• Ik heb zonet al het geld voor mijn reis betaald, en ik hoop nu dat alles goed gaat. Ik ga namelijk op 20 april Nederland verlaten voor drie maanden, en dan ga ik in mijn eentje naar Santa Barbara! Santa Barbara ligt iets ten noorden van Los Angeles, en daar zal ik een cursus Engels gaan volgen van EF. Hebben jullie ook leuke reizen gepland staan, of ook al ooit zoiets gedaan?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat lijkt me echt super gaaf! Veel plezier.

    Ik ga waarschijnlijk ergens naar Londen met Mitchell en mijn zusje.


    Your make-up is terrible

    Zo jaloers! Heel veel plezier toegewenst! Ik ga over anderhalf jaar een halfjaar naar Zweden. ^^ Daar heb ik ontzettend veel zin in, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, zo leuk! Heel veel plezier!
    Ik ga van 13 maart t/m 17 maart op skireis. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga deze zomer naar Schotland.


    Firm believer of all that is magic

    Zo gaaf, ik wens je ontzettend veel plezier! Ik ben ook van plan om na mijn middelbare school een tijdje in het buitenland op school te gaan.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Barnabas schreef:
    Zo jaloers! Heel veel plezier toegewenst! Ik ga over anderhalf jaar een halfjaar naar Zweden. ^^ Daar heb ik ontzettend veel zin in, haha.


    Wauw, Zweden, dat klinkt ook wel heel gaaf!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ouh, zo leuk!
    Ik ga over twee weken naar Londen met school en in de zomervakantie naar Spanje met mijn ouders en broertje. Ik zou ook graag dit jaar eindelijk eens met met een vakantieorganisatie voor jongeren meegaan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben jaloers. Ik wil ook eens wat meer van de wereld zien. (no_chears)

    Wauw, dat is echt heel erg gaaf! Veel plezier!
    Ik ga deze zomer naar Polen, ik zit een reis naar Zweden te plannen waar een meisje woont dat ik ken en over twee jaar ga ik voor stage voor een halfjaar naar een Engelstalig land, hopelijk de VS.


    Take risks and conquer your fears.

    Baelfire schreef:
    Ik heb zonet al het geld voor mijn reis betaald, en ik hoop nu dat alles goed gaat. Ik ga namelijk op 20 april Nederland verlaten voor drie maanden, en dan ga ik in mijn eentje naar Santa Barbara! Santa Barbara ligt iets ten noorden van Los Angeles, en daar zal ik een cursus Engels gaan volgen van EF. Hebben jullie ook leuke reizen gepland staan, of ook al ooit zoiets gedaan?


    Oh EF! Dat wil ik ook zo graag.=( Alleen is dat heftig duur en mijn ouders kunnen het niet betalen, daarnaast heb ik geen baantje.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh EF! Dat wil ik ook zo graag.=( Alleen is dat heftig duur en mijn ouders kunnen het niet betalen, daarnaast heb ik geen baantje.=\


    Ja, het is vrij prijzig. Ik heb geluk dat mijn ouders me steunen, en ik werk momenteel bij de Albert Heijn om ook zelf nog bij te verdienen. Ik wil namelijk ook heel graag nog zelf andere steden bezoeken daar, zoals San Diego.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Super gaaf! En ik weet nu waar ik voor moet gaan sparen :Y). Ik ben vijftien als ik klaar ben met de havo, en ben niet van plan om ook nog vwo te gaan doen dus zo'n tussenjaar lijkt me heel vet.

    Oh dat is leuk! Ik ga in augustus naar Indonesië, mijn familie bezoeken en ook naar Bali c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oeh, supervet! Veel plezier alvast!

    Ik moet nog n vakantie boeken voor in de zomer:p Ik ga samen met mijn vriend, waarschijnlijk wordt t Spanje (;


    Inspiration can hit you any time

    Witchking schreef:
    Ik ben jaloers. Ik wil ook eens wat meer van de wereld zien. (no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles