• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    Sorry dat ik gisteren (eigenlijk al vandaag) zo vroegwegging maar ik heb deze weekstomme cito toetsen dus...... Maar ik ga dat allemaal weer inhalen op vrjdag en de rest van de vakantie


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    Sorry dat ik gisteren (eigenlijk al vandaag) zo vroegwegging maar ik heb deze weekstomme cito toetsen dus...... Maar ik ga dat allemaal weer inhalen op vrjdag en de rest van de vakantie


    Amai, en ik dacht nog; eindelijk rust.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    TaurieI schreef:
    (...)

    Neeneenee, als je een draak ziet, gooi je er goud over en probeer je niet te vergeten dat goud niet zo rap stolt (':

    rennen en hopen dat je niet geroosterd word zou ook geen slecht plan zijn (A)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    hahaha, en als je een draak ziet bel 112

    Ja precies, en probeer ondertussn de draak voor de gek te houden :D als tijd rekken


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)

    Amai, en ik dacht nog; eindelijk rust.

    E ik dacht: "neeee! ik gahet gezeur van Lanthir missen!" toen ik zo'n vervloekte toets aan het maken was!


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja precies, en probeer ondertussn de draak voor de gek te houden :D als tijd rekken


    That's why we need a burglar!


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    rennen en hopen dat je niet geroosterd word zou ook geen slecht plan zijn (A)


    De makkelijkste manier om een draak plat te krijgen, is om hem Justin Bieber-muziek te laten horen.
    Of hij wordt er enorm agressief van, dat is ook een mogelijkheid.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    E ik dacht: "neeee! ik gahet gezeur van Lanthir missen!" toen ik zo'n vervloekte toets aan het maken was!


    Wel, ik ben blij dat je aan me denkt. Al is het omdat ik zeur. (En tijdens een toets)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    De makkelijkste manier om een draak plat te krijgen, is om hem Justin Bieber-muziek te laten horen.
    Of hij wordt er enorm agressief van, dat is ook een mogelijkheid.


    Luister dan maar eens naar Dennis of 3M8S, dat is pas een ramp (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lanthir schreef:
    (...)

    De makkelijkste manier om een draak plat te krijgen, is om hem Justin Bieber-muziek te laten horen.
    Of hij wordt er enorm agressief van, dat is ook een mogelijkheid.

    klinkt als een beter idee
    misschien kan je met zo een als bij helmsdiepte in zijn oren blazen (vraag me niet hoe je dat daar krijgt)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    TaurieI schreef:
    (...)

    Luister dan maar eens naar Dennis of 3M8S, dat is pas een ramp (':


    Of de 3 J's, haha :')
    Ik denk niet dat Smaug dat zal appericiëren


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Caution first, always.

    haha blijft mooi hoe die hoofden tegelijk omdraaien :P


    You can't touch music but music touch you

    Newton schreef:


    met een niet zo blije thorin op de achtergrond (ik denk toch dat het thorin is)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lanthir schreef:
    (...)

    Wel, ik ben blij dat je aan me denkt. Al is het omdat ik zeur. (En tijdens een toets)

    probeer je gandalf na te doen?


    Gold Gold