• Ik weet niet of dit al eerder werd gesuggereerd, maar ik zag het niet bij de suggesties in progress en afgewezen suggesties staan, dus ik stel het maar even zelf voor. (:

    Wel, het zit dus zo. Een co-auteur bij een topic, dat zegt al genoeg, niet? Bijvoorbeeld bij RPG's zou het een heel stuk makkelijker zijn moest je een co-auteur kunnen instellen die de boel in de gaten houdt als jij weg moet, want meestal, als je dan terug bent, dan is alles een chaos en moet je alles tien keer nakijken of het wel klopt en dat neemt nogal veel tijd in beslag, vindt ik persoonlijk. Ook, wanneer je zelf gewoonweg geen tijd meer hebt, dat je het topic dan zou kunnen overdragen aan iemand, anders is er al dat gedoe van onnodige nieuwe topics aanmaken...

    Dus, is dit een goed idee of niet? :x


    help

    Occult schreef:
    Oh, bij RPG's en wedstrijden is dat wel echt heel handig. Voor.


    Firm believer of all that is magic

    Voor


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik zou het zelf niet zo snel gebruiken, maar het lijkt me handig voor inderdaad wedstrijden en RPG's. Al vind ik wel dat er dan een limiet moet zijn, bijvoorbeeld maximaal vijf. Dus voor.

    Voor, maar dan alleen bij RPG's. Alleen, hoe gaat het dan staan, wie het heeft gepost?


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    Voor, maar dan alleen bij RPG's. Alleen, hoe gaat het dan staan, wie het heeft gepost?


    Ik bedoel voor in de beginpost, hé. Als in begeer van het topic. Dan maakt dat toch niet uit? :')


    help

    Hmm, ik zou het zelf niet gebruiken maar ik kan me voorstellen dat anderen het handig zouden vinden. Voor


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bij overige topics lijkt het me trouwens overbodig. Zoals al eerder is gezegd, lijkt het me handig als dit enkel voor RPG's en wedstrijden wordt ingesteld. Als je dit bij elk topic gaat instellen, kan het misschien onoverzichtelijk voor de moderators worden, lijkt me.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 18:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Bij overige topics lijkt het me trouwens overbodig. Zoals al eerder is gezegd, lijkt het me handig als dit enkel voor RPG's en wedstrijden wordt ingesteld. Als je dit bij elk topic gaat instellen, kan het misschien onoverzichtelijk voor de moderators worden, lijkt me.

    Precies dit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik bedoel voor in de beginpost, hé. Als in begeer van het topic. Dan maakt dat toch niet uit? :')


    Hmm, kan wel handig zijn. Maar dan moet er wel ergens staan wie de co-auteur is.


    Some people are art and do art at the same time