• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 20:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Holy shit, ik heb zoveel gemist.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    Ik voelde hoe Robert wat haar uit mijn gezicht veegde en ik rilde bij zijn aanraking. ‘Je bent toch niet verlegen hé?’ vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht.
    'Een beetje.' gaf ik eerlijk toe terwijl ik vlug naar mijn handen keek die ongemakkelijk op mijn schoot lagen. Ah shit, waarom had ik dit nou weer.
    ‘Ik bijt niet… tenzij je het graag wilt.’
    Ik begon schaapachtig te lachen van de zenuwen. Oke, ik had het nu wel erg heet. 'Nee, nee.' zei ik vlug. 'Dat is niet echt mijn, ehh, stijl.' kwam er moeizaam uit. Ik keek even hulpeloos naar Finn die mijn blik opving en nog breder begon te glimlachen.
    'Kijk, daarom ben ik nou zo dol op je Amy.' grinnikte Finn. 'Ondanks dat je weet dat iemand geen verkeerde bedoelingen met je heeft, wordt je toch ontzettend verlegen.'
    'Ach, houd je mond.' glimlachte ik terwijl ik vlug de andere kant op keek zodat Robert mijn gezicht niet kon zien. Ik haatte dit zo erg aan mijzelf. Waarom kon ik niet als elk gewoon ander meisje normaal reageren op dit soort situaties? Zelfs als Finn mij dit flikte werd ik nog zo rood als een tomaat en begon ik te stotteren van de zenuwen.


    "We accept the love we think we deserve."

    Murderhouse schreef:
    [Holy shit, ik heb zoveel gemist.]

    [Valt wel mee, haha. We zijn pas in de Grote Zaal en er is nog geen eens een toespraak geweest. Het avondmaal is tevens ook nog niet begonnen.]


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik merkte dat Amy hulpeloos oogcontact met Finn zocht. Ik kreeg haast medelijden met haar.
    Na de woordwisseling met Finn besloot ik haar maar van me af te zetten. Straks kreeg ze nog een hartaanval. Ik tilde haar zachtjes op en zette haar naast me neer terwijl ik een klein stukje van haar af schoof waardoor ik dichter tegen Melody zat.
    ‘Zo beter, Ams?’ vroeg ik haar terwijl ik zachtjes een aai over haar hoofd gaf alsof ze een kat was.
    Mijn blik viel op Finnick waardoor ik een grijns op mijn gezicht kreeg. Ik stond op en plofte op Finnick. ‘Ik vind zo zitten persoonlijk fijner.’ Zei ik terwijl ik me tong uitstak naar Amy. 'Oh Finnick mijn wilde prins...' Ik keek hem aan terwijl ik een aai over zijn wang gaf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg. Vraag me niet wat ik geschreven heb xD. Waarom worden al mijn accounts gay? ....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    Ik haalde opgelucht adem toen Robert mij van zijn schoot aftilde en terug op de bank plaatste. Ik voelde het bloed in mijn gezicht weer zakken en ik kon weer normaal adem halen.
    'Bedankt.' zei ik de jongen die vervolgens opstond en boven op Finn neerplofte. Ik begon te lachen. 'Ik vind deze combinatie persoonlijk ook veel leuker.' lachte ik.
    Finn begon breed naar Robert te grijnzen en sloeg toen intiem zijn armen om zijn middel heen. 'Ik ook.' stemde hij met mij in en plaatste zijn hoofd tegen Robert zijn rug. 'Maar het zou nog beter zijn als jij er ook bij komt.'
    Opnieuw steeg het bloed naar mijn hoofd. Finn wist precies hoe hij met dit soort dingen op mij kon inspelen. Hij had daar de meeste ervaring mee van iedereen hier op school. Of naja, op Aiden na. Die had vaak ook nog de neiging om dit soort opmerkingen naar mij te maken, alleen vond ik ze van hem iets minder prettig.
    Finn grijnsde ondeugend naar mij en knipoogde toen speels toen onze blikken elkaar kruiste. Mijn hoofd werd nog roder en ik keek vlug van de twee jongens weg. Argh, waarom was Finn nou ook weer de persoon die dit soort zwakke plekken van mij wist.
    '

    [Ik voel een Finn en Robert moment opkomen.]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 21:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Leora schreef:
    Omg. Vraag me niet wat ik geschreven heb xD. Waarom worden al mijn accounts gay? ....

    [Idk, wel jammer voor alle meiden die eerst op Robert indruk proberen te maken. Brooke had hem toch gezoend in de trein? (': ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Omg moet ik Amy weer op Roberts schoot zetten. Dat overleeft ze niet xD of zou ik er van af gaan en Amy op Finn zetten en dan Robert op Amy? XD ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Idk, wel jammer voor alle meiden die eerst op Robert indruk proberen te maken. Brooke had hem toch gezoend in de trein? (': ]


    Nee Robert wordt niet gay. Hij is gewoon.... raar xD. Campbell is al (weet nog niemand en hijzelf ook niet) gay dus als ik met twee gays moet spelen ga ik twijfelen aan mijzelf!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    [Omg moet ik Amy weer op Roberts schoot zetten. Dat overleeft ze niet xD of zou ik er van af gaan en Amy op Finn zetten en dan Robert op Amy? XD ]

    [Wat jij wilt haha. We gaan Amy gewoon zo gek maken dat ze nog naar de ziekenzaal moet voor het feestmaal überhaupt is begonnen xd
    En ja, ik snap dat je dan wel gaat twijfelen aan jezelf xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Finn legde zijn armen intiem om mijn middel waardoor ik voor de grap dichter tegen hem aan nestelde. Ik voelde hoe hij zijn hoofd tegen mijn rug plantte.
    ‘Maar het zou nog beter zijn als jij er ook bij komt.’ Eigenlijk wilde ik het niet doen. Misschien was ze boos maar toch nam iets in mij de overhand. Een valse grijns toverde zich op mijn gezicht en ik sprong op waardoor Finnicks handen rond mij verdwenen. Ik pakte Amy en zette haar op Finnick neer waar ik vervolgens op ga zitten. ‘Gezellig he Ams.’
    Ik had echter allebei mijn benen op de grond zodat niet al mijn gewicht op Amy en Finnick zou gaan. Maar voor hun zou het lijken dat ik helemaal op ze zat.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Robert bespaard Amy nog een beetje, als een echte gentleman xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Grote Zaal

    'Oh god, nee.' zei ik toen een valse grijns rond Robert zijn lippen verscheen. Helaas was ik al te laat want Robert tilde mij in één beweging op en plaatste mij op Finn zijn schoot neer, die vrijwel direct zijn armen om mij heen sloeg. Vervolgens plofte Robert zichzelf boven op mij neer.
    'Jongens.' kreunde ik terwijl ik mij aan het gewicht van Robert overgaf en maar gewoon rustig bleef zitten. 'Waarom?!'
    Ik liet mijn hoofd vermoeid op Finn zijn schouder rusten terwijl ik mijn armen maar om Robert zijn lichaam heen sloeg. Waar moest ik ze anders laten? 'Weetje, voor veel mensen zal dit er vast raar uit zien.' mompelde ik eerder in mijzelf, aangezien ik van die andere twee dwazen toch geen serieus antwoord zou krijgen.
    'Eerder dat jij twee jongens voor jezelf fixt.' grinnikte Finn zoals verwacht.
    Ik grijnsde breed. 'En jij dan. Jij fixt zowel meisjes als jongens.' pestte ik Finn terwijl ik mijn hoofd lichtjes omdraaide zodat ik hem kon aankijken.
    'Tja, dat bewijst maar weer eens hoe aantrekkelijk ik wel niet ben.' grijnsde hij trost. 'Vind je ook niet Robert?'
    Ik draaide met mijn ogen. Dwaas. 'Je hebt soms echt een té grote dunk van jezelf, Finn.' zei ik hem. 'Jij trouwens ook, Rob.'
    Jongens, ze waren eigenlijk allemaal het zelfde. 'Maar wij mogen dat.' glimlachte Finn. 'Kijk, Aiden bijvoorbeeld, mag dat niet, want hij kan niet zoals ons meiden en jongens tegelijk aantrekken. Wij zijn gewoon onontkoombare magneten. Wij trekken de meiden en jongens zo naar ons toe zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.' legde Finn uit. 'En dit,' hij maakte een gebaar naar mij en Robert die op hem zaten. 'bewijst het maar weer eens.'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 22:29 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Finn is weer lekker bezig, zoals gewoonlijk xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik voelde Amy’s armen om mij heen. Ik nestelde mij in haar armen. Ik zag wel inderdaad sommige mede-leerlingen verbaasd naar ons kijken. Waarschijnlijk waren ze of jaloers op Amy of ze hadden medelijden. Ik denk het laatste aangezien Amy deels geplet werd door mij. Een meisje keek naar mij en ik knipoogde naar haar met een kus gebaar.
    ‘Tja, dat bewijst maar weer eens hoe aantrekkelijk ik wel niet ben, vind je ook niet Robert?’ hoorde ik Finnick vragen. Ik draaide me een klein beetje om zodat ik het tafereeltje achter mij kon zien.
    ‘Ik vind je super aantrekkelijk, Finnick. Als ik jou zie voel ik me altijd alsof ik in de spiegel kijk.’ Ik grijnsde. ‘Je hebt soms echt een té grote dunk van jezelf, Finn. Jij trouwens ook, Rob.’
    ‘Wij een te hoge dunk, c’mon Amy. Dat krijgen we wel als je ons zo ongelovig aankijkt iedere keer.’
    Ik moest lachen om Finnicks redenering over ‘magneten.’
    Ik knikte heel wijs naar Amy alsof ik het helemaal begreep maar ik kon toch niet een grijns op mijn gezicht onderdrukken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya