• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Feaser
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors. En meisjes!)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Feaser 1.1/
    - Evelynn Sparks - AnnaxElsa 1.4
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Camilla ook wel :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Naam + achternaam:
    Alaska Hazel Mills.

    Leeftijd:
    Alaska is zestien.

    Leerjaar:
    Zeven.

    Afdeling:
    Slytherin.

    Bloedsoort:
    Volbloed.


    Uiterlijk:


    Alaska heeft lange blonden lokken, die ze meestal los laat hangen. Ze komen net over haar schouders. Alaska heeft mooie groene ogen, ze hebben de kleur van de bossen en zodra er licht op schijnt kan je de amber-kleurige spikkeltjes ontdekken die zich achter het groene verschuilen – wanneer er geen licht op schijnt worden de spikkeltjes aan je zicht ontrokken. Ze heeft een blanke, egale huid en draagt meestal kleding die comfortabel zit. Alaska is 1.70 en is blij met die lengte. Ze is niet enorm slank, maar ze is ook niet dik. Ze is mooi vol en is daar blij mee.

    Innerlijk:
          Alaska is een lief meisje met een hart van goud. Ze is dol op lezen en avontuur – ze is lief, behulpzaam en altijd in voor een grapje. Het liefst leest ze in haar kamer, als ze alleen is, maar ze kan net zo makkelijk concentreren in een kamer vol gillende mensen. Ze kan zich helaas niet zo goed concentreren als ze moet leren, waardoor ze niet de beste cijfers heeft op school.
          Alaska kan goed omgaan met mensen, ze heeft altijd wat te zeggen waardoor het niet zo vaak ongemakkelijk wordt. Ze heeft verschillende talenten; ze kan goed schrijven, tekenen en schilderen. Het tweede doet ze het liefst. Hier kan ze namelijk al haar gevoel in kwijt zonder dat mensen het weten. Haar kamer thuis is dan ook enorm kleurrijk en vol schilderijen van haarzelf en anderen. Veel mensen zeggen dat ze dat talent heeft geërft van haar vader, die ook enorm goed kan schilderen.
    laska is redelijk zelfverzekerd en zal je ook niets aandoen als je haar ook met rust laat. Ze is niet bang voor anderen en durft haar mening altijd te uiten.
          Als je ruzie hebt met Alaska heb je een kleine kans dat het weer goed komt tussen jullie. Ze kan een grote mond hebben als ze je niet mag, maar zal, net zoals altijd, je geen onrecht toedoen. Wanneer Alaska je haat moet je wel iets ergs gedaan hebben.


    Afdeling:
          Alaska is een echte Slytherin; geniepig en bereid om haar doelen te bereiken – op welke manier dan ook. Ze heeft weinig vrienden maar als je tot een van die behoort mag je jezelf gelukkig prijzen: Alaska is een loyale vriendin die te vertrouwen is. Ze staat nooit met haar mond vol tanden en heeft altijd wel wat te zeggen. Ze heeft redelijk veel invloed op anderen en maakt daar ook gebruik van – maar nooít misbruik. Hoewel Alaska een Slytherin is vindt ze het onterecht dat ze daarom de andere afdelingen moet pesten. Ze is eerlijk, betrouwbaar en zou nooit iemand iets aandoen als die het niet verdient.


    Beste vakken:
    DADA • Potions.

    Slechtste vakken:
    History of Magic • Charms.

    Extra:
    Haar patronus is een leeuw.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 19:34 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Innerlijk komt zo!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ze staat er bij (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam + achternaam:
    Liam James Payne.

    Leeftijd:
    Liam is achttien.

    Leerjaar:
    Zeven.

    Afdeling:
    Hufflepuff.

    Bloedsoort:
    Half-Bloed.


