• Ik heb zonet al het geld voor mijn reis betaald, en ik hoop nu dat alles goed gaat. Ik ga namelijk op 20 april Nederland verlaten voor drie maanden, en dan ga ik in mijn eentje naar Santa Barbara! Santa Barbara ligt iets ten noorden van Los Angeles, en daar zal ik een cursus Engels gaan volgen van EF. Hebben jullie ook leuke reizen gepland staan, of ook al ooit zoiets gedaan?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Thalin schreef:
    Super gaaf! En ik weet nu waar ik voor moet gaan sparen :Y). Ik ben vijftien als ik klaar ben met de havo, en ben niet van plan om ook nog vwo te gaan doen dus zo'n tussenjaar lijkt me heel vet.


    Ik denk dat het zeker aan te raden is. Je leert er gewoon heel veel van, en zo'n ervaring vergeet je, denk ik, nooit meer.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Zo gaaf! :D heel veel plezier.

    ik ga van de zomer met mijn vriend naam Mallorca.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als ik de havo goed afmaak mag ik een academisch jaar doen in Spanje, via Studytravel :]


    El Diablo.

    Baelfire schreef:
    (...)

    Ik denk dat het zeker aan te raden is. Je leert er gewoon heel veel van, en zo'n ervaring vergeet je, denk ik, nooit meer.


    Ja precies. Ik heb de site even bekeken en ik wil nu zo graag naar Nieuw-Zeeland!
    Ga je in een gastgezin?

    Oh gaaf! Ik zou ook graag nog een keer een talencursus volgen in het buitenland (: Maar nee, dit jaar wordt de eerste keer dat we niet op vakantie gaan helaas, maar volgende keer beter :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Super gaaf! (:
    Ik ga van de zomer vier weken naar Málaga om Spaans te leren (via Studytravel) en heb er echt ontzettend veel zin in!

    Thalin schreef:
    (...)

    Ja precies. Ik heb de site even bekeken en ik wil nu zo graag naar Nieuw-Zeeland!
    Ga je in een gastgezin?


    In Santa Barbara is een soort internationaal studentenhuis, met allemaal andere mensen die ook bij EF een cursus volgen. Daar ga ik in (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    (...)

    In Santa Barbara is een soort internationaal studentenhuis, met allemaal andere mensen die ook bij EF een cursus volgen. Daar ga ik in (:


    Ohh vet! Een campus dus? Of heet dat anders? Haha. Heeeel veel plezier alvast!

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 20:52 ]

    Ik hoop in september naar Praag te verhuizen voor een half jaartje studeren in het buitenland ^^


    I am an idiot, I move.

    Super leuk! Ik wil kijken of ik in de zomervakantie ook iets van een talencursus in het buitenland kan doen, want hopelijk zit ik over een jaar in Nieuw-Zeeland voor mijn buitenlandstage voor een half jaar en hoewel ik wel Engels kan, is dit toch niet super goed en dat kan ik nog wel even verbeteren voordat ik daarheen ga.

    Ik dacht dan wel meer aan Engeland/Schotland/Ierland. Niet al te ver weg en liefst ook niet al te duur, aangezien een half jaar Nieuw-Zeeland ook niet heel goedkoop gaat worden.