• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    Goede morgen mijn lieve vrienden, ik zie dat jullie je niet verveeld hebben vanacht, Zo dit feestje is lang door gegaan, Gandalf was zeker langs gekomen?


    Hehe, ik voel me aangesproken. Maar nee, mijn inspiratie was op bezoek gekomen, plus dat ik pas net wakker ben :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hehe, ik voel me aangesproken. Maar nee, mijn inspiratie was op bezoek gekomen, plus dat ik pas net wakker ben :')

    Goeie morgen!, wauw dat ik dat kon, helaas, de plicht roept zmorgens vroeg


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Goeie morgen!, wauw dat ik dat kon, helaas, de plicht roept zmorgens vroeg


    Good morning :')
    Daaahw, wat moet je doen?


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Good morning :')
    Daaahw, wat moet je doen?

    Kranten lopen :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Kranten lopen :)


    Aaah, altijd leuk.... Gelukkig hoef ik die van mij 's middags te lopen, maar door school heb ik daar niet echt tijd meer voor, dus ik stop ermee.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Aaah, altijd leuk.... Gelukkig hoef ik die van mij 's middags te lopen, maar door school heb ik daar niet echt tijd meer voor, dus ik stop ermee.

    Neem een ochtend wijk, het is maar een uurtje, verdient meer dn met een middag wijk en als je een dag vrij bent kan je weer je bed in :D
    btw. heb een reactie geplaatst ;) do you like the name of the horse?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Neem een ochtend wijk, het is maar een uurtje, verdient meer dn met een middag wijk en als je een dag vrij bent kan je weer je bed in :D
    btw. heb een reactie geplaatst ;) do you like the name of the horse?


    Hmmm, dan mag ik nog vroeger opstaan dan mijn normale half 7, nee bedankt. Ik maak nu schoon bij mijn opa, dat verdient pas lekker :') Ik ben ongeveer 2,5 uur bezig en ik krijg 25 euro ^^
    En ik zag het, je kreeg weer een glimlach op mijn gezicht :') Maar eigenlijk vind ik de naam van het paard niet zo, het klinkt zo tirannig xD Ik dacht echt even dat ze de tovenaar een tirant noemde, omdat ze zo gauw weer weg gingen xD


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hmmm, dan mag ik nog vroeger opstaan dan mijn normale half 7, nee bedankt. Ik maak nu schoon bij mijn opa, dat verdient pas lekker :') Ik ben ongeveer 2,5 uur bezig en ik krijg 25 euro ^^
    En ik zag het, je kreeg weer een glimlach op mijn gezicht :') Maar eigenlijk vind ik de naam van het paard niet zo, het klinkt zo tirannig xD Ik dacht echt even dat ze de tovenaar een tirant noemde, omdat ze zo gauw weer weg gingen xD

    Oh das ook niet verkeerd.
    Daar ben ik blij om, Ja de naam, ik heb de woorden Guard: Tir en Gift: Ant gebruikt, spreek je uit al Aint


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Oh das ook niet verkeerd.
    Daar ben ik blij om, Ja de naam, ik heb de woorden Guard: Tir en Gift: Ant gebruikt, spreek je uit al Aint


    Nope :')
    Aah, best grappig dan dat je uit zoiets dan een woord als tirant kan krijgen xD


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Nope :')
    Aah, best grappig dan dat je uit zoiets dan een woord als tirant kan krijgen xD

    Jup, ik heb Ambar-eldarion gebruikt. er waren vele worden voor Guard, dus besloot ik Tir te geruiken, Tirith deed me te veel denken aan Minas Tirith en voor Gift was alleen Ant,
    Geschenk van een Guardian ;), Al hebben zowel het paard als Angel een andere betenis voor die naam hihi


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    tir- vb. gaze, guard, watch
    tîr [tîr] adj. straight
    tîr [tîr] name glance, view, looking
    tíra- vb. watch
    tírad name vision
    tiria- vb. look toward, watch, guard, gaze
    tirith [tirith] name guard, guarding

    MMm misschien toch wel veranderen naar Tirith ;), tir is vb, geen idee wat dat is


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    Omg, i love him, i love him, i love him!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    en nu blijkt het dat mijn Nederlands lotr/the hobbit nachtmerrietekstje een kort stukje moet zijn
    ik heb een hele bladzijde vol!!!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 13:07 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    hallo mensjes ik kom ook weer gezellig binnen vallen ^^ :P


    You can't touch music but music touch you

    hehe :P


    You can't touch music but music touch you