar geschokte gezicht zag, wat ervoor zorgde dat ook Finn begon te lachen. Wat was het soms toch ook een etterbak.


    "We accept the love we think we deserve."

    [Jup, Finn is in zijn kleuter bui xd]


    "We accept the love we think we deserve."