• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Feaser
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors. En meisjes!)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Feaser 1.1/
    - Evelynn Sparks - AnnaxElsa 1.4
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Pudge schreef:
    (...)

    Harry & Alaska en Maeve en Liam dan? (:


    Sounds good. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Sounds good. ^^


    Ik zal hun beiden even verwerken in de beschrijvingen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik denk dat Liam en Alaska af zijn – als er iets veranderd moet worden, moet je het zeggen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ze zijn beide goed gekeurd!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omg tranen in mn ogen! ONE DIRECTION HEEFT EEN PRIJS BITCHES!!! Harry kwam lekker laat aan, was naar het toilet. Vroeg hij wat moet ik zeggen. En Liam snel bedank de fans. Harry dat doen. En Niall stond op krukken :c


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Wall Wil jou meisje misschien t vriendinnetje zijn van Zayn?


    Bowties were never Cooler

    - Naam + achternaam: Veronica Zoey diAngelo (Veronica=Grieks=Zegenbrengster - Zoe(y)=Grieks=Levend.) Maar iedereen noemd haar Zoey. Min haar ouders en sommige jongens.
    - Leeftijd: Zoey is 18 jaar en verjaard op 8 Augustus.
    - Leerjaar: Ze zit in het zevende jaar.
    - Afdeling: Hufflepuff
    - Bloedsoort: Halfbloed. Haar vader was een volbloed tovenaar en haar moeder een dreuzel.
    - Beste vakken: Kruidenkunde en bezweringen.
    - Slechtste vakken: Toverdranken,ze laat dingen ontploffen, en voorspellend rekenen.
    - Innerlijk: In de RPG
    - Uiterlijk: [FC: Demi Lovato]



    Zoey heeft donkere haren,die bijna zwart zijn, die een meestal losjes hangen. De lange lokken komen tot het einde van haar zij. Ze is ongeveer 1 meter en 70 centimeter lang en is daar erg trots op. Haar ogen hebben een donkere bruine kleur, wat haar mysterieus maakt. Maar toch staan ze ook vriendelijk. Zoey is niet dik maar ook niet dun. Ze is gewoon normaal.
    - Extra: Zoey is half Grieks zoals je aan haar naam ziet. Eigenlijks is haar naam alleen maar Grieks. Ook is zijn haar ouders rijk. Haar moeder is een hart chirurg en haar vader werkt hoog op het ministerie van Toverkunst. Door een zware tijd vroeger heeft ze zich zelf gesneden. Vanaf de tijd dat ze naar school ging werd ze al gepest. Toen ze 10 was begon ze met zich zelf snijden. En ze heeft er geen spijt van. Het laat haar zien dat ze het heeft volgehouden. Toen ze 11 werd stopte ze er mee. Op het moment hebben haar ouders vaak ruzie met haar. En met elkaar.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 15:19 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    KiliOfDurin schreef:
    @Wall Wil jou meisje misschien t vriendinnetje zijn van Zayn?


    Toppie!


    I like my choices. I hope she likes hers.

    -

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 12:07 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    Naam:Amy Megan Lee

    Leeftijd:18

    Leerjaar: 7

    Afdeling: Slytherin

    Uiterlijk: Amy heeft donker blond haar dat over haar billen komt. Haar ogen hebben een grasgroene kleur, waar fonkeltjes in komen als ze lacht. Ook ontbloot ze dan een kaarsrechte rij tanden en ontstaan er lieve kuiltjes in haar wangen. Amy heeft een licht getinte huid en kan snel bruin worden. Ze draagt haar haar vaak in een knot of een staart, waar ze het opvrolijkt met een bandana of een ander leuk accessoire. Amy is met haar 1.62 erg klein en heeft een tenger postuur. Ook heeft ze een tattoo op haar sleutelbeen waar ze heel erg blij mee is.

    Innerlijk: Amy is een speels meisje, enorm ongeduldig en kan niet lang stil blijven zitten. Ze is altijd in voor een nieuw avontuur en denkt totaal niet na over de gevaren, ze houdt van wat uitdaging, aangezien ze haar leven veel te saai vind. Amy is makkelijk af te leiden met jongens (vooral Zayn). Amy maakt snel vrienden en is totaal niet verlegen, soms zegt ze iets te snel wat ze denkt, wat mensen nogal kan afschrikken. Eloise houdt meermensen graag gezelschap, aangezien ze niet van alleen zijn houdt. Alleen tijdens het - vindt ze het wel fijn om alleen te zijn. Amy is erg eigenwijs, al zegt men haar iets niet te doen dan doet ze het juist wel, alleen maar om te laten zien dat ze het best kan. Amy is nieuwsgierig en ze heeft er een hekel aan als iemand geheimen voor haar achter houdt, dan kan ze nogal zeurderig worden. Ze probeert het altijd te verbergen als ze verdrietig is. Amy is volledig anders dan Zayn, waar hij rustig en stil blijft, is zij een flapuit en erg luidruchtig. Ze is een echt plaaggeest en hou er van om mensen te kleineren al is het alleen om zichzelf beter te laten lijken.

    Bloedsoort: Volbloed. Haar moeder trouwde met Dolohov (ze overleden beide op de slag om Zweinstein). Ze woont nu op zichzelf.

    Beste vakken: VTZK en Toverdranken

    Slechtste vakken: Dreuzelkunde en Kruidenkunde

    Extra:Amy heeft een hekel aan mensen die heeft volbloed zijn (vooral moderbloedjes). Ze is Chaser in het zwerkbalteam van Slytherin. Ze is secretly tweeling, haar tweeling broer is Niall

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:13 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Iemand die bevriend wil zijn met Camilla?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik heb Camilla afgemaakt, ik hoop dat ze zo goed is.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ze is goed zo.

    Als SuperTOMMO en Wall hun rol af hebben kunnen we beginnen. Maar dit zou ook zo maar morgen kunnen zijn (:
    Wel maak ik vast een praattopic.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik voor het praat topic jullie echte naam weten? Dat is denk ik makkelijker dan de Q naam (':


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Mag ik voor het praat topic jullie echte naam weten? Dat is denk ik makkelijker dan de Q naam (':


    Fabiënne, maar je mag ook Fabie of Fab zeggen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."