    Uiterlijk:


    Liam is een redelijk gespierde jongeman met, soms, een licht stoppelbaardje. Hij heeft bruin haar wat meestal omhoog zit met gel, en bruine puppy-ogen. Hij is blank en redelijk lang, zo rond de 1.80. Hij is gespierd en doet aan veel sporten. Liam kan intimiderend zijn maar zo stelt hij zichzelf meestak niet op. Hij draagt het liefst comfortabele kleding onder zijn gewaad, of iets wat hij leuk vindt.

    Innerlijk:
    Liam is een open jongen die graag onder de mensen is. Hij is aardig, helpt overal en is de liefde hemzelf. Liam heeft een liefdevolle familie waarin hij is opgegroeit. Hij heeft een goed gevoel voor humor en begint gemakkelijk een gesprek met een vreemde. Het wordt niet snel ongemakkelijk met hem want Liam heeft altijd wel wat te zeggen. Hij probeert er altijd voor te zorgen dat je – je op je gemak voelt bij hem.
    Op het eerste gezicht lijkt Liam een perfecte jongen – maar dat is niet zo. Hij overdrijft, kan soms stalkerig verdrag vertonen en als je een ruzie met hem hebt heb je grote kans dat het niet meer goed komt. Ook is hij een enorme perfectionist, wat anderen al snel irritant vinden – omdat hij de drang heeft de beste te zijn.
    Liam is op twee dingen verzot: lezen en leren. Hij leest het liefst de hele dag en hij vindt het ook leuk om zelf te schrijven. Hij is ook een jongen die zijn kennis wil verbreden en op den duur begon hij leren leuk te vinden, nu doet hij het ook in zijn vrije tijd. Hoewel hij van leren houdt is hij toch in Hufflepuff geplaatst; zijn loyale kant overheerst. Liam kan redelijk overweg gaan met meisjes, maar zodra hij echt iemand leuk vindt klapt hij dicht.


    Beste vakken:
    Charms • Potions • Transfiguration.

    Slechtste vakken:
    DADA • Muggle Studies.

    Extra:
    Liam's beste vriendin zit in Ravenclaw en heet Maeve. Hoewel Maeve niks zegt begrijpt Liam haar. Hij is namelijk ook erg gepest in zijn jeugd en heeft dit alleen anders geuit dan Maeve doet. Met zijn oneindige geduld en loyaliteit is hij een goede vriend van haar geworden. Hij is nogal beschermend over haar maar kan niet voorkomen dat ze wordt gepest, want hij zit in een hele andere afdeling. Maar in de pauzes en als hij een keertje samen les heeft met haar, dan zal hij het altijd voor haar opnemen.
    Zijn patronus is een bever.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 21:35 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ga even douchen en daarna maak ik ze af vul ik ze verder in.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:04 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Feaser schreef:
    (...)

    Cher wel?

    En Wallen Pudgeja hoor!


    Leuk, is goed. Ik verwerk haar even in Harry's beschrijving. ^^
    Wanneer beginnen we? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wanneer alle rollen zijn ingevuld. (: Dus ik denk rond vrijdag middag/avond. Aangezien ik morgen later thuis ben dan normaal.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Awhh, Hazza is sweet (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hmm, iemand die vrienden wilt zijn met Liam?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pudge schreef:
    Hmm, iemand die vrienden wilt zijn met Liam?


    Harry of Maeve? Hoewel ik betwijfel of die laatste veel zal zeggen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Harry of Maeve? Hoewel ik betwijfel of die laatste veel zal zeggen.


    Mij maakt het niet uit. ^^ Ik heb Alaska ook nog?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pudge schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet uit. ^^ Ik heb Alaska ook nog?


    Harry zou wel bevriend kunnen raken met een Slytherin, aangezien hij makkelijk in de omgang is, maar ik betwijfel of Maeve en Alaska wel door één deur kunnen. Je kan kiezen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Harry zou wel bevriend kunnen raken met een Slytherin, aangezien hij makkelijk in de omgang is, maar ik betwijfel of Maeve en Alaska wel door één deur kunnen. Je kan kiezen. (:


    Harry & Alaska en Maeve en Liam dan? (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Misschien iemand geïnteresseerd in Stephanie?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa