• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Jepp, haha. Dat hoef ik echt nog niet te zien. Dat mijn vader me films laat zien met 16+ stukjes erin, is al erg genoeg. Ik heb nog maar 13-jaar oude oogjes! Die moeten nog vele jaren mee! En mijn lichtelijk fotografisch geheugen helpt dan ook niet heel erg :S


    Daaahw, slechte vader dan, haha.

    Hehe, ik heb nu een beetje teveel lol rondom een stukje in mn hoofdstukje:
    ‘Rogier, gaat het?’ vroeg Dave geschokt, toen hij me zag. Ik blikte naar beneden naar mijn broek die er nu echt niet meer uitzag en besefte dat Dave waarschijnlijk dacht dat ik daar gewond was geraakt.
    ‘Nee, niet veel aan de hand. Het is niet mijn bloed in ieder geval.’ Meteen zag ik de blik van Dave verzachten en ook Marit kwam eraan. Zij keek even heel vreemd op toen ze mijn broek zag en ik dacht haar gedachtes te kunnen raden.
    ‘Niks aan de hand!’ riep ik uit, terwijl ik met mijn vrije hand een afwerend gebaar maakte.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Daaahw, slechte vader dan, haha.

    Hehe, ik heb nu een beetje teveel lol rondom een stukje in mn hoofdstukje:
    ‘Rogier, gaat het?’ vroeg Dave geschokt, toen hij me zag. Ik blikte naar beneden naar mijn broek die er nu echt niet meer uitzag en besefte dat Dave waarschijnlijk dacht dat ik daar gewond was geraakt.
    ‘Nee, niet veel aan de hand. Het is niet mijn bloed in ieder geval.’ Meteen zag ik de blik van Dave verzachten en ook Marit kwam eraan. Zij keek even heel vreemd op toen ze mijn broek zag en ik dacht haar gedachtes te kunnen raden.
    ‘Niks aan de hand!’ riep ik uit, terwijl ik met mijn vrije hand een afwerend gebaar maakte.


    Uhu....
    Is het de bedoeling dat ik nu keihard ga lachen? C:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Uhu....
    Is het de bedoeling dat ik nu keihard ga lachen? C:


    Nee hoor, je moet de achterliggende gedachte snappen. Zit te twijfelen of ik het je wel moet vertellen, hehe.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Nee hoor, je moet de achterliggende gedachte snappen. Zit te twijfelen of ik het je wel moet vertellen, hehe.


    Hmm, doe maar niet :P

    Enne, even een vraag. Op welk van je verhalen ben je het meest trots? Dan ga ik die lezen :Y)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 1:03 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Hmm, doe maar niet :P

    Enne, even een vraag. Op welk van je verhalen ben je het meesttrots? Dan ga ik die lezen :Y)


    Hehe, zal ik dan niet doen. Weet wel dat het personage vanuit wie geschreven is een man is :')
    I'm coming home, A Fight for Freedom en enkele van mijn SA's :') Die stukjes die ik postte komen ook uit dat eerste verhaal. Het begin is alleen wel best slecht geschreven.. Maar naarmate je verder komt, hoe beter het wordt :') Al is het dus wel heel lang en gaat het even duren voor Q het einde ziet, dus ja....
    Dit is een best wel geniale SA, al zeg ik het zelf :')

    Maar ik ga ook maar slapen, ik houd wel van mijn slaap :')

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 1:06 ]


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hehe, zal ik dan niet doen. Weet wel dat het personage vanuit wie geschreven is een man is :')
    I'm coming home, A Fight for Freedom en enkele van mijn SA's :') Die stukjes die ik postte komen ook uit dat eerste verhaal. Het begin is alleen wel best slecht geschreven.. Maar naarmate je verder komt, hoe beter het wordt :') Al is het dus wel heel lang en gaat het even duren voor Q het einde ziet, dus ja....
    Dit is een best wel geniale SA, al zeg ik het zelf :')

    Maar ik ga ook maar slapen, ik houd wel van mijn slaap :')


    Haha, die SA heb ik al eens gelezen (=
    Ik ga ook maar eens slapen
    Losto vae!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ahaha. A fight for Freedom heb ik ook al gelezen :')
    Ik weet nog dat ik het zo'n mooi verhaal vond (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn topicses.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Mijn topicses.


    Velen zullen daar van opgekeken hebben, ware het niet dat je het pas zo laat in dit topic zegt.

    Ik wens je een Goede Morgen!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]








    help

    Tolkien schreef:










    Haha, ja. Geweldig :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    good morning iedereen ik weest ieder vast een fijne dag toe ;-) ^^


    You can't touch music but music touch you

    Goede morgen mijn lieve vrienden, ik zie dat jullie je niet verveeld hebben vanacht, Zo dit feestje is lang door gegaan, Gandalf was zeker langs gekomen?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    Ahaha. A fight for Freedom heb ik ook al gelezen :')
    Ik weet nog dat ik het zo'n mooi verhaal vond (:


    Haha, sneaky heb je alvast wat dingen gelezen :')
    Maar dank je ^^


    Stenenlikker